|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 1:16 pm
jiminijon Linka Spirit *hoppar upp på en hylla o tar fram sin el gitarr ur sin Emo bag* Lala... <.< *börja spela på nån låt* *lyssna* *titta ner på* eek *sluta spela* Lala... <.< Vadå..? *gömma den bakom ryggen* Det var inte jag...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 1:17 pm
se upp syrsan för nu jävlar ska du döden dö...om jag så sllår ut tänderna på kuppen sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy jiminijon Filthy jiminijon Filthy Hmm. Svart halvlångt hår, finnig, stor näsa, smal, väldigt lång. Du känner igen mig. Trust me. domokun annars behöver jag bara se din bror tror jag domokun Nja, samma beskrivning. Förutom att han har kort gult hår. Fast vi är inte lika varandra. xp okey xp *jag ska ha en råby tröja"går i råby innebandy"där det står rydèn på bak sidan 3nodding * *så folk vet vem jag är xd domokun *Haha okej. xp Just ja, Kanske kommer jag ha en Nitemare scarf & en OMG hat på mig. domokun okey domokun cibi chan blir söt i sin AFK xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
*sätter sig i ett hörn och gäspar* Darkness all around. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 1:18 pm
oni-chan se upp syrsan för nu jävlar ska du döden dö...om jag så sllår ut tänderna på kuppen sweatdrop xd Hur tusan ska du kunna slå ut tänderna?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon Filthy jiminijon Filthy jiminijon Filthy Hmm. Svart halvlångt hår, finnig, stor näsa, smal, väldigt lång. Du känner igen mig. Trust me. domokun annars behöver jag bara se din bror tror jag domokun Nja, samma beskrivning. Förutom att han har kort gult hår. Fast vi är inte lika varandra. xp okey xp *jag ska ha en råby tröja"går i råby innebandy"där det står rydèn på bak sidan 3nodding * *så folk vet vem jag är xd domokun *Haha okej. xp Just ja, Kanske kommer jag ha en Nitemare scarf & en OMG hat på mig. domokun okey domokun cibi chan blir söt i sin AFK xd Jag har redan sett den. Jag har provat den tillochmed. *skryta* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Linka Spirit jiminijon Linka Spirit *hoppar upp på en hylla o tar fram sin el gitarr ur sin Emo bag* Lala... <.< *börja spela på nån låt* *lyssna* *titta ner på* eek *sluta spela* Lala... <.< Vadå..? *gömma den bakom ryggen* Det var inte jag... näehe..vem var det då? surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 1:19 pm
Chibi Strawberry xd Hur tusan ska du kunna slå ut tänderna? underskatta aldrig min klantighet xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Jag har redan sett den. Jag har provat den tillochmed. *skryta* xd okey xd *host*jag med*skryta* xd domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
oni-chan underskatta aldrig min klantighet xd xd Ska tänka på det från och med nu.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth *sätter sig i ett hörn och gäspar* Darkness all around. ninja *kasta vatten ballong på* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 1:20 pm
Linka Spirit Jetzudan Rebirth *sätter sig i ett hörn och gäspar* Darkness all around. ninja *kasta vatten ballong på* domokun *blir blöt* Men vadi! gonk VEM VAR DET?! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 1:21 pm
Chibi Strawberry xd Ska tänka på det från och med nu. lyckas man bita hål igenom läppen så lyckas man med allt xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon Linka Spirit jiminijon Linka Spirit *hoppar upp på en hylla o tar fram sin el gitarr ur sin Emo bag* Lala... <.< *börja spela på nån låt* *lyssna* *titta ner på* eek *sluta spela* Lala... <.< Vadå..? *gömma den bakom ryggen* Det var inte jag... näehe..vem var det då? surprised Tomtenissen där borta.. *peka mot ett hörn med ett mus hål i väggen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon Filthy Jag har redan sett den. Jag har provat den tillochmed. *skryta* xd okey xd *host*jag med*skryta* xd domokun Oh s**t. Tänk att vi har haft samma hatt på oss. eek *skaka hand med* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|