|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 2:27 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 2:28 am
heh...förresten ja fick in en länk till bilden ja rita på förra sidan *muttrar över att inte bilden ville visa sig*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 2:28 am
oni-chan heh...förresten ja fick in en länk till bilden ja rita på förra sidan *muttrar över att inte bilden ville visa sig* Jag såg den! o.o JÄTTEFIN JUE!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 2:29 am
Chibi Strawberry Jag såg den! o.o JÄTTEFIN JUE!!! tack whee tog mig 3 dar att få den bra xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 2:30 am
oni-chan Nidder *kommer in och lägger sej på rygg mitt på golvet* Ont i magen sad *tittar upp ur boken* ätit nått som inte var bra ? O.o frukost...?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 2:30 am
oni-chan tack whee tog mig 3 dar att få den bra xp Skulle ta mig ett år. o__O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 2:31 am
Nidder oni-chan Nidder *kommer in och lägger sej på rygg mitt på golvet* Ont i magen sad *tittar upp ur boken* ätit nått som inte var bra ? O.o frukost...? neutral skulle frukost vara dåligt ? *börjar misstänka att han är galen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 2:32 am
Chibi Strawberry Skulle ta mig ett år. o__O äh blaugh jag har ju övat i 3 år på det där 3nodding övning ger färdighet du vet xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 2:32 am
oni-chan Nidder oni-chan Nidder *kommer in och lägger sej på rygg mitt på golvet* Ont i magen sad *tittar upp ur boken* ätit nått som inte var bra ? O.o frukost...? neutral skulle frukost vara dåligt ? *börjar misstänka att han är galen* Jag tror inte det, men jag har inte ätit nånting annat sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 2:33 am
oni-chan äh blaugh jag har ju övat i 3 år på det där 3nodding övning ger färdighet du vet xd Mjo. :\ Men orka öva.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 2:34 am
Nidder Jag tror inte det, men jag har inte ätit nånting annat sweatdrop aye i see...tja...det kan ju vara så att du bara har ont i magen utan anledning 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 2:35 am
haha...mjo...fast när jag har tråkigt så kluddar jag på allt så jag övar även när jag inte gör det med flit *överkreativ*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 2:36 am
oni-chan haha...mjo...fast när jag har tråkigt så kluddar jag på allt så jag övar även när jag inte gör det med flit *överkreativ* razz Jag kluddrar en massa ögon överallt så jag tränar väl lite på det. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 2:37 am
Chibi Strawberry razz Jag kluddrar en massa ögon överallt så jag tränar väl lite på det. :\ ögon är fina ^^ jag börjar alltid med ögonen när jag ritar och bygger på resten av figuren runt dom O.o;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 2:38 am
oni-chan ögon är fina ^^ jag börjar alltid med ögonen när jag ritar och bygger på resten av figuren runt dom O.o; o_O Hur kan man utgå från ögonen. *Fundera*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|