|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 3:45 pm
- Nacken gör ont *Tycka synd om sig själv* sweatdrop xp - Har inte råd med Angelic Headband *Ännu mer synd om mig* xd - Sur >o< - Sårad, VARFÖR SKA DU JÄMT HÅLLA PÅ!? Hatar dig.. cry
+ Val gjorde en del av kvällen ganska trevlig whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 12:32 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 12:37 am
- Har prov idag, kan inget! - Trött.
+ Fick senaste boken av DN Angel blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 12:39 am
- Arg på de två idioterna som skadade Chibi-kun och Räki. stare - Tisdag. - Mår jaevligt kasst. - Tycker att jag har betett mig dåligt mot typ alla.
+ Fint smink..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 12:43 am
- Vet inte riktigt hur Mattias mår - Vet inte ifall jag får hälsa på än - Tycker att allt är så himla förstorat - Missar skolan eftersom jag inte orkar med allt tjat - Det fins inga +
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 4:00 am
- Skolan är dryg - Deprimerad p.g.a misshandeln - Orkar ingenting - Kunde inte le alls i skolan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 4:25 am
Mushi Petsy - Nacken gör ont *Tycka synd om sig själv* sweatdrop xp - Har inte råd med Angelic Headband *Ännu mer synd om mig* xd - Sur >o< - Sårad, VARFÖR SKA DU JÄMT HÅLLA PÅ!? Hatar dig.. cry
+ Val gjorde en del av kvällen ganska trevlig whee Det andra l䴠bara... konstigt med tanke p堶ad som har h䮴 med tv堵tav de gladaste och sn䬬aste personerna jag vet. neutral ohwell + Jag m岠lite b䴴re idag. - Jag m岠s䭲e psykiskt idag (h䮤elsen) - Jag 䲠orolig och f岠snart panik ? att jag inte kan g?n姯nting 崠att det h䮤e. gonk Och att jag inte vet vad jag kan g?f?tt f?ka f堦olket gladare. - Jag 䲠otroligt sugen p堡tt g堢erserk p堦olk p堳tan. neutral - Jag har ont, m岠d嬩gt fortfarande. Men hallååå rolleyes Jag skojjade ju bara!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 5:13 am
- Grät hela natten.. - Hade en hemsk dröm om bråket.. - .. Nu kan jag inte prata med Val eller Asura.. cry Fan.. mina två bästa vänner.. - Mår s**t
+ .. Finns inget
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 5:44 am
Drevlin: Man kan bara hoppas att båda blir fullt återställda snart surprised Det lär dom bli. Nån/några borde typ rita en typ "välkommen hem"-bild till dom när dom är tillbaka, tycker jag
+ Bra dag i skolan, typ + Ensam hemma + Spelmusik
- Lite snorig - Inte många online just nu razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 5:47 am
tomhet. dagen har varit fylld med tomhet. det kanske kommer ske något ikväll.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 7:12 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 7:48 am
- den h䲠skoldagen har bara varit skit. - Kunde inte koncetreramig n䲠jag skulle plugga. M夤e illa och skakade i hela kroppen hela dagen. - Min far verkar inte bry sig om mig
+ gav bort 5k till tv堰ersoner s堮u 䲠jag lite gladare.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 7:51 am
+ Min fotouppgift kanske orndar sig i alla fall! Ska framkalla film ikväll.. xd
- Vääääääädlugt stökigt här.. Måste leta fram en skicva och en usb kabel i röra xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 3:22 pm
- Jag borde va glad, men det 䲠jag inte, k䮮er mig bara s䭲e.. - Skola imorrn, men som tur 䲠slipper jag den dumma klassen.. - F?rrad.. - Har ont - Musiken p堓ailor Moon spelet jag spelat nyss 䲠s堩rriterande =_= - Ser inte fram emot imorrn.. - K䮮er p堭ig att n崠d嬩gt ska h䮤a - Saknar..
+ Hemkunskap imorrn heart Liten tr?.
(J䫬ar vad m宧a minus crying )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 3:48 pm
+ Träffade Chibi_Chocobo idag och det kändes riktigt skönt att se honom som han brukar vara. Att se honom kunna skratta och få se honom ninja i natten med alla oss andra. + PartEx har vaknat upp och allt tycks vara bra med honom (hade lite ont i halsen bara)! Nu vill jag bara få ge honom en kram! whee + Fick låna Spirited Away av Yannah. Ska se på den imorgon..ehm...idag (onsdag).
- Måste tyvärr till skolan idag...i 20 onödiga minuter. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|