|
|
|
|
Posted: Mon Apr 13, 2009 2:49 am
gooi gewoon een bom op belgie... eh... ik vind dat ze het gewoon zo moeten laten rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 13, 2009 3:47 am
Visum ... waarom zijn we er ooit aan begonnen gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 13, 2009 4:01 am
kittyocean als het goed is duurt de event tot woensdag, al probeer ik vandaag 2 accounts tot de 500 te krijgen. nog maar zo'n 200 eieren bij elk!! ........al wil ik ook gaan tekenen.... dillemma!! •♥• Ik moet nog.. 86 eitjes. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 13, 2009 4:14 am
Darlaa •♥• ...Het tweede grapje snap ik niet? •♥• Leeroy Jenkins: LEEROOOOOOOOOOOY JENNNNNNKINS xDHet is een video sketch van World of Warcraft waar men het idiote van al dat plannen parodieert ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 13, 2009 5:30 am
Greyarch Darlaa •♥• ...Het tweede grapje snap ik niet? •♥• Leeroy Jenkins: LEEROOOOOOOOOOOY JENNNNNNKINS xDHet is een video sketch van World of Warcraft waar men het idiote van al dat plannen parodieert ^^ hij is oud maar ik geef ze wel gelijk ... je k**t het ook een beetje te erg doen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 15, 2009 2:06 am
Ietwat ja xD ik werd ooit eens uit zo'n groep gegooid omdat ik hun plan niet volgde. Terwijl ik hun wel effe ferm vooruit hielp. Eikels. Later kreeg ik te horen dat hun meesterlijke plan in het water viel ...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 15, 2009 4:49 am
Greyarch Ietwat ja xD ik werd ooit eens uit zo'n groep gegooid omdat ik hun plan niet volgde. Terwijl ik hun wel effe ferm vooruit hielp. Eikels. Later kreeg ik te horen dat hun meesterlijke plan in het water viel ... ik ga meestal met vaste cruw ... wat vrienden die ik goed ken, maar we plannen meestal niet echt zien wel als het gebeurt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 15, 2009 7:29 am
Greyarch Ietwat ja xD ik werd ooit eens uit zo'n groep gegooid omdat ik hun plan niet volgde. Terwijl ik hun wel effe ferm vooruit hielp. Eikels. Later kreeg ik te horen dat hun meesterlijke plan in het water viel ... Pardon, excuseer mij.... BWUAHAHAHAHAHA! Dat is gewoon zo humor XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 15, 2009 11:26 am
Wreed accident in de scheldeprijs! Wow, niet te doen: http://www.youtube.com/watch?v=atLARyU24kUMan, ik woon daar in Schoten en ik ben blij dat ik daar niet bij was. Gelukkig zag ik het maar op TV want anders werd ik gewoon zot.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 16, 2009 7:00 am
kittyocean Greyarch Ietwat ja xD ik werd ooit eens uit zo'n groep gegooid omdat ik hun plan niet volgde. Terwijl ik hun wel effe ferm vooruit hielp. Eikels. Later kreeg ik te horen dat hun meesterlijke plan in het water viel ... Pardon, excuseer mij.... BWUAHAHAHAHAHA! Dat is gewoon zo humor XD whua wat zijn wij slecht zeg.. ik moest ook lachen xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 16, 2009 1:49 pm
hey, boontje komt om zijn loontje XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 16, 2009 2:16 pm
kittyocean hey, boontje komt om zijn loontje XP Was dat op de val in de scheldeprijs? xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|