|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 10:54 am
Tja, vi lär väl prata på visningen. Jag hör till en liten grupp där, sammordnare.. Mig kan man gå till om man behöver hjälp med något, har något förslag, vill klaga över något osv... xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 11:03 am
Mushi Tja, vi lär väl prata på visningen. Jag hör till en liten grupp där, sammordnare.. Mig kan man gå till om man behöver hjälp med något, har något förslag, vill klaga över något osv... xp Ja, det lär vi nog göra 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 12:02 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 12:08 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 1:28 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 7:38 am
Gocki_Gocki beh? vi verkligen sammordnare. N䲠Gocki kan typ ta att skit som vanligt ^___^ stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 7:41 am
Ey, folk, sluta bråka.
Nåväl... Jag är lite ledsen för att ingen har skrivit något tills imorrn. Jag har iaf inte fått något alls. Ni som faktiskt HAR skrivit någon anime-flickas profil kan ju skicka den till mig antingen via PM eller mail: soldroppe@gmail.com
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 7:42 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 7:47 am
Sostrate Inte jag heller...om Sanna inte följer med vill säga xP >_>; Sanna? Jag? *förvirrad* Mushi: Eh........ vet inte? O.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 8:45 am
Liquessen Sostrate Inte jag heller...om Sanna inte följer med vill säga xP >_>; Sanna? Jag? *förvirrad* Mushi: Eh........ vet inte? O.o eek whee =kramar= Kanske var... mina dammtussar bakom datorbordet du pratade om. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 10:32 am
Liquessen Sostrate Inte jag heller...om Sanna inte följer med vill säga xP >_>; Sanna? Jag? *förvirrad* Mushi: Eh........ vet inte? O.o Syftade på en vän som bor här i Göteborg som även heter sanna ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 22, 2004 1:59 am
Just to make sure,jag kommer med rastaman om inte nåt hemskt dödsfall inträffar ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 22, 2004 2:31 am
Valgarv Just to make sure,jag kommer med rastaman om inte nåt hemskt dödsfall inträffar ninja yay domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 22, 2004 2:32 am
Sostrate Valgarv Just to make sure,jag kommer med rastaman om inte nåt hemskt dödsfall inträffar ninja yay domokun *Sätter upp en pistol mot tinningen* crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 22, 2004 2:33 am
Valgarv Sostrate Valgarv Just to make sure,jag kommer med rastaman om inte nåt hemskt dödsfall inträffar ninja yay domokun *Sätter upp en pistol mot tinningen* crying O_O VDSALFS VAD I *tar bort pistolen* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|