Welcome to Gaia! ::

Reply Det Svenska Gillet
ICA Konsum. Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 755 756 757 758 759 760 ... 7242 7243 7244 7245 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Midnight Yume

PostPosted: Sun Aug 22, 2004 3:04 am

*hoppar in och stirrar på Straw's avvi* Gud vad jag ÄLSKAR den där frisyren med OMG Hatten och hela outfiten! 4laugh Skulle gärna vilja ha en likadan, fast det vore ju som att härma, och då skulle ingen av oss vara unik heller. ^^;
PostPosted: Sun Aug 22, 2004 3:07 am

oni-chan
jag är inte så bra på nått utav dt...mycket lättare att köra automatare ju *menar* xp
Oww. Jag förstår vad du menar. :\

[ Metamorphoze ]

[ Metamorphoze ]

PostPosted: Sun Aug 22, 2004 3:08 am

Midnight Yume
*hoppar in och stirrar på Straw's avvi* Gud vad jag ÄLSKAR den där frisyren med OMG Hatten och hela outfiten! 4laugh Skulle gärna vilja ha en likadan, fast det vore ju som att härma, och då skulle ingen av oss vara unik heller. ^^;
whee
Nje. Det är ju lite tråkigt om man ser precis lika ut. xp
PostPosted: Sun Aug 22, 2004 3:11 am

Chibi Strawberry
Oww. Jag förstår vad du menar. :\
heheh...men det ska jag nog klara av blaugh annars så får jag väl åka kommunalt resten av livet xp

Spacejackal

15,025 Points
  • Unleash the Beast 100
  • Treasure Hunter 100
  • Autobiographer 200

Midnight Yume

PostPosted: Sun Aug 22, 2004 3:11 am

Chibi Strawberry
Midnight Yume
whee
Nje. Det är ju lite tråkigt om man ser precis lika ut. xp

Japp. xp Fast då kan man ju lura folk... vem som är vem. ninja Förresten tycker jag att en Devil Tail skulle passa utmärkt till din outfit. ^^ Du kan ju alltid byta din Sash mot en Devil Tail och sedan byta tillbaka när du har lust. De är ju ändå värda lika mkt. xp (minns fortfarande att du köpte din för ungefär 70k whee )
PostPosted: Sun Aug 22, 2004 3:13 am

oni-chan
heheh...men det ska jag nog klara av blaugh annars så får jag väl åka kommunalt resten av livet xp
Ska du nog. razz
Det kommer jag få göra. :\

[ Metamorphoze ]

[ Metamorphoze ]

PostPosted: Sun Aug 22, 2004 3:14 am

Midnight Yume
Japp. xp Fast då kan man ju lura folk... vem som är vem. ninja Förresten tycker jag att en Devil Tail skulle passa utmärkt till din outfit. ^^ Du kan ju alltid byta din Sash mot en Devil Tail och sedan byta tillbaka när du har lust. De är ju ändå värda lika mkt. xp (minns fortfarande att du köpte din för ungefär 70k whee )
:\ Min sash bytte jag mot en devil tail. Sen sålde jag den. gonk
*Slår sig själv i huvudet med en sko*
PostPosted: Sun Aug 22, 2004 3:15 am

Chibi Strawberry
Ska du nog. razz
Det kommer jag få göra. :\

äh biggrin kommer du inte alls det *skakar på huvudet* klarar jag det så klarar du det med *bestämmer*

Spacejackal

15,025 Points
  • Unleash the Beast 100
  • Treasure Hunter 100
  • Autobiographer 200

Jetzudan Rebirth

PostPosted: Sun Aug 22, 2004 3:16 am

*smyger in* o____o
PostPosted: Sun Aug 22, 2004 3:16 am

Chibi Strawberry
Midnight Yume
:\ Min sash bytte jag mot en devil tail. Sen sålde jag den. gonk
*Slår sig själv i huvudet med en sko*

x__x;;; Det var inte bra. Men ibland måste man. Som jag uppoffrade min Emo Bag för en Angelic Scarf. Den kommer nog vara lika värd som en Sash en dag, och så ger jag upp den så tidigt... dessutom kan jag ju köpa det billigaste porträttet hos min idol Synister för den (Items som är värda 15k mot ett huvudporträtt - han deltog i Art Arena och är urpopulär). gonk

Midnight Yume

[ Metamorphoze ]

PostPosted: Sun Aug 22, 2004 3:17 am

oni-chan
äh biggrin kommer du inte alls det *skakar på huvudet* klarar jag det så klarar du det med *bestämmer*
>.< Jag är rädd för bilar. Kan ju köra nedför en bro. gonk
PostPosted: Sun Aug 22, 2004 3:17 am

*krypa fram ur en hylla med massa tandkrämstuber*

Pappiliott

[ Metamorphoze ]

PostPosted: Sun Aug 22, 2004 3:19 am

Midnight Yume
x__x;;; Det var inte bra. Men ibland måste man. Som jag uppoffrade min Emo Bag för en Angelic Scarf. Den kommer nog vara lika värd som en Sash en dag, och så ger jag upp den så tidigt... dessutom kan jag ju köpa det billigaste porträttet hos min idol Synister för den (Items som är värda 15k mot ett huvudporträtt - han deltog i Art Arena och är urpopulär). gonk
Emo Bag ja. :\ En sådan ska jag skaffa. ninja
PostPosted: Sun Aug 22, 2004 3:19 am

Chibi Strawberry
>.< Jag är rädd för bilar. Kan ju köra nedför en bro. gonk

kan du ju göra med tåg och bussar med *menar på*...och flygplan krachar ibland 3nodding och du kan bli överfallen och antastad om du går ut...och huset kan brinna ner..öh...*försöker komma på mer*...men..eh..ja..det är farligt att leva typ..man kan ju dö whee

Spacejackal

15,025 Points
  • Unleash the Beast 100
  • Treasure Hunter 100
  • Autobiographer 200

[ Metamorphoze ]

PostPosted: Sun Aug 22, 2004 3:21 am

oni-chan
kan du ju göra med tåg och bussar med *menar på*...och flygplan krachar ibland 3nodding och du kan bli överfallen och antastad om du går ut...och huset kan brinna ner..öh...*försöker komma på mer*...men..eh..ja..det är farligt att leva typ..man kan ju dö whee
o______O Och jag som ska flyga typ 2 dagar nästa år.
KOMMER DÖ!!! gonk
Reply
Det Svenska Gillet

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 755 756 757 758 759 760 ... 7242 7243 7244 7245 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games