|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 2:40 am
Chibi Strawberry o_O Hur kan man utgå från ögonen. *Fundera* well...du gör ögonen..sen näsan munnen ögonbryn och sånt...sen gör du håret och ansiktsformen efter det och så bygger du på tills att gubben är klar 3nodding *är allmänt konstig*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 2:41 am
oni-chan well...du gör ögonen..sen näsan munnen ögonbryn och sånt...sen gör du håret och ansiktsformen efter det och så bygger du på tills att gubben är klar 3nodding *är allmänt konstig* Tja. Det kanske är rätt smart att göra så. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 2:43 am
Chibi Strawberry Tja. Det kanske är rätt smart att göra så. :\ *rycker på axlarna* funkar för vissa funkar inte för andra...min kusin t.ex gör alltid kroppen först och detaljerna sen 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 2:44 am
oni-chan *rycker på axlarna* funkar för vissa funkar inte för andra...min kusin t.ex gör alltid kroppen först och detaljerna sen 3nodding Jag brukar göra en svart p***k först. xP (Munnen)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 2:45 am
Chibi Strawberry Jag brukar göra en svart p***k först. xP (Munnen) hehe så kan man också göra blaugh fast jag har ett himla bry när jag ska göra munnen...är så svårt att få den att se fin ut juh...blir mest att dom ser allmänt sura och olyckliga ut mina gubbar sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 2:46 am
oni-chan hehe så kan man också göra blaugh fast jag har ett himla bry när jag ska göra munnen...är så svårt att få den att se fin ut juh...blir mest att dom ser allmänt sura och olyckliga ut mina gubbar sweatdrop :p Nuh. :\ Mina ser alltid förvånade ut.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 2:49 am
Chibi Strawberry :p Nuh. :\ Mina ser alltid förvånade ut. *flinar* det är nog ögonen som gör att dom ser förvånade ut 3nodding och ögonbrynen *kliar sig i huvudet* phluäh! jag orkar inte läsa om fler vägmärken *suck*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 2:50 am
oni-chan *flinar* det är nog ögonen som gör att dom ser förvånade ut 3nodding och ögonbrynen *kliar sig i huvudet* phluäh! jag orkar inte läsa om fler vägmärken *suck* Är det nog. :\ Vägmärken? Varför läser du om vägmärken? o_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 2:51 am
Chibi Strawberry Är det nog. :\ Vägmärken? Varför läser du om vägmärken? o_O jag har uppskrivning imorrn gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 2:52 am
oni-chan jag har uppskrivning imorrn gonk Nuuh. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 2:54 am
fast uppkörnignen är ju 100 gågner värre sweatdrop men den har jag inte beställt än xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 2:55 am
oni-chan fast uppkörnignen är ju 100 gågner värre sweatdrop men den har jag inte beställt än xp >.o Min kusin klarade uppkörningen på en gång, men skrivingen fick han göra om hur många gånger som helst. :p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 2:59 am
Chibi Strawberry >.o Min kusin klarade uppkörningen på en gång, men skrivingen fick han göra om hur många gånger som helst. :p lär vara precis tvärtom för mig xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 3:01 am
oni-chan lär vara precis tvärtom för mig xd razz Tja. Det beror ju på vad man är bäst på. Köra bil eller komma ihåg saker. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 3:03 am
Chibi Strawberry razz Tja. Det beror ju på vad man är bäst på. Köra bil eller komma ihåg saker. ninja jag är inte så bra på nått utav dt...mycket lättare att köra automatare ju *menar* xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|