|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 2:17 pm
Linka Spirit Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jooo.. whee *tar tag i en liten tuffs av ditt hår och sätter den imellan sax käftarna* Lala.. *trycker till och tuffsen ramlar mot golvet* 3nodding eek ... M-mitt... hår.... *slår dig av och plockar upp hårtuffsen* NEEEJ!!! VAD HAR HON GJORT MED DIG?!!? crying Du ska få för det här... stressed *flyger in i en hylla och sitter ner på golvet* Mhmhm.. *börjar skratta ett högt och djävulskt skratt* Grrr.... *tar fram ett gigantiskt svärd* Jag ska hugga dig i bitar för det du gjort!! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 2:19 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 2:20 pm
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Filthy *Sprutar ner alla som är här inne för tillfället med brandsläckaren* xd *Är ute för tillfället* o.O xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mrgreen Go Linka! Go Linka!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 2:24 pm
Sephyre mrgreen Go Linka! Go Linka! <. <
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 2:25 pm
Filthy Chibi Strawberry Filthy *Sprutar ner alla som är här inne för tillfället med brandsläckaren* xd *Är ute för tillfället* o.O xp razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 2:28 pm
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy *Sprutar ner alla som är här inne för tillfället med brandsläckaren* xd *Är ute för tillfället* o.O xp razz Gra gra.. Den där tröjan är grym för att vara så billig. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 2:28 pm
Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jooo.. whee *tar tag i en liten tuffs av ditt hår och sätter den imellan sax käftarna* Lala.. *trycker till och tuffsen ramlar mot golvet* 3nodding eek ... M-mitt... hår.... *slår dig av och plockar upp hårtuffsen* NEEEJ!!! VAD HAR HON GJORT MED DIG?!!? crying Du ska få för det här... stressed *flyger in i en hylla och sitter ner på golvet* Mhmhm.. *börjar skratta ett högt och djävulskt skratt* Grrr.... *tar fram ett gigantiskt svärd* Jag ska hugga dig i bitar för det du gjort!! scream *tystnar* Hrmf... *reser sig upp och får fram sitt eget pirat svärd i handen* Jasså.. Det vill du..?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 2:30 pm
Filthy Gra gra.. Den där tröjan är grym för att vara så billig. ^^ Det är sant det! ^___^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Linka Spirit Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jooo.. whee *tar tag i en liten tuffs av ditt hår och sätter den imellan sax käftarna* Lala.. *trycker till och tuffsen ramlar mot golvet* 3nodding eek ... M-mitt... hår.... *slår dig av och plockar upp hårtuffsen* NEEEJ!!! VAD HAR HON GJORT MED DIG?!!? crying Du ska få för det här... stressed *flyger in i en hylla och sitter ner på golvet* Mhmhm.. *börjar skratta ett högt och djävulskt skratt* Grrr.... *tar fram ett gigantiskt svärd* Jag ska hugga dig i bitar för det du gjort!! scream *tystnar* Hrmf... *reser sig upp och får fram sitt eget pirat svärd i handen* Jasså.. Det vill du..? Uuh... ja. :S *märker att mitt svärd är nästan större än affären* Kanske ska byta svärd först. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Filthy Gra gra.. Den där tröjan är grym för att vara så billig. ^^ Det är sant det! ^___^Nån gång borde vi har exakt likadana kläder. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 2:31 pm
Filthy Nån gång borde vi har exakt likadana kläder. xp >.o Jaså. Varför då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 2:31 pm
Jetzudan Rebirth Uuh... ja. :S *märker att mitt svärd är nästan större än affären* Kanske ska byta svärd först. sweatdrop Oja.. Det borde du..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 2:32 pm
Chibi Strawberry Filthy Nån gång borde vi har exakt likadana kläder. xp >.o Jaså. Varför då?Det är kul! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|