|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 2:33 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 2:34 pm
Linka Spirit Jetzudan Rebirth Uuh... ja. :S *märker att mitt svärd är nästan större än affären* Kanske ska byta svärd först. sweatdrop Oja.. Det borde du.. Men, umm... hur? :S Jag har inte ens en aning hur jag fick den med mig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 2:35 pm
Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jetzudan Rebirth Uuh... ja. :S *märker att mitt svärd är nästan större än affären* Kanske ska byta svärd först. sweatdrop Oja.. Det borde du.. Men, umm... hur? :S Jag har inte ens en aning hur jag fick den med mig. Otur..? *hugger med sitt svärd mot din mage*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 2:37 pm
Alla moderators har samma kläder nån dag. Så tar man en screenshot på det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 2:37 pm
Filthy Alla moderators har samma kläder nån dag. Så tar man en screenshot på det. razz Hah. Sounds fun. *Stirrar på byxorna*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 2:38 pm
Linka Spirit Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jetzudan Rebirth Uuh... ja. :S *märker att mitt svärd är nästan större än affären* Kanske ska byta svärd först. sweatdrop Oja.. Det borde du.. Men, umm... hur? :S Jag har inte ens en aning hur jag fick den med mig. Otur..? *hugger med sitt svärd mot din mage* Antagligen. eek *släpper det gigansitska svärdet och hoppar upp på det* Ooh, fin utsikt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 2:38 pm
Chibi Strawberry Filthy Alla moderators har samma kläder nån dag. Så tar man en screenshot på det. razz Hah. Sounds fun. *Stirrar på byxorna* eek Det är mina peasant! heart domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 2:41 pm
Filthy eek Det är mina peasant! heart domokun >.o Väldigt stiliga. .... x.x
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 2:43 pm
Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jetzudan Rebirth Uuh... ja. :S *märker att mitt svärd är nästan större än affären* Kanske ska byta svärd först. sweatdrop Oja.. Det borde du.. Men, umm... hur? :S Jag har inte ens en aning hur jag fick den med mig. Otur..? *hugger med sitt svärd mot din mage* Antagligen. eek *släpper det gigansitska svärdet och hoppar upp på det* Ooh, fin utsikt. Hah... *hoppar upp på en hylla och hoppar över till den brevid*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 2:45 pm
Linka Spirit Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jetzudan Rebirth Uuh... ja. :S *märker att mitt svärd är nästan större än affären* Kanske ska byta svärd först. sweatdrop Oja.. Det borde du.. Men, umm... hur? :S Jag har inte ens en aning hur jag fick den med mig. Otur..? *hugger med sitt svärd mot din mage* Antagligen. eek *släpper det gigansitska svärdet och hoppar upp på det* Ooh, fin utsikt. Hah... *hoppar upp på en hylla och hoppar över till den brevid* Hoppa kan du, ja. :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 2:47 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 2:56 pm
Jag kan hoppa lite halvt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 2:57 pm
Jetzudan Rebirth Jag kan hoppa lite halvt. Få se..?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 3:00 pm
*Ställer sig på en hylla och spelar luftgitarr* Har du inte levt mitt lev, vet du ingenting yeah!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 3:01 pm
Chibi Strawberry *Ställer sig på en hylla och spelar luftgitarr* Har du inte levt mitt lev, vet du ingenting yeah! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|