|
|
|
|
Posted: Fri Apr 10, 2009 2:49 am
QYDrop @ Greyarch voor wat hoort wat blaugh ( mij zul je niet in m'n boxer rond zien lopen sweatdrop ) kun je na gaan dat er lui zijn die het hele rideltje gewoon een stuk of 5 keer doen whee THIS.IS.GAIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA natuurlijk weet ik dat. Ik had niet anders verwacht.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 10, 2009 2:53 am
uh hoi ik bent net nieuw, welke "topics" zijn echte aanraders waar ik op zou7 moeten reageren razz ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 10, 2009 3:01 am
HEEEEEEY WELKOM *grijpt vast an knuffelt* NIEUWE! *knijpt en zwiert rond*
Oh *laat los* Blauwe huidskleur staat je niet ^^
Euh, T.E.T. in offtopic heeft wel wat nieuws nodig en voor de rest, kies maar uit biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 10, 2009 3:41 am
* hou de nieuwe staande *
goede morgen XD ...
welkom ja het is natuurlijk aan te raden om ook even in de topic "ik ben nieuw" wat over je zelf te zegen en verder moed je zelf kijken waar je zin hebt om te posten!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 10, 2009 5:28 am
Ugh, ik geef het op. De enige intelligente mensen op Gaia zitten in deze guild xD ben nog eens op de fora geweest. Man wat was dat xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 10, 2009 9:23 am
woa wat een geweldig zonnetje was er vandaag weer ^^
@Gielo: welkom! =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 10, 2009 12:01 pm
Gielo uh hoi ik bent net nieuw, welke "topics" zijn echte aanraders waar ik op zou7 moeten reageren razz ? Welkom!! Yay! En alleen de topics waar ik op heb gereageerd zijn de moeite waard.... Nou ja, en die van anderen ook XP Kijk maar rustig rond! @ Greyarch: Wow, ik had dat akelige vermoeden al.... daarom eis ik van mijn leden dat ze hun hersens gebruiken XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 10, 2009 1:44 pm
Ik gebruik men hersenen als decoratiestuk. Ook goed?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 11, 2009 3:17 am
zolang ze maar binnen handbereik blijven!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 11, 2009 6:15 am
kittyocean zolang ze maar binnen handbereik blijven!! Maar dan moet ik rekken! NEE :'(
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 12, 2009 4:24 am
Iedereen! Vrolijk Pasen!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 12, 2009 4:41 am
ja iedereen FIJNE PAASSDAGEN =D!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 12, 2009 4:43 am
Inderdaad Vrolijk Pasen!! Het weer werkt tenminste mee. En is iemand trouwens ook al misselijk geworden van de hele dag naar je computerscherm zitten staren om eieren te zoeken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 12, 2009 4:58 am
woa.. nou ik heb nog geneens dat 2de item xD maar ik heb ook echt geen zin om de hele dag achter de computer te zitten om eieren te zoeken.. ik heb eigenlijk wel wat beters te doen =P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 12, 2009 5:13 am
Ik heb de eerste 3 items al wel maar ben nog niet eens op de helft van de 500. En ben zonet even buiten geweest om een frisse neus te halen en bedacht me eigenlijk dat ik sneller het geld bij elkaar heb om de slippers gewoon te kopen dan om zelf die eieren bij elkaar te rapen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|