|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 3:44 am
oni-chan jao...är rätt glad att jag fått resa så mycket...fast belgien åker vi till varje år för att träffa farmor och kussarna 3nodding massa massa sköj ^^..men då åker vi oftast bil sweatdrop Woah. o.O Blir inte det en rätt lång bilresa?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 3:47 am
Chibi Strawberry Woah. o.O Blir inte det en rätt lång bilresa? japp, daim och mars, det blir en 10 timmars resa om man har tur...annars kan det ta upp till 14...allt beror på hur det är med vägarbeten och bliköer gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 3:48 am
oni-chan Chibi Strawberry LYX!!! gonk *Avis* Och jag har bara åkt utomlands en gång för att träffa mina släktingar. -_- Lycko barn du är! jao...är rätt glad att jag fått resa så mycket...fast belgien åker vi till varje år för att träffa farmor och kussarna 3nodding massa massa sköj ^^..men då åker vi oftast bil sweatdrop Där har jag bott med min kusins familj.. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 3:48 am
oni-chan japp, daim och mars, det blir en 10 timmars resa om man har tur...annars kan det ta upp till 14...allt beror på hur det är med vägarbeten och bliköer gonk Ohhh. o.o Choklad. Ojj. o_O Tänk om man har åksjuka då. *Glad över att jag slipper åka bil så länge*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 3:49 am
Linka Spirit oni-chan Chibi Strawberry LYX!!! gonk *Avis* Och jag har bara åkt utomlands en gång för att träffa mina släktingar. -_- Lycko barn du är! jao...är rätt glad att jag fått resa så mycket...fast belgien åker vi till varje år för att träffa farmor och kussarna 3nodding massa massa sköj ^^..men då åker vi oftast bil sweatdrop Där har jag bott med min kusins familj.. ninja coolt! biggrin kommer dom därifrån ursprungligen lr ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 3:51 am
Chibi Strawberry Ohhh. o.o Choklad. Ojj. o_O Tänk om man har åksjuka då. *Glad över att jag slipper åka bil så länge* hehe...jag är rätt åksjuk av mig...fast man åker mycket rakt fram...och jag sover mycket så det är inte så farligt blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 3:52 am
oni-chan Linka Spirit oni-chan Chibi Strawberry LYX!!! gonk *Avis* Och jag har bara åkt utomlands en gång för att träffa mina släktingar. -_- Lycko barn du är! jao...är rätt glad att jag fått resa så mycket...fast belgien åker vi till varje år för att träffa farmor och kussarna 3nodding massa massa sköj ^^..men då åker vi oftast bil sweatdrop Där har jag bott med min kusins familj.. ninja coolt! biggrin kommer dom därifrån ursprungligen lr ? Nääh... Men vi skulle egentligen åka dit på semester bara.. Så hitta våra föräldrar och mina kusiners föräldrar ett tre bånings hus som dom tyckte var fint.. Så dom ville flytta dit och det gjorde vi.. xp Fast vi bodde typ där bara i 4 månader.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 3:52 am
oni-chan hehe...jag är rätt åksjuk av mig...fast man åker mycket rakt fram...och jag sover mycket så det är inte så farligt blaugh Jaaa. Sova kan man ju göra. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 3:57 am
Linka Spirit oni-chan Linka Spirit oni-chan Chibi Strawberry LYX!!! gonk *Avis* Och jag har bara åkt utomlands en gång för att träffa mina släktingar. -_- Lycko barn du är! jao...är rätt glad att jag fått resa så mycket...fast belgien åker vi till varje år för att träffa farmor och kussarna 3nodding massa massa sköj ^^..men då åker vi oftast bil sweatdrop Där har jag bott med min kusins familj.. ninja coolt! biggrin kommer dom därifrån ursprungligen lr ? Nääh... Men vi skulle egentligen åka dit på semester bara.. Så hitta våra föräldrar och mina kusiners föräldrar ett tre bånings hus som dom tyckte var fint.. Så dom ville flytta dit och det gjorde vi.. xp Fast vi bodde typ där bara i 4 månader.. sweatdrop ahaa ^^ låter kul!..jag ska bo där om 3 år typ...ska plugga och sånt 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 3:57 am
eek jag ser en storebror whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 3:58 am
Chibi Strawberry Jaaa. Sova kan man ju göra. :3 yup...så länge man inte har brossans illaluktande fötter i nyllet xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 4:16 am