Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 754 755 756 757 758 759 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

QYDrop

PostPosted: Sun Apr 26, 2009 7:28 pm

... nog 4 dagen, dan sta ik weer op Schiphol stare was wel lang zat. maar het ging echt snel. confused

nog mensen die iets leuks gaan doen in de mei vakantie ?
PostPosted: Mon Apr 27, 2009 1:50 am

ik ben de hele vakantie thuis stare

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50

QYDrop

PostPosted: Mon Apr 27, 2009 2:09 am

wees blij ... ik wou dat ik nu thuis zat stare 3 maand is echt lang zat sweatdrop helemaal als je geen vakantie of weekend hebt cry
PostPosted: Mon Apr 27, 2009 2:53 am

Help :'(

Ik zit op een website genaamd Screwattack en ik wil men steun betuigen door iemand uit te nodigen om te joinen.
Dus een e-mail adress en een paar posts is genoeg ^^ Kan iemand me helpen? Dan stuur ik een invitation biggrin

Mogunetto

Barking Lunatic

QYDrop

PostPosted: Mon Apr 27, 2009 3:09 am

Greyarch
Help :'(

Ik zit op een website genaamd Screwattack en ik wil men steun betuigen door iemand uit te nodigen om te joinen.
Dus een e-mail adress en een paar posts is genoeg ^^ Kan iemand me helpen? Dan stuur ik een invitation biggrin

euh ... misschien dat als je wat uit leg zou geven wat het is dat mensen zijn geïnteresseerd sweatdrop
PostPosted: Mon Apr 27, 2009 3:31 am

Lawl, het is een gaming website. Hun pitch is: Something original ever single day. Dus elke dag wel een video van hun. Dat kan gaan van een videogame review, hulp bij online spellen, een show zoals Life in a Game ((leterlijk een show over het level in een spel)) of Nametags ((een Scrubs achtig programma maar dan in een gamewinkel))
Er is ook wreed random spul zoals eet wedstrijden en uitdagingen.
Elke week is er ook Out of The Box, een live programma waar ze een game uittesten dat ze rechtstreeks uit de doos halen. Er is ook een Podcast genaamd SideScrollers. En elke dag is er ook nog is Hard News, een nieuwsprogramma over games.

Voor de community zelf zijn er verschillende dingen. Zoals Submission Sunday, waarin je een filmpje opstuurt naar hun en zondags geven ze het dan uit. Er zijn ook blogs dat je k**t schrijven en er zijn forums.

ER is ook iets genaamd G1 points. Elke keer je iets goed doet dan krijg je punten en G1 achievements krijg je door iets te doen zoals elke dag voor een week naar SA te gaan. Of iemand uit te nodigen razz

Mogunetto

Barking Lunatic

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50
PostPosted: Mon Apr 27, 2009 5:28 am

... klinkt... interestant...
PostPosted: Mon Apr 27, 2009 8:11 am

QYDrop
... nog 4 dagen, dan sta ik weer op Schiphol stare was wel lang zat. maar het ging echt snel. confused

Vakantie? Wuz dah? Oh wacht, heb ik over een paar weken XP Had te veel uren.

Maar ik ben nu bezig mijn oude websites te saven (heb 2 van de 5 accounts gedaan), maar de bandwith is steeds exceeded, dus bouw ik ondertussen aan mijn nieuwe website smile

kittyocean
Captain

Lorraaa

PostPosted: Mon Apr 27, 2009 8:26 am

QYDrop

ik ga morgen naar Duitsland, dan ben ik zaterdagavond weer terug =). Dan ben ik nog van plan om samen met wat vrienden iets leuks te gaan doen. Pas donderdag na komende week moet ik weer naar school
PostPosted: Mon Apr 27, 2009 10:29 pm

das waar ook 4 en 5 mei zijn ook vrije dagen mrgreen scheelt weer ... o Sh** sweatdrop ik had afgesproken om te bellen naar de universiteit op 4 mei. hopen dat ze niet pleite zijn xp

QYDrop

The Faded Page

Dapper Flatterer

PostPosted: Tue Apr 28, 2009 3:18 am

I won't change to fit your man...

Grey, nodig mij maar uit.
Zal ik eens een kijkje nemen. 3nodding

Take me as I am.
PostPosted: Tue Apr 28, 2009 4:06 am

Newborn Requiem

Take me as I am.

Cool biggrin E-mail adressje? 3nodding

4laugh

Mogunetto

Barking Lunatic

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Apr 28, 2009 7:31 am

QYDrop
das waar ook 4 en 5 mei zijn ook vrije dagen mrgreen scheelt weer ... o Sh** sweatdrop ik had afgesproken om te bellen naar de universiteit op 4 mei. hopen dat ze niet pleite zijn xp

Ai, je hebt kans dat ze er niet zijn... alhoewel, hadden ze het zelf niet aangegeven als ze er niet zouden zijn? Zolang je maar niet 20:00 belt... (wij mogen dan de beller vertellen dat de verbinding om 20:00 verbroken wordt voor 2 minuten... gaaf dat ze op mijn werk daar rekening mee houden!!... maar goed, wie belt er nu om 20:00 op dodenherdenking??!)
PostPosted: Tue Apr 28, 2009 12:07 pm

Greyarch
Newborn Requiem

Take me as I am.

Cool biggrin E-mail adressje? 3nodding

4laugh

faberke89@live.nl

Take me as I am.

The Faded Page

Dapper Flatterer

Mogunetto

Barking Lunatic

PostPosted: Tue Apr 28, 2009 1:09 pm

Verzonden ^^

heart heart heart
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 754 755 756 757 758 759 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games