|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 3:23 am
Chibi Strawberry o______O Och jag som ska flyga typ 2 dagar nästa år. KOMMER DÖ!!! gonk nejdå det kommer du inte *ler och klappar tröstande på axeln* flygplan är säkrare än bilar 3nodding det är vetenskapligt bevisat biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 3:24 am
oni-chan nejdå det kommer du inte *ler och klappar tröstande på axeln* flygplan är säkrare än bilar 3nodding det är vetenskapligt bevisat biggrin Ahh. ^___^ Bra. Då kan jag åka lugnt. Om jag inte glömmer att stänga av mobilen vill säga. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 3:25 am
Chibi Strawberry Ahh. ^___^ Bra. Då kan jag åka lugnt. Om jag inte glömmer att stänga av mobilen vill säga. :\ det säger dom åt en innan man lyfter blaugh dessutom så står det i säkerhetsmanualen 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 3:26 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 3:27 am
|
|
|
|
|
|
|
*kastar vaniljyoghurt på* gör den inte alls...fler människor som dör i bilolyckor varje år än det är som dör i flygolyckor 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
oni-chan det säger dom åt en innan man lyfter blaugh dessutom så står det i säkerhetsmanualen 3nodding Ahh. Vilken tur. ^^
Jetzudan: Den ljuger inte alls!! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 3:28 am
oni-chan *kastar vaniljyoghurt på* gör den inte alls...fler människor som dör i bilolyckor varje år än det är som dör i flygolyckor 3nodding Det är för att dom lyssnar på vetenskapen. Dom förblindas från verkligheten.
Chibi Strawberry: Jo det gör den.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 3:28 am
Chibi Strawberry Midnight Yume x__x;;; Det var inte bra. Men ibland måste man. Som jag uppoffrade min Emo Bag för en Angelic Scarf. Den kommer nog vara lika värd som en Sash en dag, och så ger jag upp den så tidigt... dessutom kan jag ju köpa det billigaste porträttet hos min idol Synister för den (Items som är värda 15k mot ett huvudporträtt - han deltog i Art Arena och är urpopulär). gonk Emo Bag ja. :\ En sådan ska jag skaffa. ninja =)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 3:29 am
*hoppar på och börjar bita i din OMG* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
yupyup biggrin *van att flyga*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry: Jo det gör den. Nej inte alls.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 3:30 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry: Jo det gör den. Nej inte alls. Jo.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 3:30 am
oni-chan yupyup biggrin *van att flyga* *Bara flygit fram och tillbaka till Grekland* ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 3:31 am
Linka Spirit *hoppar på och börjar bita i din OMG* domokun gonk Nääähhh!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|