Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 742 743 744 745 746 747 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

QYDrop

PostPosted: Tue Mar 10, 2009 2:11 am

ik vind dat zoort programa's maar niks. ik weet dat het entertainment is maar voor mij is het meer een pronk wedstrijd. met alle respect maar soms lijkt het wel of ze er mee pronken met dat wat zij wel kunnen en anderen niet. het is niet zo dat ik me benadeeld voel of iets dergelijks het is meer dat ik vind dat je als je de "kracht" hebt om zo iets te doen je het niet moed gaan gebruiken om er mee te koop te lopen. daar staat ook tegen over dat het bijna 90% van de gevallen die je ziet gewoon trucjes zijn.

en natuurlijk is entertainment iets wat mensen graag zien, maar ik vind dat het niet ten koste moed gaan anderen of je zelf of andere in gevaar moed brengen om dit te doen.

magie... een groot woord waar denk ik niemand een kompleete inhoud aan kan geven. iedereen heeft er zo zijn eigen beeld bij en meestal is dat gekomen door eigen ervaringen of verhalen die ze hebben gehoord. het woordenboek geeft als beschrijving " de toverkunst ". wat naar mijn mening geen goede beschrijving is maar goed.
PostPosted: Tue Mar 10, 2009 3:16 am

:OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOo

Ik heb de Watchmen strip besteld.

Mogunetto

Barking Lunatic

Lorraaa

PostPosted: Tue Mar 10, 2009 7:13 am

QYDrop
ik vind dat zoort programa's maar niks. ik weet dat het entertainment is maar voor mij is het meer een pronk wedstrijd. met alle respect maar soms lijkt het wel of ze er mee pronken met dat wat zij wel kunnen en anderen niet. het is niet zo dat ik me benadeeld voel of iets dergelijks het is meer dat ik vind dat je als je de "kracht" hebt om zo iets te doen je het niet moed gaan gebruiken om er mee te koop te lopen. daar staat ook tegen over dat het bijna 90% van de gevallen die je ziet gewoon trucjes zijn.

en natuurlijk is entertainment iets wat mensen graag zien, maar ik vind dat het niet ten koste moed gaan anderen of je zelf of andere in gevaar moed brengen om dit te doen.

magie... een groot woord waar denk ik niemand een kompleete inhoud aan kan geven. iedereen heeft er zo zijn eigen beeld bij en meestal is dat gekomen door eigen ervaringen of verhalen die ze hebben gehoord. het woordenboek geeft als beschrijving " de toverkunst ". wat naar mijn mening geen goede beschrijving is maar goed.

nee idd, bij toverkunst moet ik meer denken aan een oude man met een lange baard in een tovenaarspakje die dan een krokodil in een konijn kan veranderen.. (ja, ik weet het is een dom voorbeeld)
PostPosted: Tue Mar 10, 2009 1:30 pm

Iemand hier een The Lion man fan?

Mogunetto

Barking Lunatic

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Mar 10, 2009 3:26 pm

Lorraaa
QYDrop

nee idd, bij toverkunst moet ik meer denken aan een oude man met een lange baard in een tovenaarspakje die dan een krokodil in een konijn kan veranderen.. (ja, ik weet het is een dom voorbeeld)

Al die gevaar acts vond ik ook niets; men speelt met levens/ledematen. Die van Yelle waren nog vrij onschuldig. De rest geloof ik dus niet in
PostPosted: Sat Mar 14, 2009 5:16 am

Ikke.. ben zeker de enigste die daar helemaal niet naar gekeken heeft?

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Lorraaa

PostPosted: Sun Mar 15, 2009 2:33 am

Darlaa
Ikke.. ben zeker de enigste die daar helemaal niet naar gekeken heeft?

Ik heb er ook helemaal niet naar gekeken, dus je bent niet alleen x)
PostPosted: Sun Mar 15, 2009 10:10 am

Mijn moeder heeft niet gekeken, mijn zus... en mijn vader enkel de laatste aflevering helemaal... dus zoveel heb ik echt niet gezien XP

kittyocean
Captain

QYDrop

PostPosted: Sun Mar 15, 2009 8:02 pm

ik denk dat er totaal meer mensen niet hebben ge gekeken dan dat er mensen zijn die wel hebben gekeken....
zou ook wel heel erg zijn als meer dan de helft van Nederland er naar zit te kijken xp
PostPosted: Mon Mar 16, 2009 9:14 am

ik denk dat misschien 1-2 miljoen mensen hebben gekeken... en dat met een bevolking van rond de 18 miljoen ofzo...

kittyocean
Captain

QYDrop

PostPosted: Tue Mar 17, 2009 5:29 am

waar maken we ons druk om sweatdrop
PostPosted: Tue Mar 17, 2009 6:16 am

*eet een koekje*..

iemand dan maar een koekje..? xD

Lorraaa

Mogunetto

Barking Lunatic

PostPosted: Tue Mar 17, 2009 6:16 am

Gekeken? Naar?
PostPosted: Tue Mar 17, 2009 6:19 am

Greyarch
Gekeken? Naar?

Uri Geller en z'n maatjes

Lorraaa

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Mar 17, 2009 10:08 am

Is er iemand?... and... and... and

Vind het weer wat stil hier XP
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 742 743 744 745 746 747 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games