|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 10:08 am
prrnill Gandiloulou hejj hejj!! skulle jag kunna få din msn? javisst. 3nodding lr du kan adda meii istället... angeange89@hotmail.com
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill jiminijon prrnill *kramar tillbaka* det var länge sen man såg dig. 3nodding japp och lika länge sen man såg dig xp verkar logiskt blaugh hur har du haft det? nja sådar hade ingen och snaka med på msn när du var borta xp sweatdrop sj?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gandiloulou prrnill Gandiloulou hejj hejj!! skulle jag kunna få din msn? javisst. 3nodding lr du kan adda meii istället... angeange89@hotmail.com okidoki. *göra*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 10:10 am
jiminijon prrnill jiminijon prrnill *kramar tillbaka* det var länge sen man såg dig. 3nodding japp och lika länge sen man såg dig xp verkar logiskt blaugh hur har du haft det? nja sådar hade ingen och snaka med på msn när du var borta xp sweatdrop sj? du har inte dödat D0ppel iallafall va? xp Jag har haft det sådär, lite segt bara.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 10:12 am
prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill *kramar tillbaka* det var länge sen man såg dig. 3nodding japp och lika länge sen man såg dig xp verkar logiskt blaugh hur har du haft det? nja sådar hade ingen och snaka med på msn när du var borta xp sweatdrop sj? du har inte dödat D0ppel iallafall va? xp Jag har haft det sådär, lite segt bara. näe rolleyes dåra?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 10:13 am
jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill *kramar tillbaka* det var länge sen man såg dig. 3nodding japp och lika länge sen man såg dig xp verkar logiskt blaugh hur har du haft det? nja sådar hade ingen och snaka med på msn när du var borta xp sweatdrop sj? du har inte dödat D0ppel iallafall va? xp Jag har haft det sådär, lite segt bara. näe rolleyes dåra? bara undrade. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 10:15 am
prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill *kramar tillbaka* det var länge sen man såg dig. 3nodding japp och lika länge sen man såg dig xp verkar logiskt blaugh hur har du haft det? nja sådar hade ingen och snaka med på msn när du var borta xp sweatdrop sj? du har inte dödat D0ppel iallafall va? xp Jag har haft det sådär, lite segt bara. näe rolleyes dåra? bara undrade. 3nodding han vill bara äta min vänster arm nu 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 10:15 am
jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill *kramar tillbaka* det var länge sen man såg dig. 3nodding japp och lika länge sen man såg dig xp verkar logiskt blaugh hur har du haft det? nja sådar hade ingen och snaka med på msn när du var borta xp sweatdrop sj? du har inte dödat D0ppel iallafall va? xp Jag har haft det sådär, lite segt bara. näe rolleyes dåra? bara undrade. 3nodding han vill bara äta min vänster arm nu 3nodding Ah, okej. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 10:16 am
prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill *kramar tillbaka* det var länge sen man såg dig. 3nodding japp och lika länge sen man såg dig xp verkar logiskt blaugh hur har du haft det? nja sådar hade ingen och snaka med på msn när du var borta xp sweatdrop sj? du har inte dödat D0ppel iallafall va? xp Jag har haft det sådär, lite segt bara. näe rolleyes dåra? bara undrade. 3nodding han vill bara äta min vänster arm nu 3nodding Ah, okej. blaugh men jag vill inte att han ska äta den gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 10:17 am
jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill *kramar tillbaka* det var länge sen man såg dig. 3nodding japp och lika länge sen man såg dig xp verkar logiskt blaugh hur har du haft det? nja sådar hade ingen och snaka med på msn när du var borta xp sweatdrop sj? du har inte dödat D0ppel iallafall va? xp Jag har haft det sådär, lite segt bara. näe rolleyes dåra? bara undrade. 3nodding han vill bara äta min vänster arm nu 3nodding Ah, okej. blaugh men jag vill inte att han ska äta den gonk du får säga till honom då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 10:18 am
prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill *kramar tillbaka* det var länge sen man såg dig. 3nodding japp och lika länge sen man såg dig xp verkar logiskt blaugh hur har du haft det? nja sådar hade ingen och snaka med på msn när du var borta xp sweatdrop sj? du har inte dödat D0ppel iallafall va? xp Jag har haft det sådär, lite segt bara. näe rolleyes dåra? bara undrade. 3nodding han vill bara äta min vänster arm nu 3nodding Ah, okej. blaugh men jag vill inte att han ska äta den gonk du får säga till honom då? vad tror du jag gör stare ...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 10:21 am
jiminijon vad tror du jag gör stare ... men han lyssnar inte eller ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 10:22 am
prrnill jiminijon vad tror du jag gör stare ... men han lyssnar inte eller ? nope gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 10:23 am
jiminijon prrnill jiminijon vad tror du jag gör stare ... men han lyssnar inte eller ? nope gonk ajdå. inte bra, inte bra.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 10:25 am
prrnill jiminijon prrnill jiminijon vad tror du jag gör stare ... men han lyssnar inte eller ? nope gonk ajdå. inte bra, inte bra. näe precis,bra någon som lyssnar! whee sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|