|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 2:02 pm
Chibi Strawberry Filthy *Bestämmer sig för att dra i din mp3 spelare istället* domokun >o< Kan du låta bli mina grejer?!*lyfter på dina solglasögon* Där är du ju! domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 2:03 pm
Filthy *lyfter på dina solglasögon* Där är du ju! domokun Nehej. >.< *Springer och gömmer sig*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Linka Spirit Som du vill.. stare *skjuter massa popcorn som fastnar på dina kläder och börjar tugga hål på dom* *sänker vapnet* *dör*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 2:05 pm
Chibi Strawberry Filthy *lyfter på dina solglasögon* Där är du ju! domokun Nehej. >.< *Springer och gömmer sig*Var är du nånstans? *tittar mig omkring* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 2:06 pm
Jetzudan Rebirth Linka Spirit Som du vill.. stare *skjuter massa popcorn som fastnar på dina kläder och börjar tugga hål på dom* *sänker vapnet* *dör* *går fram till och sätter sig på din mage* Hmm.. *tar fram sax* Nu ska vi ha kul whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 2:07 pm
Filthy Var är du nånstans? *tittar mig omkring* ninja >.< Inte bakom frysdisken!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 2:07 pm
Linka Spirit Jetzudan Rebirth Linka Spirit Som du vill.. stare *skjuter massa popcorn som fastnar på dina kläder och börjar tugga hål på dom* *sänker vapnet* *dör* *går fram till och sätter sig på din mage* Hmm.. *tar fram sax* Nu ska vi ha kul whee NEEEJ!! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 2:08 pm
Chibi Strawberry Filthy Var är du nånstans? *tittar mig omkring* ninja >.< Inte bakom frysdisken!Muhahaha! *tar en brandsläckare och kastar bort säkringen* twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 2:09 pm
Filthy Muhahaha! *tar en brandsläckare och kastar bort säkringen* twisted Snubben är galen. Bäst att gömma sig på riktigt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 2:09 pm
Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jetzudan Rebirth Linka Spirit Som du vill.. stare *skjuter massa popcorn som fastnar på dina kläder och börjar tugga hål på dom* *sänker vapnet* *dör* *går fram till och sätter sig på din mage* Hmm.. *tar fram sax* Nu ska vi ha kul whee NEEEJ!! gonk Jooo.. whee *tar tag i en liten tuffs av ditt hår och sätter den imellan sax käftarna* Lala.. *trycker till och tuffsen ramlar mot golvet* 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 2:12 pm
Chibi Strawberry Filthy Muhahaha! *tar en brandsläckare och kastar bort säkringen* twisted Snubben är galen. Bäst att gömma sig på riktigt.*Sprutar ner alla som är här inne för tillfället med brandsläckaren* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 2:12 pm
Linka Spirit Jooo.. whee *tar tag i en liten tuffs av ditt hår och sätter den imellan sax käftarna* Lala.. *trycker till och tuffsen ramlar mot golvet* 3nodding eek ... M-mitt... hår.... *slår dig av och plockar upp hårtuffsen* NEEEJ!!! VAD HAR HON GJORT MED DIG?!!? crying Du ska få för det här... stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 2:15 pm
Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jooo.. whee *tar tag i en liten tuffs av ditt hår och sätter den imellan sax käftarna* Lala.. *trycker till och tuffsen ramlar mot golvet* 3nodding eek ... M-mitt... hår.... *slår dig av och plockar upp hårtuffsen* NEEEJ!!! VAD HAR HON GJORT MED DIG?!!? crying Du ska få för det här... stressed *flyger in i en hylla och sitter ner på golvet* Mhmhm.. *börjar skratta ett högt och djävulskt skratt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 2:15 pm
Filthy *Sprutar ner alla som är här inne för tillfället med brandsläckaren* xd *Är ute för tillfället* o.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|