|
|
|
|
Posted: Tue May 19, 2009 1:17 am
Dingen gaan met vlagen in deze guild en het is nu de tijd van examens; misschien heeft dat er mee te maken. Ik deel vaak wat ik ga doen en of ik ergens ben, maar niet iedereen vindt dat nodig/wil dat doen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 19, 2009 1:39 am
het leven is met vlagen ... tegen slagen en mooie dingen. zo is het over al. ik probeer met enige regel maat in de guild te kijken ... ben verder vrij weinig actief op gaia. en ja klopt best wel dat niet iedereen alles openlijk op tafel "legt". maar dat moet de lol er niet om drukken. ik kom hier nog steeds om dat ik het leuk vind... ook al gaat het soms over gebakken lucht xd . en ik denk dat iedereen er lol in moet blijven houden en zich niet verplicht moet gaan voelen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 19, 2009 6:40 am
Maar natuurlijk. Gaia is toch voor de lol. Je kan je moeilijk zelf gaan verplichten om zo vaak te posten, en je bent toch ook niet verplicht om je te verontschuldigen als je een tijd niet hebt gepost. Ik laat meestal wel even weten als ik het erg druk heb. Ik zal in de zomer ook wel even melden wanneer ik dan ook weg ga, want dan ben ik ook echt minimaal 5 weken weg. Hopelijk leeft de guild dan nog als ik terug kom xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 20, 2009 11:23 am
Miljaar, Eergisteren geopereerd ... Niet echt leuk. Zitten is nu niet echt leuk meer sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 20, 2009 2:31 pm
awe! hugs!
en het is zeker geen verplichting om te komen, of dat men verantwoording moet afleggen. Dus ik ben het moet wel leuk blijven!
.... en ik ben straks zo'n 4 weken weg XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 21, 2009 6:12 am
YAY!
Ik bedoel, awwwwwwwww neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Moet je weg? :'(
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 22, 2009 2:16 am
Geen zorgen, Augustus pas XP Je kan voorlopig nog van me genieten!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 22, 2009 7:27 am
Whooooooooooooooo Pas dan! Feest!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 23, 2009 3:04 am
Ik zeg dat wat zeg, maar wat ik zeg, zegt eigenlijk niets
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 23, 2009 5:14 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 23, 2009 11:24 am
kittyocean Ik zeg dat wat zeg, maar wat ik zeg, zegt eigenlijk niets bedoel je niet ''Ik zeg dat wat ik zeg, ...''?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 24, 2009 1:00 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 24, 2009 1:11 pm
Lorraaa kittyocean Ik zeg dat wat zeg, maar wat ik zeg, zegt eigenlijk niets bedoel je niet ''Ik zeg dat wat ik zeg, ...''? details XD opnieuw dan: Ik zeg dat ik wat zeg, maar wat ik zeg, zegt eigenlijk niets
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 25, 2009 2:38 am
kittyocean Lorraaa kittyocean Ik zeg dat wat zeg, maar wat ik zeg, zegt eigenlijk niets bedoel je niet ''Ik zeg dat wat ik zeg, ...''? details XD opnieuw dan: Ik zeg dat ik wat zeg, maar wat ik zeg, zegt eigenlijk niets deze zin ... is samen te vatten in 1 woord xp Lulkoek / onzin / baggerzooi / dat was het volgens mij wel sweatdrop maar als zin klinkt die veeeeeeel leuker mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|