|
|
|
|
Posted: Fri May 15, 2009 10:26 am
Lorraaa zo hey eindelijk eens tijd om weer wat te posten Yaaaay! *tackleglomp*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 15, 2009 10:37 am
kittyocean Lorraaa zo hey eindelijk eens tijd om weer wat te posten Yaaaay! *tackleglomp* mijn onzinposts worden hier blijkbaar toch gewaardeerd =P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 15, 2009 3:33 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 16, 2009 2:32 am
Lorraaa kittyocean Lorraaa zo hey eindelijk eens tijd om weer wat te posten Yaaaay! *tackleglomp* mijn onzinposts worden hier blijkbaar toch gewaardeerd =P Daar mij wel!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 16, 2009 4:27 am
waar o waar is die zon heen gegaan.. =(
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 16, 2009 9:46 am
Van mij mag de zon ook wat meer gaan schijnen..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 17, 2009 3:13 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 17, 2009 9:15 am
zon de; v(m) -nen; -netje 1 hemellichaam waar de aarde omheen draait en waaraan zij licht en warmte ontleent 2 de zonnestralen: in de ~ zitten
- -
alstu.. heb het even opgezocht
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 17, 2009 10:49 am
Ik mis een hele boel oude topics, in zowel het Archief als Last Chance (zoals alle Hotel ADPE topics). Heeft iemand een idee hoe dat kan? =S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 18, 2009 12:48 am
... door dat ze er niet zijn sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 18, 2009 1:44 am
QYDrop ... door dat ze er niet zijn sweatdrop zo ver was ik al XD WAAROM zijn ze er opeens niet meer?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 18, 2009 4:34 am
en hier heeft niet iemand anders ze verwijderd..? Ik kan er anders geen logischere verklaring voor geven x3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 18, 2009 9:43 am
Lorraaa en hier heeft niet iemand anders ze verwijderd..? Ik kan er anders geen logischere verklaring voor geven x3 dat is denk ik ook de enige manier waar door ze verdwenen kunnen zijn stare ( IK WAS HET NIET !! xp )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 19, 2009 1:03 am
Sinds februari (en daarvoor) is er geen topic meer verwijderd of verplaatst (zie de Announcements please!), dus dat kan niet. Ik vrees een glitch...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 19, 2009 1:11 am
kittyocean Sinds februari (en daarvoor) is er geen topic meer verwijderd of verplaatst (zie de Announcements please!), dus dat kan niet. Ik vrees een glitch... ik moed eerlijk zeggen ... sins die tijd is het ook wel rustig hier sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|