|
|
|
|
Posted: Sun Apr 26, 2009 7:28 pm
... nog 4 dagen, dan sta ik weer op Schiphol stare was wel lang zat. maar het ging echt snel. confused
nog mensen die iets leuks gaan doen in de mei vakantie ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 27, 2009 1:50 am
ik ben de hele vakantie thuis stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 27, 2009 2:09 am
wees blij ... ik wou dat ik nu thuis zat stare 3 maand is echt lang zat sweatdrop helemaal als je geen vakantie of weekend hebt cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 27, 2009 2:53 am
Help :'(
Ik zit op een website genaamd Screwattack en ik wil men steun betuigen door iemand uit te nodigen om te joinen. Dus een e-mail adress en een paar posts is genoeg ^^ Kan iemand me helpen? Dan stuur ik een invitation biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 27, 2009 3:09 am
Greyarch Help :'( Ik zit op een website genaamd Screwattack en ik wil men steun betuigen door iemand uit te nodigen om te joinen. Dus een e-mail adress en een paar posts is genoeg ^^ Kan iemand me helpen? Dan stuur ik een invitation biggrin euh ... misschien dat als je wat uit leg zou geven wat het is dat mensen zijn geïnteresseerd sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 27, 2009 3:31 am
Lawl, het is een gaming website. Hun pitch is: Something original ever single day. Dus elke dag wel een video van hun. Dat kan gaan van een videogame review, hulp bij online spellen, een show zoals Life in a Game ((leterlijk een show over het level in een spel)) of Nametags ((een Scrubs achtig programma maar dan in een gamewinkel)) Er is ook wreed random spul zoals eet wedstrijden en uitdagingen. Elke week is er ook Out of The Box, een live programma waar ze een game uittesten dat ze rechtstreeks uit de doos halen. Er is ook een Podcast genaamd SideScrollers. En elke dag is er ook nog is Hard News, een nieuwsprogramma over games.
Voor de community zelf zijn er verschillende dingen. Zoals Submission Sunday, waarin je een filmpje opstuurt naar hun en zondags geven ze het dan uit. Er zijn ook blogs dat je k**t schrijven en er zijn forums.
ER is ook iets genaamd G1 points. Elke keer je iets goed doet dan krijg je punten en G1 achievements krijg je door iets te doen zoals elke dag voor een week naar SA te gaan. Of iemand uit te nodigen razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 27, 2009 5:28 am
... klinkt... interestant...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 27, 2009 8:11 am
QYDrop ... nog 4 dagen, dan sta ik weer op Schiphol stare was wel lang zat. maar het ging echt snel. confused nog mensen die iets leuks gaan doen in de mei vakantie ? Vakantie? Wuz dah? Oh wacht, heb ik over een paar weken XP Had te veel uren. Maar ik ben nu bezig mijn oude websites te saven (heb 2 van de 5 accounts gedaan), maar de bandwith is steeds exceeded, dus bouw ik ondertussen aan mijn nieuwe website smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 27, 2009 8:26 am
QYDrop ... nog 4 dagen, dan sta ik weer op Schiphol stare was wel lang zat. maar het ging echt snel. confused nog mensen die iets leuks gaan doen in de mei vakantie ? ik ga morgen naar Duitsland, dan ben ik zaterdagavond weer terug =). Dan ben ik nog van plan om samen met wat vrienden iets leuks te gaan doen. Pas donderdag na komende week moet ik weer naar school
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 27, 2009 10:29 pm
das waar ook 4 en 5 mei zijn ook vrije dagen mrgreen scheelt weer ... o Sh** sweatdrop ik had afgesproken om te bellen naar de universiteit op 4 mei. hopen dat ze niet pleite zijn xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 28, 2009 3:18 am
I won't change to fit your man... Grey, nodig mij maar uit. Zal ik eens een kijkje nemen. 3nodding Take me as I am.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 28, 2009 4:06 am
Newborn Requiem I won't change to fit your man... Grey, nodig mij maar uit. Zal ik eens een kijkje nemen. 3nodding Take me as I am. Cool biggrin E-mail adressje? 3nodding 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 28, 2009 7:31 am
QYDrop das waar ook 4 en 5 mei zijn ook vrije dagen mrgreen scheelt weer ... o Sh** sweatdrop ik had afgesproken om te bellen naar de universiteit op 4 mei. hopen dat ze niet pleite zijn xp Ai, je hebt kans dat ze er niet zijn... alhoewel, hadden ze het zelf niet aangegeven als ze er niet zouden zijn? Zolang je maar niet 20:00 belt... (wij mogen dan de beller vertellen dat de verbinding om 20:00 verbroken wordt voor 2 minuten... gaaf dat ze op mijn werk daar rekening mee houden!!... maar goed, wie belt er nu om 20:00 op dodenherdenking??!)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 28, 2009 12:07 pm
Greyarch Newborn Requiem I won't change to fit your man... Grey, nodig mij maar uit. Zal ik eens een kijkje nemen. 3nodding Take me as I am. Cool biggrin E-mail adressje? 3nodding 4laugh I won't change to fit your man... faberke89@live.nl Take me as I am.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|