Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 741 742 743 744 745 746 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Mogunetto

Barking Lunatic

PostPosted: Wed Mar 04, 2009 7:26 am

Al Gore kreeg gelijk en heel nederland is onder water.
PostPosted: Wed Mar 04, 2009 1:14 pm

http://www.gaiaonline.com/guilds/viewtopic.php?t=14214671 blijft een leuke thread XD zelfs met alle broken images

@QYDrop: je vindt het vast overdreven... maar ben je wel voorzichtig? We willen je niet kwijt sad

kittyocean
Captain

QYDrop

PostPosted: Wed Mar 04, 2009 6:55 pm

don't worry ... be happy xd

maak je geen zorgen ... ik red me wel. het grootste probleem dat ik nu heb is mijn visum.... ik ben binnen gekomen als toerist maar moed het nu om zetten naar een werk visum. en das knap lastig... sweatdrop

maar komt wel goed geen probleem mrgreen

@Grayarch: hebben we eindelijk ons waterlandje XD maar voor dat het zo ver is dat Nederland van de kaart is is half Europa ook weg
stressed
PostPosted: Thu Mar 05, 2009 1:22 am

ik weet niet of ik nu wel zo gerustgesteld bent... met een avi die in brand staat XP geintje

Ach, ik ben zwemjuffrouw; heb ik eindelijk genoeg kids om te leren zwemmen smile

kittyocean
Captain

QYDrop

PostPosted: Thu Mar 05, 2009 2:57 am

kittyocean
ik weet niet of ik nu wel zo gerustgesteld bent... met een avi die in brand staat XP geintje

Ach, ik ben zwemjuffrouw; heb ik eindelijk genoeg kids om te leren zwemmen smile

Gefeliciteerd cheese_whine Feestje ??? xp

( p.s. is mijn avi zo beter xd )
PostPosted: Fri Mar 06, 2009 5:21 am

je avi is cool =D

kittyocean
Captain

QYDrop

PostPosted: Fri Mar 06, 2009 5:43 am

thx ... ik ben een beetje spraak loos vandaag xd
PostPosted: Fri Mar 06, 2009 5:46 am

ik heb ook weinig te delen XP

kittyocean
Captain

QYDrop

PostPosted: Fri Mar 06, 2009 5:50 am

oja ... schrik niet maar ook hier hebben ze jovagetuigen xd ze spraken mij aan op straat ...

met alle respect maar zoon kans kan ik niet laten om ze in de maling te nemen sweatdrop
PostPosted: Fri Mar 06, 2009 12:12 pm

ohja die waren er laatst ook in mijn stad.. ik liep zo met m'n moeder en komt er zo'n man naar me toe.. die wilt mij een papiertje geven en hij zegt zo van ''ja het is over Jezus.. wil je hem niet leren kennen'', mijn moeder zegt zo van ''ze kent hem al hoor''.. en die man ging ons toen achterna lopen O_o

Lorraaa

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Mar 07, 2009 3:48 am

Soms is het net stalken O.o

Goh, ik heb eens op de Uri Geller site reacties zitten nalezen over de winst van Yelle. Wat zitten er slechte verliezers bij XD en dat zijn dan alleen maar kijkers! Dat Ghanis zijn dochter uitmelkt, dat ze straat artiesten zijn... nou, die straatartiesten hebben wel gewonnen XP En schijnbaar vond het meerendeel van Nederland die straatartiesten leuker dan die mentalisten met gevaarlijke trucs XP

Dat van de The Mask had ik echt niet verwacht en jammer dat hij 2e is (in de zin van: voor de 2ex XP) Maar hij heeft zijn plek wel... nou ja, grotendeels eerlijk verdient. Men wilde zo graag weten wie The Mask was dat hem dat veel stemmen heeft gegeven... maar het is ook een boost voor zijn carriere nu! Zet hem dus op ^_^

Ennuh... één reactie van een fan deed me zo lachen: 'Twee minuten voor het sluiten van de lijnen laten ze zien dat die stomme Yelle voor ligt! Zo kunnen de echte fans dit toch nooit meer rechttrekken??!'

Misschien komt dat omdat men acts leuker vond? En daarbij... hoeveel van deze gaven zal nog bij haar zijn als ze de puberteit uit komt? Vele mensen verliezen deze krachten tijdens de puberteit.
PostPosted: Sat Mar 07, 2009 4:47 am

kittyocean

Goh, ik heb eens op de Uri Geller site reacties zitten nalezen over de winst van Yelle. Wat zitten er slechte verliezers bij XD en dat zijn dan alleen maar kijkers! Dat Ghanis zijn dochter uitmelkt, dat ze straat artiesten zijn... nou, die straatartiesten hebben wel gewonnen XP En schijnbaar vond het meerendeel van Nederland die straatartiesten leuker dan die mentalisten met gevaarlijke trucs XP

Dat van de The Mask had ik echt niet verwacht en jammer dat hij 2e is (in de zin van: voor de 2ex XP) Maar hij heeft zijn plek wel... nou ja, grotendeels eerlijk verdient. Men wilde zo graag weten wie The Mask was dat hem dat veel stemmen heeft gegeven... maar het is ook een boost voor zijn carriere nu! Zet hem dus op ^_^

Ennuh... één reactie van een fan deed me zo lachen: 'Twee minuten voor het sluiten van de lijnen laten ze zien dat die stomme Yelle voor ligt! Zo kunnen de echte fans dit toch nooit meer rechttrekken??!'

Misschien komt dat omdat men acts leuker vond? En daarbij... hoeveel van deze gaven zal nog bij haar zijn als ze de puberteit uit komt? Vele mensen verliezen deze krachten tijdens de puberteit.

ah jij keek dus Uri Geller.., geloof jij in al die krachten enzo..? O-o
ik eigenlijk niet echt.. maar ik houd m'n mond want ik heb geen enkele aflevering gezien (ik had betere dingen te doen)

Lorraaa

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Mar 08, 2009 10:14 am

Lorraaa
kittyocean

ik eigenlijk niet echt.. maar ik houd m'n mond want ik heb geen enkele aflevering gezien (ik had betere dingen te doen)

ik heb alleen naar de acts van yelle gekeken en het meeste via youtube of de sbs6 site XP. Meisje van 12, dat trok mijn aandacht. De rest boeide me niet en al dat gevaar krijg ik juist een afkeer van. Ik heb dus geen enkele andere act gezien behalve die van Yelle

En ik geloof in magie, maar niet alle soorten magie. Harry potter magie geloof ik niet in, maar is het niet erg magisch hoe een hoopje cellen besluit 'vanaf nu ben ik een hart' en dat het spontaan begint te kloppen? En dat dat weer groeit in een nieuw mens? Hoe iets van cellen opeens een mens wordt... is dat eigenlijk al niet magie?
PostPosted: Sun Mar 08, 2009 10:30 am

kittyocean
Lorraaa
kittyocean

ik heb alleen naar de acts van yelle gekeken en het meeste via youtube of de sbs6 site XP. Meisje van 12, dat trok mijn aandacht. De rest boeide me niet en al dat gevaar krijg ik juist een afkeer van. Ik heb dus geen enkele andere act gezien behalve die van Yelle

En ik geloof in magie, maar niet alle soorten magie. Harry potter magie geloof ik niet in, maar is het niet erg magisch hoe een hoopje cellen besluit 'vanaf nu ben ik een hart' en dat het spontaan begint te kloppen? En dat dat weer groeit in een nieuw mens? Hoe iets van cellen opeens een mens wordt... is dat eigenlijk al niet magie?

dat is het ook.. magie is eigenlijk een heel groot woord.. En dan is het volgens mij per mens verschillend wat je nou nog tot magie vind behoren.. ik vind gocheltrucs geen magie

Lorraaa

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Mar 09, 2009 9:24 am

magie is voor mij zoiets als: het één veranderd in het ander, zonder dat er een verklaarbare factor voor is.

Zoals een jong dier of baby... ja, we weten van de bloemetjes en de bijtjes, maar het gaat van een cel wat niet kan denken en enkel kan delen naar hersens en hart!

En zoals Yelle, die door te wijzen naar een ijsblokje in water veranderd... nou ja, kan ook nog wel een truukje zijn, maar goed! En of het nou magie is... bij magie heb ik toch het beeld van sparkles
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 741 742 743 744 745 746 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games