Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 74 75 76 77 78 79 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Uumie-chan

PostPosted: Tue Jul 26, 2005 2:48 am

number_17
Uumie-chan
Is het normaal als ik en mijn ex ons gedragen als een stelletje, terwijl we gewoon dikke vrienden zijn?
nouja normaal? donnow...
ik heb der geen ervaring mee

zou het kunnen zijn dat jullie eigelijk stiekem nog van elkaar houden?

Blijkbaar wel xd Gisteren gingen we bij hem film kijken en toen is het nogal uit de hand gelopen. Nou ja, wat je uit de hand lopen noemt wink

Jij trouwens nog gefeli met je eerste kus! Altijd speciaal he? smile
PostPosted: Tue Jul 26, 2005 2:49 am

number_17
LoNsDaLe
number_17
.~Horsie~Anne~.
on my mind: mijn gekke droom: dat ikm mijn mobiel op zijn kopsloeg als geintje omdat iej stout was geweest, toen werd z'n schermpje gloeiend rood, en toen kreeg diej handjes, ging diej mij slaan!
whahaha lol xd
ik had vanacht een droom dat ik zat te tongen sweatdrop
en dat was het zo'n beetje 3nodding

sjeezus wat voor rare dromen hebben jullie allemaal?
Ik weet bijna nooit meer wat ik droom
ik onthou mijn dromen bijna altijd.
en soms kan ik ze ook nog een beetje beheersen 3nodding
bv als ik vecht laat ik mezelf altijd groeien xd

en tja..tongen in je droom blaugh tis toch leuk razz
komt denk ik omdat ik pas een paar dagen geleden mijn eerste kus heb gehad en omdat ik daar nogal een black out enzo aan over had gehouden sweatdrop

mijn dromen gaan af en toe te ver.... ninja
jehova getuigen zijn vaak aliens uit frankrijk, kartonnen dozen willen in feite samen met de stelten de wereld over nemen, grote blauwe blobs regeren grote supermarkten (waar je btw last minute kaarten voor Coldplay kon kopen mrgreen ) en mijn nederlands leraar is stiekem een cubaanse lege DVD-RW schijfjes handelaar op Hawaai en kidnapt mijn vrienden, terwijl snelwegen met gemak door kerken heen gaan.
dat was zon beetje de samenvatting van de laatste maanden aan dromen, zonder te veel detail ninja

Oranjekorfbalpizza!

The Forbidden Angel

PostPosted: Tue Jul 26, 2005 5:19 am

Ik ga vannacht op vakantie naar Griekenland voor 16 dagen gonk Opzich leuk, maar k moet vriendjelief zo lang missen.. worden 16 lange dagen. Heb gisteren afscheiden van um genomen, pfff... Ik knuffelde hem, voelde hem tegen me aan en voelde gewoon dat ie niet blij was. We keken elkaar aan, wist precies wat hij dacht, lachte niet meer..kilte.. k liep van zijn auto naar huis ging meteen door naar boven geen woord gezegd, hij ook toen die thuis kwam.. Heb de hele nacht niet geslapen, en dan te beseffen dat ik vannacht pas weg ga.. sad Ook weer wel een goed teken, hij beseft zich hoeveel k voor um beteken zei die.. en het zit dus zeker wel goed tussen ons, maar dit is wel gewoon kut.. en dan nog gezellig die aanslagen en alles erbij van tegewoordig.. zucht ben blij als ik terug ben uit Griekenland.. stressed
PostPosted: Tue Jul 26, 2005 5:57 am

bekijk het positief: tis 16 dagen... wees blij dat je niet voor 4 weken weg gaat ofzo.....

Oranjekorfbalpizza!

Alzheimer

PostPosted: Tue Jul 26, 2005 6:46 am

What's on my mind:

M'n opa ligt op sterven.

En het boeit me niet.
PostPosted: Tue Jul 26, 2005 6:55 am

Prisonic Fairytale
What's on my mind:

M'n opa ligt op sterven.

En het boeit me niet.

...Als het je niets deed zou je der ook niet aan denken...

sterkte

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Alzheimer

PostPosted: Tue Jul 26, 2005 6:56 am

Darlaa
Prisonic Fairytale
What's on my mind:

M'n opa ligt op sterven.

En het boeit me niet.

sterkte

Ik denk er wel aan, maar het doet me gewoon niets.
Ik heb geen connectie met die man.
PostPosted: Tue Jul 26, 2005 6:58 am

Prisonic Fairytale
Darlaa
Prisonic Fairytale
What's on my mind:

M'n opa ligt op sterven.

En het boeit me niet.

sterkte

Op die manier, kan ja, maar leuk is het nooit

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Jenske

PostPosted: Tue Jul 26, 2005 7:59 am

On My Mind: Ik ben gaan kamperen met me vriendin in de achtertuin! We gingen 2 dagen achter elkaar zwemmen bij cp!

Daarna in dezelfde tent gekampeert met me nichtje. Werden we om 6 uur wakker door die irritante stomme pauw bij ons in de tuin! Ikke hem wegjagen en eten strooien... Hielp allemaal niks...

Gelukkig slaap ik vanacht weer in mijn eigen bedje en heb ik geen last van het gebrul van de pauw biggrin
PostPosted: Tue Jul 26, 2005 8:00 am

Oranjekorfbalpizza!
bekijk het positief: tis 16 dagen... wees blij dat je niet voor 4 weken weg gaat ofzo.....

Als je zo gaat kijken kan je de raarste dingen als positief zien lol geloof me wink

The Forbidden Angel

The Forbidden Angel

PostPosted: Tue Jul 26, 2005 8:01 am

Darlaa
Prisonic Fairytale
Darlaa
Prisonic Fairytale
What's on my mind:

M'n opa ligt op sterven.

En het boeit me niet.

sterkte

Op die manier, kan ja, maar leuk is het nooit

Das jammer.. zulke dingen had ik ook toen mijn oma stierf, had er nooit echt wat mee.. en toch is het jammer hè.. gecondoleerd.
PostPosted: Tue Jul 26, 2005 8:09 am

The Forbidden Angel
Oranjekorfbalpizza!

Als je zo gaat kijken kan je de raarste dingen als positief zien lol geloof me wink

En als je terug komt ben je waarschijnelijk extra extra extra blij om hem te zien in plaats van gewoon een tijdje later. Dus dan ben je nog meer dol op hem biggrin

Jenske

The Forbidden Angel

PostPosted: Tue Jul 26, 2005 8:53 am

Jenske
The Forbidden Angel
Oranjekorfbalpizza!

En als je terug komt ben je waarschijnelijk extra extra extra blij om hem te zien in plaats van gewoon een tijdje later. Dus dan ben je nog meer dol op hem biggrin

Dat is dan wel weer zo biggrin
PostPosted: Tue Jul 26, 2005 10:11 am

Prisonic Fairytale
What's on my mind:

M'n opa ligt op sterven.

En het boeit me niet.

Ai, da's best klote. Dat had ik ook met mijn andere opa. Ik kende hem niet zo goed. Nou ja, in ieder geval toch sterte ermee sad

Uumie-chan

number_17

PostPosted: Tue Jul 26, 2005 10:33 am

Uumie-chan
Blijkbaar wel xd Gisteren gingen we bij hem film kijken en toen is het nogal uit de hand gelopen. Nou ja, wat je uit de hand lopen noemt wink

Jij trouwens nog gefeli met je eerste kus! Altijd speciaal he? smile
whaha dacht ik het niet whee ik ben blij voor je 3nodding

en dank je..die eerste kus was idd heel speciaal. ik was knetter stoned na de hand. ze kuste me toen ik de tram in wilde. toen ik in de tram was vergat ik HOE ik een kaartse moest kopen. toen ik met wat hulp 1 had liep ik aan zonder het kaartje. die was ik vergeten. gelukkig riep iemmand mij terug. toen pakte ik het kaartje op en liet ik het nog eens heel dom vallen. en toen ik uiteindelijk zat zag ik mijn vriendin niet staan die me wilde uitzwaaien en bleef gewoon wazig voor me uit staren. owja bijna de halte gemist gelukkig moesten er meer mensen uit mrgreen
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 74 75 76 77 78 79 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games