|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 4:51 am
oni-chan men vi är äldre så vi får nya kläder xd Hohoh. Nja min ena syrra för också nya kläder. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 4:53 am
Chibi Strawberry Hohoh. Nja min ena syrra för också nya kläder. :\ heheh det förståss...och mina brossor kan ju inte direkt ärva mina kläder sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 4:54 am
oni-chan heheh det förståss...och mina brossor kan ju inte direkt ärva mina kläder sweatdrop xd Dom kan! Men det vore lite konstigt. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 4:56 am
Chibi Strawberry xd Dom kan! Men det vore lite konstigt. :\ *asg* så rätt så! jäkligt konstigt...speciellt om de ärvde min kjol och mina randiga overknees blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 4:56 am
oni-chan *asg* så rätt så! jäkligt konstigt...speciellt om de ärvde min kjol och mina randiga overknees blaugh xd Hahh! Va gulligt. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 4:58 am
mm 3nodding enda problemet är att dom inte stannar kvar över knäna utan åker ner hela tiden xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 5:00 am
oni-chan mm 3nodding enda problemet är att dom inte stannar kvar över knäna utan åker ner hela tiden xp >.o Precis som mina benvärmare. Evil-ish!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 5:03 am
Chibi Strawberry >.o Precis som mina benvärmare. Evil-ish! väldigt *nickar*...vi får skaffa sånt dära strumlim som dom har i japan xd lr så får vi tejpa sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 5:04 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 5:04 am
oni-chan väldigt *nickar*...vi får skaffa sånt dära strumlim som dom har i japan xd lr så får vi tejpa sweatdrop xd Tejpa?! Strumplim är nog bättre. :p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 5:07 am
*Vagglar in,hörlurar i öronen och sjunger med till låten* O__o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 5:08 am
Valgarv *Vagglar in,hörlurar i öronen och sjunger med till låten* O__o Ohh dear god. o_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 5:09 am
Chibi Strawberry xd Tejpa?! Strumplim är nog bättre. :p xp beror väl på hur lurvig man är om benen änna xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 5:09 am
Chibi Strawberry Valgarv *Vagglar in,hörlurar i öronen och sjunger med till låten* O__o Ohh dear god. o_O*Hör inget eftersom jag har så högt ljud i hörlurarna* O__o *Vagglar över till mjölk skåpet och tar ut ett paket*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|