|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 3:02 pm
Don't make fun of my songs! stare NANNAA!!! NANANA!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 3:02 pm
Linka Spirit Jetzudan Rebirth Jag kan hoppa lite halvt. Få se..? Orka.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 3:11 pm
Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jetzudan Rebirth Jag kan hoppa lite halvt. Få se..? Orka. Hah.. *svärdet försvinner u min hand* Bleh.. *hoppar ner från hyllan och sätter sig på rullbandet i kassan*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 3:17 pm
Linka Spirit Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jetzudan Rebirth Jag kan hoppa lite halvt. Få se..? Orka. Hah.. *svärdet försvinner u min hand* Bleh.. *hoppar ner från hyllan och sätter sig på rullbandet i kassan* Wtf. :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 3:20 pm
*Hoppar omkring bland hyllorna* Om du följer strömmen kan jag lova Lova att du finner vägen hem Där vid älvens krök står hon och väntar Hon som är din kära vän
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 3:25 pm
*Lägger sig ner på golvet och ritar* Ja om du vågar lämna ditt hjärta till mig.. *Ritar konstiga figurer*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 3:27 pm
*Hoppar ner genom takluckan och landar på golvet sittandes på huk* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 3:27 pm
Valgarv *Hoppar ner genom takluckan och landar på golvet sittandes på huk* ninja o_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 3:29 pm
Chibi Strawberry Valgarv *Hoppar ner genom takluckan och landar på golvet sittandes på huk* ninja o_ONani?*Hoppar som en grode fram till mjölk skåpet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 3:30 pm
Men bleh... Vi spelar kort.. xp *Tar fram en kortlek och börjar blanda* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 3:31 pm
Valgarv Nani?*Hoppar som en grode fram till mjölk skåpet* Ingenting. *Fortsätter rita* För när ögonen fick färg Såsom vatten och som berg Tog jag näckens hand Och kom aldrig mer i land Nanaaa.. *Kluddrar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 3:34 pm
Chibi Strawberry Valgarv Nani?*Hoppar som en grode fram till mjölk skåpet* Ingenting. *Fortsätter rita* För när ögonen fick färg Såsom vatten och som berg Tog jag näckens hand Och kom aldrig mer i land Nanaaa.. *Kluddrar* *Tar ut en mjölk ur skåpet och skuttar fram till Straw* Vad ritar du? 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 3:36 pm
Valgarv *Tar ut en mjölk ur skåpet och skuttar fram till Straw* Vad ritar du? 3nodding Mitt öde. ninja *Skriver lite grejer på pappret*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 3:38 pm
Chibi Strawberry Valgarv *Tar ut en mjölk ur skåpet och skuttar fram till Straw* Vad ritar du? 3nodding Mitt öde. ninja *Skriver lite grejer på pappret*..I see O_o *Öppnar mjölken och tar en klunk*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 3:39 pm
Valgarv ..I see O_o *Öppnar mjölken och tar en klunk* Mjölk. ^___^ *Ritar en ko*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|