|
|
|
|
Posted: Tue Mar 10, 2009 2:11 am
ik vind dat zoort programa's maar niks. ik weet dat het entertainment is maar voor mij is het meer een pronk wedstrijd. met alle respect maar soms lijkt het wel of ze er mee pronken met dat wat zij wel kunnen en anderen niet. het is niet zo dat ik me benadeeld voel of iets dergelijks het is meer dat ik vind dat je als je de "kracht" hebt om zo iets te doen je het niet moed gaan gebruiken om er mee te koop te lopen. daar staat ook tegen over dat het bijna 90% van de gevallen die je ziet gewoon trucjes zijn.
en natuurlijk is entertainment iets wat mensen graag zien, maar ik vind dat het niet ten koste moed gaan anderen of je zelf of andere in gevaar moed brengen om dit te doen.
magie... een groot woord waar denk ik niemand een kompleete inhoud aan kan geven. iedereen heeft er zo zijn eigen beeld bij en meestal is dat gekomen door eigen ervaringen of verhalen die ze hebben gehoord. het woordenboek geeft als beschrijving " de toverkunst ". wat naar mijn mening geen goede beschrijving is maar goed.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 10, 2009 3:16 am
:OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOo
Ik heb de Watchmen strip besteld.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 10, 2009 7:13 am
QYDrop ik vind dat zoort programa's maar niks. ik weet dat het entertainment is maar voor mij is het meer een pronk wedstrijd. met alle respect maar soms lijkt het wel of ze er mee pronken met dat wat zij wel kunnen en anderen niet. het is niet zo dat ik me benadeeld voel of iets dergelijks het is meer dat ik vind dat je als je de "kracht" hebt om zo iets te doen je het niet moed gaan gebruiken om er mee te koop te lopen. daar staat ook tegen over dat het bijna 90% van de gevallen die je ziet gewoon trucjes zijn. en natuurlijk is entertainment iets wat mensen graag zien, maar ik vind dat het niet ten koste moed gaan anderen of je zelf of andere in gevaar moed brengen om dit te doen. magie... een groot woord waar denk ik niemand een kompleete inhoud aan kan geven. iedereen heeft er zo zijn eigen beeld bij en meestal is dat gekomen door eigen ervaringen of verhalen die ze hebben gehoord. het woordenboek geeft als beschrijving " de toverkunst ". wat naar mijn mening geen goede beschrijving is maar goed. nee idd, bij toverkunst moet ik meer denken aan een oude man met een lange baard in een tovenaarspakje die dan een krokodil in een konijn kan veranderen.. (ja, ik weet het is een dom voorbeeld)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 10, 2009 1:30 pm
Iemand hier een The Lion man fan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 10, 2009 3:26 pm
Lorraaa QYDrop ik vind dat zoort programa's maar niks. ik weet dat het entertainment is maar voor mij is het meer een pronk wedstrijd. met alle respect maar soms lijkt het wel of ze er mee pronken met dat wat zij wel kunnen en anderen niet. het is niet zo dat ik me benadeeld voel of iets dergelijks het is meer dat ik vind dat je als je de "kracht" hebt om zo iets te doen je het niet moed gaan gebruiken om er mee te koop te lopen. daar staat ook tegen over dat het bijna 90% van de gevallen die je ziet gewoon trucjes zijn. en natuurlijk is entertainment iets wat mensen graag zien, maar ik vind dat het niet ten koste moed gaan anderen of je zelf of andere in gevaar moed brengen om dit te doen. magie... een groot woord waar denk ik niemand een kompleete inhoud aan kan geven. iedereen heeft er zo zijn eigen beeld bij en meestal is dat gekomen door eigen ervaringen of verhalen die ze hebben gehoord. het woordenboek geeft als beschrijving " de toverkunst ". wat naar mijn mening geen goede beschrijving is maar goed. nee idd, bij toverkunst moet ik meer denken aan een oude man met een lange baard in een tovenaarspakje die dan een krokodil in een konijn kan veranderen.. (ja, ik weet het is een dom voorbeeld) Al die gevaar acts vond ik ook niets; men speelt met levens/ledematen. Die van Yelle waren nog vrij onschuldig. De rest geloof ik dus niet in
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 14, 2009 5:16 am
•♥• Ikke.. ben zeker de enigste die daar helemaal niet naar gekeken heeft? •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 15, 2009 2:33 am
Darlaa •♥• Ikke.. ben zeker de enigste die daar helemaal niet naar gekeken heeft? •♥• Ik heb er ook helemaal niet naar gekeken, dus je bent niet alleen x)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 15, 2009 10:10 am
Mijn moeder heeft niet gekeken, mijn zus... en mijn vader enkel de laatste aflevering helemaal... dus zoveel heb ik echt niet gezien XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 15, 2009 8:02 pm
ik denk dat er totaal meer mensen niet hebben ge gekeken dan dat er mensen zijn die wel hebben gekeken.... zou ook wel heel erg zijn als meer dan de helft van Nederland er naar zit te kijken xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 16, 2009 9:14 am
ik denk dat misschien 1-2 miljoen mensen hebben gekeken... en dat met een bevolking van rond de 18 miljoen ofzo...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|