|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 4:27 am
folket kom hem igen *sur över att huset är befolkat igen* stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 4:28 am
oni-chan folket kom hem igen *sur över att huset är befolkat igen* stare Vilka elaka. mad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 4:30 am
jaah gonk det var ju så lugnt och skönt innan crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 4:32 am
oni-chan jaah gonk det var ju så lugnt och skönt innan crying Och nu blir det olugnt och oskönt. >.< Precis som förra helgen för mig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 4:35 am
Chibi Strawberry Och nu blir det olugnt och oskönt. >.< Precis som förra helgen för mig. va hände då ? O.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 4:37 am
Nä alla var borta. Sen kom dom hem och väsnades. :p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 4:38 am
Chibi Strawberry Nä alla var borta. Sen kom dom hem och väsnades. :p jobbigt >.O;...fast det lär bli ännu stökigare när minsta brossan kommer hem stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 4:39 am
Jetzudan Rebirth *knallar in igen* Phew. ninja *hoppar på och försöker ta din party hat*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 4:40 am
oni-chan jobbigt >.O;...fast det lär bli ännu stökigare när minsta brossan kommer hem stare Argh. mad Fy vad jobbigt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 4:42 am
Chibi Strawberry Argh. mad Fy vad jobbigt. han är elak crying håller på och retas och snor mian grejjer hela tiden *lipa*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 4:43 am
oni-chan han är elak crying håller på och retas och snor mian grejjer hela tiden *lipa* T___T Elaka syskon man kan ha!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 4:44 am
Chibi Strawberry T___T Elaka syskon man kan ha! jaah...väldigt...och så är dom våldsamma med gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 4:45 am
oni-chan jaah...väldigt...och så är dom våldsamma med gonk Hohoh. Det kan jag hålla med om. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 4:47 am
*susar in*hallå.. någon här???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 4:47 am
Chibi Strawberry Hohoh. Det kan jag hålla med om. gonk men vi är äldre så vi får nya kläder xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|