|
|
|
|
Posted: Sun Apr 12, 2009 6:06 am
maar zo geweldig leuk zijn die slippers toch geneens..? xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 12, 2009 8:31 am
schaarsheid zorgt gewoon voor inflantie. zit bij mijn ene account eindelijk op 200 eieren, de andere nog net niet... de 3e nog niet eens 100! als ik bij de 350 bij de 1 zit, zal ik nog even op de 3e account de 100 probere te halen
hallo, ik zit nu al met 2 laptops open voor de 2 accounts! Heb het wel gecombineerd met het samenvoegen van mijn 3e boek (ermee gestart XP) Ietwat belangrijker!
maar dan nog...500 eieren... dat is 500 minuten! 500/60 = meer dan 8 uur! Wie heeft daar tijd voor??! zelfs verdeeld over 5 dagen; want zo lang ben ik al bezig... I have a life, you know!?
Off topic: iemand al opgevallen dat we bijna weer 1000 leden hebben? Na de genoodzaakte banning-periode zitten we bijna weer vol! Ik hoop dat alle nieuwe leden hun neus zullen laten zien...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 12, 2009 9:07 am
Ik vind het niet eens zo erg dat het moeilijk te volbrengen is, maar dit slaat alles. Meer dan 8 acht uur zoeken naar mini-eitjes en er dan op klikken. Na 10 minuten heb ik al een barstende kopppijn en stop er alweer mee. Als er nu een leuke manier was om die eieren te verzamelen dan zou 8 uur verdeeld over 5 dagen wel meevallen.
Verder loop ik ook nog aan het einde van het schooljaar aan en moet deze week nog veel gedaan worden en dat gaat (tegenwoordig wel weer) voor een paar pixels.
*rantrantrant* Dat lucht wel even op. xd
En ik hoop dat de guild er weer levendiger door wordt. Ik beloof dat ik ook weer m'n leven ga beteren en vaker langs zal komen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 12, 2009 9:18 am
Wie Miss Joe!!
(en volgens mij hangt er onweer in de lucht want ik voel de luchtdruk veranderen in mijn oren-PIIIJJJJN)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 12, 2009 9:29 am
Misschien is het dankzij het weer wel hoofdpijn-dag, want ik ben niet lekker , m'n vader niet en m'n 4 huisdieren ook al niet. Het is hartstikke benauwd terwijl de lucht al helemaal grauw is.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 12, 2009 10:19 am
•♥• Zit jij iedere minuut een eitje weg te klikken? ik heb geen zin om dat zo vermoeiend bij te houden @_@ ik klik telkens een eitje wanneer ik er aan denk. Ik zit nu ruim over de helft, ik probeer wel te klikken maar ik vergeet het telkens als ik even bezig ben. En wil liever ook niet voortdurend achter de pc zitten ik vraag me af hoelang het event duurd. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 12, 2009 1:57 pm
If Belgium is split and Flanders joins Nederland, does that make us Ned Flanders?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 12, 2009 3:53 pm
Belspel op kanaal twee:
Presentator: Ja, zeg het maar! Beller: LEROOOOOOOOOOOOOOOOOY JENNNNNNNNKINS!
xD LMFAO!
EDIT: oops, dubbel post
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 12, 2009 8:10 pm
wat moeten wij nou met die Belgen .... vroeger wouden ze zo graag onafhankelijk zijn en nu kunnen ze het niet meer en willen ze weer bij Nederland horen stare
echt Belgisch xp
( @ greyarch : waarom is een dubbel post zo erg ? als het er nou 5 achter elkaar zijn ... ja oke dan kun je het beter laten maar zo erg is het nou ook weer niet om een keer een dubbel post te hebben )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 13, 2009 1:09 am
De enigste reden waarom ik bij nederland zou willen is gewoon om ons Ned Flanders to noemen xD
Nee, Vlaanderen is beter af zonder Nederland, taalsgewijs dan. Ik zou niet willen dat al onze zalige accenten uiteindelijk verdwenen smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 13, 2009 1:15 am
goedemorgen allemaal!
.. enne dat Ned Flanders.. dat zou mij iets te ver gaan xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 13, 2009 1:18 am
ik vind het maar niks ... belgie bij nederland sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 13, 2009 2:03 am
•♥• ...Het tweede grapje snap ik niet? •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 13, 2009 2:05 am
QYDrop ik vind het maar niks ... belgie bij nederland sweatdrop ik ook niet hoor.. laat het maar lekker zo. Wilders wil trouwens wel dat België bij Nederland komt.. hij zei dat een keer in een Belgische quiz. Hij gaf daarmee als argumenten dat het goed voor België zou zijn omdat: - de Belgen dan mee kunnen genieten van de nederlandse pindakaas - en dat ze hem als minister zouden krijgen burning_eyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 13, 2009 2:35 am
als het goed is duurt de event tot woensdag, al probeer ik vandaag 2 accounts tot de 500 te krijgen. nog maar zo'n 200 eieren bij elk!!
........al wil ik ook gaan tekenen.... dillemma!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|