|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 1:05 pm
kiek ButtonFly kiek ButtonFly kiek ButtonFly kiek die zijn idd wel grappig.... gewoon lekkere dikke nurd brille ... wat me aan iets herinnert.... Lol, jezelf xd NHF!! wat is NHF? No Hard Feelings ik wordt ook wel eens nurd genoemd hoor =P naja boeiend... ik bedoelde eigenlijk dat ik nog aan mijn wiskunde moet... xd , aggies. Mij moet je absoluut niet hebben voor wiskunde (Sta dan wel een 6.5, maar snap er vrijwel niks van), naja, behalve vergelijkingen en sommen met letters. naja dan sta je hoger dan ik hoor... ik sta een 5.8 op het moment, en ik suppose to be good at it >.> never mind... Ik snap het nu tenminste beter dan vorig jaar, toen hadden we zo'n lul die maar 3 woorden in een minuut kon zeggen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 1:07 pm
*sob* Niemand wilt dat verzoekje van me tekenen cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 1:08 pm
Dragonfly2900 *sob* Niemand wilt dat verzoekje van me tekenen cry omdat we het allemaal gigadruk hebben en omdat de topic er pas 1 dag staat? XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 1:08 pm
ButtonFly kiek ButtonFly kiek ButtonFly kiek ButtonFly kiek die zijn idd wel grappig.... gewoon lekkere dikke nurd brille ... wat me aan iets herinnert.... Lol, jezelf xd NHF!! wat is NHF? No Hard Feelings ik wordt ook wel eens nurd genoemd hoor =P naja boeiend... ik bedoelde eigenlijk dat ik nog aan mijn wiskunde moet... xd , aggies. Mij moet je absoluut niet hebben voor wiskunde (Sta dan wel een 6.5, maar snap er vrijwel niks van), naja, behalve vergelijkingen en sommen met letters. naja dan sta je hoger dan ik hoor... ik sta een 5.8 op het moment, en ik suppose to be good at it >.> never mind... Ik snap het nu tenminste beter dan vorig jaar, toen hadden we zo'n lul die maar 3 woorden in een minuut kon zeggen. ik had vorig jaar iemand die geen nederlands kon... althans nouwelijks ^_^''' p.s. Hij staat erop smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 1:09 pm
kittyocean Dragonfly2900 *sob* Niemand wilt dat verzoekje van me tekenen cry omdat we het allemaal gigadruk hebben en omdat de topic er pas 1 dag staat? XD Oh ja, en omdat het vrij hoge eisen zijn? XD Want die stijl kan ik absoluut niet tekenen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 1:09 pm
kittyocean Dragonfly2900 *sob* Niemand wilt dat verzoekje van me tekenen cry omdat we het allemaal gigadruk hebben en omdat de topic er pas 1 dag staat? XD Dank u dat je reageert Zo kon ik nog lang wachten eigenlijk .... bedankt ^.^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 1:10 pm
Dragonfly2900 kittyocean Dragonfly2900 *sob* Niemand wilt dat verzoekje van me tekenen cry omdat we het allemaal gigadruk hebben en omdat de topic er pas 1 dag staat? XD Dank u dat je reageert Zo kon ik nog lang wachten eigenlijk .... bedankt ^.^ Ik denk dat dat de redenen zijn XD In de andere topic hoor ik steeds 'ik heb het druk' XD Niets persoonlijks naar jou toe hoor. Als ik tijd had, had ik het misschien wel gedaan 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 1:13 pm
kittyocean Dragonfly2900 kittyocean Dragonfly2900 *sob* Niemand wilt dat verzoekje van me tekenen cry omdat we het allemaal gigadruk hebben en omdat de topic er pas 1 dag staat? XD Dank u dat je reageert Zo kon ik nog lang wachten eigenlijk .... bedankt ^.^ Ik denk dat dat de redenen zijn XD In de andere topic hoor ik steeds 'ik heb het druk' XD Niets persoonlijks naar jou toe hoor. Als ik tijd had, had ik het misschien wel gedaan 3nodding ja klopt, druk... druk... toetsweek >< (vandaar dat ik ook nog steeds op gaia zit =P=P) maargoed. *gaat nu ff op je topic antwoorden*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 1:15 pm
kiek kittyocean Dragonfly2900 kittyocean Dragonfly2900 *sob* Niemand wilt dat verzoekje van me tekenen cry omdat we het allemaal gigadruk hebben en omdat de topic er pas 1 dag staat? XD Dank u dat je reageert Zo kon ik nog lang wachten eigenlijk .... bedankt ^.^ Ik denk dat dat de redenen zijn XD In de andere topic hoor ik steeds 'ik heb het druk' XD Niets persoonlijks naar jou toe hoor. Als ik tijd had, had ik het misschien wel gedaan 3nodding ja klopt, druk... druk... toetsweek >< (vandaar dat ik ook nog steeds op gaia zit =P=P) maargoed. *gaat nu ff op je topic antwoorden* Ja, ik heb nu ook examens ... daarom vraag ik het hier XP en dank je Ik ga nu ook slapen Slaapwel en veel suc6 met de toetsen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 1:19 pm
Dragonfly2900 kiek kittyocean Dragonfly2900 kittyocean Dragonfly2900 *sob* Niemand wilt dat verzoekje van me tekenen cry omdat we het allemaal gigadruk hebben en omdat de topic er pas 1 dag staat? XD Dank u dat je reageert Zo kon ik nog lang wachten eigenlijk .... bedankt ^.^ Ik denk dat dat de redenen zijn XD In de andere topic hoor ik steeds 'ik heb het druk' XD Niets persoonlijks naar jou toe hoor. Als ik tijd had, had ik het misschien wel gedaan 3nodding ja klopt, druk... druk... toetsweek >< (vandaar dat ik ook nog steeds op gaia zit =P=P) maargoed. *gaat nu ff op je topic antwoorden* Ja, ik heb nu ook examens ... daarom vraag ik het hier XP en dank je Ik ga nu ook slapen Slaapwel en veel suc6 met de toetsen ja jij ook! slaapse
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 1:43 pm
Yes, mijn kat is eindelijk van m'n bed opkeplurt!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 10:24 pm
ButtonFly Yes, mijn kat is eindelijk van m'n bed opkeplurt! De volgende keer moet je gewoon de kat zen eten in de keuken neerzetten en dan *WOESH* dan ga je een rappe kat zien
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 2:34 am
Dragonfly2900 ButtonFly Yes, mijn kat is eindelijk van m'n bed opkeplurt! De volgende keer moet je gewoon de kat zen eten in de keuken neerzetten en dan *WOESH* dan ga je een rappe kat zien rappe?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 4:48 am
Dragonfly2900 ButtonFly Yes, mijn kat is eindelijk van m'n bed opkeplurt! De volgende keer moet je gewoon de kat zen eten in de keuken neerzetten en dan *WOESH* dan ga je een rappe kat zien Wat zal ze dan een dikke kat krijgen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|