|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 4:53 am
Darlaa Dragonfly2900 ButtonFly Yes, mijn kat is eindelijk van m'n bed opkeplurt! De volgende keer moet je gewoon de kat zen eten in de keuken neerzetten en dan *WOESH* dan ga je een rappe kat zien Wat zal ze dan een dikke kat krijgen! Het is al een vloerkleedje sweatdrop , wel een heel lief vloerkleedje hoor!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 4:54 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 4:56 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 5:08 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 5:16 am
BELANGERIJK BERICHT!
Youve been clobbered with the ugly tree. Please leave this world by:
A) Running in circles B) Giving me all your money and possetions, inlcuding hot and sexy clothing C) Rolling on the floor and laugh to dead Or D) Suicide bombing!
Echt ...... Zelfmoordaanslagen ... daar is toch eigenlijk niets zelfmoord aan ....
Je stapt in een busje vol met dynamiet om wat mensen te vermoorden. Je bent er eindelijk gearriveerd en je laat het busje ontploffen ZONDER EERST UIT TE STAPPEN .... dat is niet zelfmoord ... maar IDIOOT
whee Moest dat even kwijt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 5:18 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 5:21 am
neutral Toch idioot he
whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 5:21 am
Dragonfly2900 BELANGERIJK BERICHT! Youve been clobbered with the ugly tree. Please leave this world by: A) Running in circles B) Giving me all your money and possetions, inlcuding hot and sexy clothing C) Rolling on the floor and laugh to dead Or D) Suicide bombing! Echt ...... Zelfmoordaanslagen ... daar is toch eigenlijk niets zelfmoord aan .... Je stapt in een busje vol met dynamiet om wat mensen te vermoorden. Je bent er eindelijk gearriveerd en je laat het busje ontploffen ZONDER EERST UIT TE STAPPEN .... dat is niet zelfmoord ... maar IDIOOT whee Moest dat even kwijt idioot? sweatdrop dat wel ja kamekaze noemen ze dat is kamekaze ook idioot als het om een officiele missie gaat? voor die mensen is dat een missie, al zijn ze gek, om onschuldige mensen mee te nemen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 5:23 am
Darlaa Dragonfly2900 BELANGERIJK BERICHT! Youve been clobbered with the ugly tree. Please leave this world by: A) Running in circles B) Giving me all your money and possetions, inlcuding hot and sexy clothing C) Rolling on the floor and laugh to dead Or D) Suicide bombing! Echt ...... Zelfmoordaanslagen ... daar is toch eigenlijk niets zelfmoord aan .... Je stapt in een busje vol met dynamiet om wat mensen te vermoorden. Je bent er eindelijk gearriveerd en je laat het busje ontploffen ZONDER EERST UIT TE STAPPEN .... dat is niet zelfmoord ... maar IDIOOT whee Moest dat even kwijt idioot? sweatdrop dat wel ja kamekaze noemen ze dat is kamekaze ook idioot als het om een officiele missie gaat? voor die mensen is dat een missie, al zijn ze gek, om onschuldige mensen mee te nemen. Ik zou ook wel willen sterven voor een missie, als het niet anders kan. Bijvoorbeeld de veiligheid en overleving van je land hangt ervan af en er valt HELEMAAL niets anders meer aan te doen ... ja ... dan zou ik het doen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 5:26 am
Dragonfly2900 Darlaa Dragonfly2900 BELANGERIJK BERICHT! Youve been clobbered with the ugly tree. Please leave this world by: A) Running in circles B) Giving me all your money and possetions, inlcuding hot and sexy clothing C) Rolling on the floor and laugh to dead Or D) Suicide bombing! Echt ...... Zelfmoordaanslagen ... daar is toch eigenlijk niets zelfmoord aan .... Je stapt in een busje vol met dynamiet om wat mensen te vermoorden. Je bent er eindelijk gearriveerd en je laat het busje ontploffen ZONDER EERST UIT TE STAPPEN .... dat is niet zelfmoord ... maar IDIOOT whee Moest dat even kwijt idioot? sweatdrop dat wel ja kamekaze noemen ze dat is kamekaze ook idioot als het om een officiele missie gaat? voor die mensen is dat een missie, al zijn ze gek, om onschuldige mensen mee te nemen. Ik zou ook wel willen sterven voor een missie, als het niet anders kan. Bijvoorbeeld de veiligheid en overleving van je land hangt ervan af en er valt HELEMAAL niets anders meer aan te doen ... ja ... dan zou ik het doen Misschien hebben die zelfmoordgasten ook het gevoel dat ze het doen om hun land te redden en dat het hun laatste kans is iets te doen (zal wel anders doen ze het niet xp ) maar nogmaals het is verschrikkelijk om daar onschuldige burgers in mee te nemen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 5:32 am
Darlaa Dragonfly2900 Darlaa Dragonfly2900 BELANGERIJK BERICHT! Youve been clobbered with the ugly tree. Please leave this world by: A) Running in circles B) Giving me all your money and possetions, inlcuding hot and sexy clothing C) Rolling on the floor and laugh to dead Or D) Suicide bombing! Echt ...... Zelfmoordaanslagen ... daar is toch eigenlijk niets zelfmoord aan .... Je stapt in een busje vol met dynamiet om wat mensen te vermoorden. Je bent er eindelijk gearriveerd en je laat het busje ontploffen ZONDER EERST UIT TE STAPPEN .... dat is niet zelfmoord ... maar IDIOOT whee Moest dat even kwijt idioot? sweatdrop dat wel ja kamekaze noemen ze dat is kamekaze ook idioot als het om een officiele missie gaat? voor die mensen is dat een missie, al zijn ze gek, om onschuldige mensen mee te nemen. Ik zou ook wel willen sterven voor een missie, als het niet anders kan. Bijvoorbeeld de veiligheid en overleving van je land hangt ervan af en er valt HELEMAAL niets anders meer aan te doen ... ja ... dan zou ik het doen Misschien hebben die zelfmoordgasten ook het gevoel dat ze het doen om hun land te redden en dat het hun laatste kans is iets te doen (zal wel anders doen ze het niet xp ) maar nogmaals het is verschrikkelijk om daar onschuldige burgers in mee te nemen. mss doen ze het daarom wel om onschuldige mensen te vermoorden
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 5:49 am
bij tekeningen? staan 2tekeningen (van kiek en Lonsdale) kunnen jullie meschien zeggen wat jullie ervan vinden? razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 5:59 am
Anne Heersma bij tekeningen? staan 2tekeningen (van kiek en Lonsdale) kunnen jullie meschien zeggen wat jullie ervan vinden? razz Okelidokeli posterina domokun Ned flanders ... domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 6:03 am
Dragonfly2900 Anne Heersma bij tekeningen? staan 2tekeningen (van kiek en Lonsdale) kunnen jullie meschien zeggen wat jullie ervan vinden? razz Okelidokeli posterina domokun Ned flanders ... domokun net wat? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 6:04 am
Anne Heersma Dragonfly2900 Anne Heersma bij tekeningen? staan 2tekeningen (van kiek en Lonsdale) kunnen jullie meschien zeggen wat jullie ervan vinden? razz Okelidokeli posterina domokun Ned flanders ... domokun net wat? sweatdrop Simpsons Ned Flanders ... Weet je dat we leven op de derde rots van de zon ... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|