|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 1:22 pm
Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jetzudan Rebirth *sätter sig i ett hörn och gäspar* Darkness all around. ninja *kasta vatten ballong på* domokun *blir blöt* Men vadi! gonk VEM VAR DET?! scream *vifta med armar* JAAAAAG! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 1:23 pm
Linka Spirit jiminijon Linka Spirit jiminijon Linka Spirit *hoppar upp på en hylla o tar fram sin el gitarr ur sin Emo bag* Lala... <.< *börja spela på nån låt* *lyssna* *titta ner på* eek *sluta spela* Lala... <.< Vadå..? *gömma den bakom ryggen* Det var inte jag... näehe..vem var det då? surprised Tomtenissen där borta.. *peka mot ett hörn med ett mus hål i väggen* oke..*ser gittaren*det var du eek !
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 1:24 pm
jiminijon Linka Spirit jiminijon Linka Spirit jiminijon Linka Spirit *hoppar upp på en hylla o tar fram sin el gitarr ur sin Emo bag* Lala... <.< *börja spela på nån låt* *lyssna* *titta ner på* eek *sluta spela* Lala... <.< Vadå..? *gömma den bakom ryggen* Det var inte jag... näehe..vem var det då? surprised Tomtenissen där borta.. *peka mot ett hörn med ett mus hål i väggen* oke..*ser gittaren*det var du eek ! Men okej då! Men säg inte nåt till nån.. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 1:24 pm
Linka Spirit Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jetzudan Rebirth *sätter sig i ett hörn och gäspar* Darkness all around. ninja *kasta vatten ballong på* domokun *blir blöt* Men vadi! gonk VEM VAR DET?! scream *vifta med armar* JAAAAAG! 3nodding Okej.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 1:25 pm
oni-chan lyckas man bita hål igenom läppen så lyckas man med allt xp xd Det tror jag nog.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jetzudan Rebirth *sätter sig i ett hörn och gäspar* Darkness all around. ninja *kasta vatten ballong på* domokun *blir blöt* Men vadi! gonk VEM VAR DET?! scream *vifta med armar* JAAAAAG! 3nodding Okej. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy jiminijon Filthy Jag har redan sett den. Jag har provat den tillochmed. *skryta* xd okey xd *host*jag med*skryta* xd domokun Oh s**t. Tänk att vi har haft samma hatt på oss. eek *skaka hand med* whee japp det har vi.. eek *skaka* xp *host**bor ganska nära chibi chan**host* rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 1:26 pm
*pickslajdar för dej själv* heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 1:26 pm
Linka Spirit jiminijon Linka Spirit jiminijon Linka Spirit jiminijon Linka Spirit *hoppar upp på en hylla o tar fram sin el gitarr ur sin Emo bag* Lala... <.< *börja spela på nån låt* *lyssna* *titta ner på* eek *sluta spela* Lala... <.< Vadå..? *gömma den bakom ryggen* Det var inte jag... näehe..vem var det då? surprised Tomtenissen där borta.. *peka mot ett hörn med ett mus hål i väggen* oke..*ser gittaren*det var du eek ! Men okej då! Men säg inte nåt till nån.. ninja *känner sig duktig*näe då..! ninja 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 1:27 pm
japp 3nodding *knäcker fingrarna och mosar syrsan med ett krigstjut*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 1:27 pm
jiminijon Filthy jiminijon Filthy Jag har redan sett den. Jag har provat den tillochmed. *skryta* xd okey xd *host*jag med*skryta* xd domokun Oh s**t. Tänk att vi har haft samma hatt på oss. eek *skaka hand med* whee japp det har vi.. eek *skaka* xp *host**bor ganska nära chibi chan**host* rolleyes Whatev.. Så du bor i västerås du? Hmm.. Jag vet inte riktigt hur du ser ut. Mig finns det bild på first post i foton på er själva. domokun Eller i Information om alla medlemmar i gillet tråden. Hehe. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 1:28 pm
Filthy jiminijon Filthy jiminijon Filthy Jag har redan sett den. Jag har provat den tillochmed. *skryta* xd okey xd *host*jag med*skryta* xd domokun Oh s**t. Tänk att vi har haft samma hatt på oss. eek *skaka hand med* whee japp det har vi.. eek *skaka* xp *host**bor ganska nära chibi chan**host* rolleyes Whatev.. Så du bor i västerås du? Hmm.. Jag vet inte riktigt hur du ser ut. Mig finns det bild på first post i foton på er själva. domokun Eller i Information om alla medlemmar i gillet tråden. Hehe. xp heh okey xp *vad är det 25-50m från chibi chan xd *
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 1:28 pm
oni-chan japp 3nodding *knäcker fingrarna och mosar syrsan med ett krigstjut* YEAH!! YOU GO GIRL!! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 1:29 pm
jiminijon Filthy jiminijon Filthy jiminijon Filthy Jag har redan sett den. Jag har provat den tillochmed. *skryta* xd okey xd *host*jag med*skryta* xd domokun Oh s**t. Tänk att vi har haft samma hatt på oss. eek *skaka hand med* whee japp det har vi.. eek *skaka* xp *host**bor ganska nära chibi chan**host* rolleyes Whatev.. Så du bor i västerås du? Hmm.. Jag vet inte riktigt hur du ser ut. Mig finns det bild på first post i foton på er själva. domokun Eller i Information om alla medlemmar i gillet tråden. Hehe. xp heh okey xp *vad är det 25-50m från chibi chan xd *Bor ni grannar? Hai hai. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 1:29 pm
Linka Spirit Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jetzudan Rebirth *sätter sig i ett hörn och gäspar* Darkness all around. ninja *kasta vatten ballong på* domokun *blir blöt* Men vadi! gonk VEM VAR DET?! scream *vifta med armar* JAAAAAG! 3nodding Okej. 3nodding *kasta boll på*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|