|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 1:30 pm
Filthy Bor ni grannar? Hai hai. xp näe eller vad ska man säga..:S har du vart hoss dom? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 1:32 pm
Chibi Strawberry oni-chan japp 3nodding *knäcker fingrarna och mosar syrsan med ett krigstjut* YEAH!! YOU GO GIRL!! xd jag vann ^^...men nu måste jag gå sad *suckar* får ha dt bra ^^ *vinkar och slirar ut genom dörren*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 1:32 pm
jiminijon Filthy Bor ni grannar? Hai hai. xp näe eller vad ska man säga..:S har du vart hoss dom? sweatdrop Nope. Var längesen jag var i västerås. Jaja.. Det känns som en evighet till j-cult! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 1:33 pm
Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jetzudan Rebirth *sätter sig i ett hörn och gäspar* Darkness all around. ninja *kasta vatten ballong på* domokun *blir blöt* Men vadi! gonk VEM VAR DET?! scream *vifta med armar* JAAAAAG! 3nodding Okej. 3nodding *kasta boll på* eek *få den i pannan och ramla baklänges* Arru... gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 1:35 pm
Filthy jiminijon Filthy Bor ni grannar? Hai hai. xp näe eller vad ska man säga..:S har du vart hoss dom? sweatdrop Nope. Var längesen jag var i västerås. Jaja.. Det känns som en evighet till j-cult! gonk okey annars skulle du veta vart jag bor om jag säger vart.. gonk domokun ja..! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 1:36 pm
Linka Spirit eek *få den i pannan och ramla baklänges* Arru... gonk Där får du för att ha blött ner mig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 1:38 pm
Jetzudan Rebirth Linka Spirit eek *få den i pannan och ramla baklänges* Arru... gonk Där får du för att ha blött ner mig. *resa sig upp som om jag spolades tillbaka* ARGH! scream *springa mot*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 1:39 pm
jiminijon Filthy jiminijon Filthy Bor ni grannar? Hai hai. xp näe eller vad ska man säga..:S har du vart hoss dom? sweatdrop Nope. Var längesen jag var i västerås. Jaja.. Det känns som en evighet till j-cult! gonk okey annars skulle du veta vart jag bor om jag säger vart.. gonk domokun ja..! gonk Tror du? xp det är en vecka kvar till j-cult.. Yay.. Tiden går sååå fort. stare Jag är otålig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 1:42 pm
Filthy jiminijon Filthy jiminijon Filthy Bor ni grannar? Hai hai. xp näe eller vad ska man säga..:S har du vart hoss dom? sweatdrop Nope. Var längesen jag var i västerås. Jaja.. Det känns som en evighet till j-cult! gonk okey annars skulle du veta vart jag bor om jag säger vart.. gonk domokun ja..! gonk Tror du? xp det är en vecka kvar till j-cult.. Yay.. Tiden går sååå fort. stare Jag är otålig. japp det är i en lägenhet och anna skulle kunna visa dig"säg att hon får visa det för dig..för du får det för mig ;P"japp väligt fort stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 1:43 pm
domokun xd xd xd xd xd xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 1:43 pm
jiminijon Filthy jiminijon Filthy jiminijon Filthy Bor ni grannar? Hai hai. xp näe eller vad ska man säga..:S har du vart hoss dom? sweatdrop Nope. Var längesen jag var i västerås. Jaja.. Det känns som en evighet till j-cult! gonk okey annars skulle du veta vart jag bor om jag säger vart.. gonk domokun ja..! gonk Tror du? xp det är en vecka kvar till j-cult.. Yay.. Tiden går sååå fort. stare Jag är otålig. japp det är i en lägenhet och anna skulle kunna visa dig"säg att hon får visa det för dig..för du får det för mig ;P"japp väligt fort stare Okej. Då vet var man ska skicka ner lite brevbomber sen. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 1:44 pm
Linka Spirit Jetzudan Rebirth Linka Spirit eek *få den i pannan och ramla baklänges* Arru... gonk Där får du för att ha blött ner mig. *resa sig upp som om jag spolades tillbaka* ARGH! scream *springa mot* Uh-Oh! eek *Hoppar undan*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 1:44 pm
Filthy Okej. Då vet var man ska skicka ner lite brevbomber sen. xd ja precis. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 1:45 pm
Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jetzudan Rebirth Linka Spirit eek *få den i pannan och ramla baklänges* Arru... gonk Där får du för att ha blött ner mig. *resa sig upp som om jag spolades tillbaka* ARGH! scream *springa mot* Uh-Oh! eek *Hoppar undan* * stannar 2 meter ifrån dig och tar fram ett vapen med massa popcorn i* Säg förlåt! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|