|
|
|
|
Posted: Tue Apr 28, 2009 10:14 pm
kittyocean QYDrop das waar ook 4 en 5 mei zijn ook vrije dagen mrgreen scheelt weer ... o Sh** sweatdrop ik had afgesproken om te bellen naar de universiteit op 4 mei. hopen dat ze niet pleite zijn xp Ai, je hebt kans dat ze er niet zijn... alhoewel, hadden ze het zelf niet aangegeven als ze er niet zouden zijn? Zolang je maar niet 20:00 belt... (wij mogen dan de beller vertellen dat de verbinding om 20:00 verbroken wordt voor 2 minuten... gaaf dat ze op mijn werk daar rekening mee houden!!... maar goed, wie belt er nu om 20:00 op dodenherdenking??!) om 20:00 ... als ik dan bel krijg ik zeker niet mand aan de telefoon xp waarom gaat de telefoon er dan uit dan ??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 29, 2009 6:01 am
dodenherdenking op 4 mei misschien XD?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 30, 2009 1:06 am
•♥• Oh, iemand kreeg het vorig jaar voor elkaar om precies om 20:00 te bellen stare Ik heb niet opgenomen •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 30, 2009 4:20 am
Darlaa •♥• Oh, iemand kreeg het vorig jaar voor elkaar om precies om 20:00 te bellen stare Ik heb niet opgenomen •♥• Whaha, die was zeker vergeten dat het dodenherdenking was?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 30, 2009 6:19 am
ik neem aan dat iedereen weet wat er gebeurt is in appeldoorn (SP)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 30, 2009 9:10 am
Ja, tis echt verschrikkelijk.. confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 30, 2009 1:01 pm
ik heb daar echt geen woorden voor. maar ik denk dat volgend jaar niet anders zal zijn. daar zijn nl-ers te nuchter voor. misschien zwaardere beveiliging en meer screening... en verder van de wegen af
ik hoop dat die gek het overleeft; zo makkelijk mag hij er niet van af komen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 02, 2009 9:50 am
ik zag het toen pas in de avond bij het duitse nieuws (ja ik was dus afgelopen week in duitsland en ben pas net amper 2 uur terug). Maar vreemd was dat om zo te zien.. eigenlijk ben ik wel blij dat ik toen in het buitenland zat. Zo leuk moet de sfeer in Nederland volgens mij niet geweest zijn.
@kit: ja ik hoopte zo dat die man zou blijven leven.. en dat hij dan lekker mocht beseffen wat voor iets absurds-verschrikkelijks-gestoords hij heeft gedaan. Maar goed.. die man is nu ook al van deze wereld weg.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 03, 2009 6:44 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 03, 2009 10:54 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 03, 2009 11:08 am
goeie dag ... van uit het niet meer zonnige Nederland mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 03, 2009 11:14 am
Het is hier nogal bewolkt inderdaad... xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 03, 2009 11:50 am
ik dacht van ... neem het mooie weer mee ... was nog best wel goed weer gisteren maar nu is het weer ... euh bagger ... echt nederlands sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 03, 2009 1:16 pm
was akelig koud vandaag in kerkrade... we hebben wel een half uur zon gehad XD in TOTAAL XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 03, 2009 1:40 pm
We hebben hier pas 's avonds een beetje zon gehad. De rest van de dag vooral regen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|