|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 3:32 am
Jetzudan Rebirth Det är för att dom lyssnar på vetenskapen. Dom förblindas från verkligheten.
men bläh! det är bara som du tror xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 3:33 am
oni-chan Jetzudan Rebirth Det är för att dom lyssnar på vetenskapen. Dom förblindas från verkligheten.
men bläh! det är bara som du tror xp Nej. Det är som jag vet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 3:34 am
Chibi Strawberry *Bara flygit fram och tillbaka till Grekland* ;D *flugit till belgien, frankrike, spaninen och kanarieöarna* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 3:34 am
Silence_P Linka Spirit *hoppar på och börjar bita i din OMG* domokun gonk Nääähhh!! Nehe... *börja rycka i din Angelic Pendant*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 3:36 am
oni-chan *flugit till belgien, frankrike, spaninen och kanarieöarna* whee o_____O Ojj.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth Det är för att dom lyssnar på vetenskapen. Dom förblindas från verkligheten.
men bläh! det är bara som du tror xp Nej. Det är som jag vet.och hur vetar du det då ? O.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Linka Spirit Silence_P Linka Spirit *hoppar på och börjar bita i din OMG* domokun gonk Nääähhh!! Nehe... *börja rycka i din Angelic Pendant* *Snor din blomma från huvet* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 3:37 am
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth Det är för att dom lyssnar på vetenskapen. Dom förblindas från verkligheten.
men bläh! det är bara som du tror xp Nej. Det är som jag vet.och hur vetar du det då ? O.o För att jag inte lyssnar på vetenskapen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 3:38 am
mwehehee...jag är en berest liten jävel xd ska flyga till rom med latinklassen i mars med så då utökas min meritlista whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 3:40 am
oni-chan mwehehee...jag är en berest liten jävel xd ska flyga till rom med latinklassen i mars med så då utökas min meritlista whee LYX!!! gonk *Avis* Och jag har bara åkt utomlands en gång för att träffa mina släktingar. -_- Lycko barn du är!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 3:40 am
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth Det är för att dom lyssnar på vetenskapen. Dom förblindas från verkligheten.
men bläh! det är bara som du tror xp Nej. Det är som jag vet.och hur vetar du det då ? O.o För att jag inte lyssnar på vetenskapen.aye....jag lyssnar på musik xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 3:42 am
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth Det är för att dom lyssnar på vetenskapen. Dom förblindas från verkligheten.
men bläh! det är bara som du tror xp Nej. Det är som jag vet.och hur vetar du det då ? O.o För att jag inte lyssnar på vetenskapen.aye....jag lyssnar på musik xd Det är bra det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 3:42 am
Chibi Strawberry LYX!!! gonk *Avis* Och jag har bara åkt utomlands en gång för att träffa mina släktingar. -_- Lycko barn du är! jao...är rätt glad att jag fått resa så mycket...fast belgien åker vi till varje år för att träffa farmor och kussarna 3nodding massa massa sköj ^^..men då åker vi oftast bil sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 3:43 am
Silence_P Linka Spirit Silence_P Linka Spirit *hoppar på och börjar bita i din OMG* domokun gonk Nääähhh!! Nehe... *börja rycka i din Angelic Pendant* *Snor din blomma från huvet* whee eek *välta omkull och står o hoppar på din mage* GE TILLBAKA! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 3:44 am
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth Det är för att dom lyssnar på vetenskapen. Dom förblindas från verkligheten.
men bläh! det är bara som du tror xp Nej. Det är som jag vet.och hur vetar du det då ? O.o För att jag inte lyssnar på vetenskapen.aye....jag lyssnar på musik xd Det är bra det.yupyup...finns mycket som är bra blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|