|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 1:06 pm
oni-chan den är jätte stor gonk äckligt äckligt äckligt äckligt!! crying Bleh! crying Utrota den ju!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 1:07 pm
Filthy jiminijon Filthy jiminijon *skutta in* få se det är ca 10st jag ska hälsa på på j-cult gonk Kommer du på j-cult? eek japp xd dig ska jag också hälsa på xp sweatdrop Amagad. Första gången jag kommer dit. Har du varit där förr? japp en gång sweatdrop uh hur vet jag vem du är? eek gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 1:07 pm
Chibi Strawberry Bleh! crying Utrota den ju! den kanske äter upp mig >.O;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 1:09 pm
jiminijon Filthy jiminijon Filthy jiminijon *skutta in* få se det är ca 10st jag ska hälsa på på j-cult gonk Kommer du på j-cult? eek japp xd dig ska jag också hälsa på xp sweatdrop Amagad. Första gången jag kommer dit. Har du varit där förr? japp en gång sweatdrop uh hur vet jag vem du är? eek gonk Hmm. Svart halvlångt hår, finnig, stor näsa, smal, väldigt lång. Du känner igen mig. Trust me. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 1:09 pm
oni-chan den kanske äter upp mig >.O;; Nää. >.o Det är ju inte Jumanji.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 1:10 pm
Filthy Hmm. Svart halvlångt hår, finnig, stor näsa, smal, väldigt lång. Du känner igen mig. Trust me. domokun annars behöver jag bara se din bror tror jag domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 1:10 pm
Chibi Strawberry Nää. >.o Det är ju inte Jumanji. iofs....hm...en känga bör ju hjälpa *hämtar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 1:11 pm
jiminijon Filthy Hmm. Svart halvlångt hår, finnig, stor näsa, smal, väldigt lång. Du känner igen mig. Trust me. domokun annars behöver jag bara se din bror tror jag domokun Nja, samma beskrivning. Förutom att han har kort gult hår. Fast vi är inte lika varandra. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 1:12 pm
oni-chan iofs....hm...en känga bör ju hjälpa *hämtar* The känga of doom. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 1:14 pm
Filthy jiminijon Filthy Hmm. Svart halvlångt hår, finnig, stor näsa, smal, väldigt lång. Du känner igen mig. Trust me. domokun annars behöver jag bara se din bror tror jag domokun Nja, samma beskrivning. Förutom att han har kort gult hår. Fast vi är inte lika varandra. xp okey xp *jag ska ha en råby tröja"går i råby innebandy"där det står rydèn på bak sidan 3nodding * *så folk vet vem jag är xd domokun *
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 1:14 pm
Chibi Strawberry The känga of doom. domokun precis ^^...den är inte nådig den *vifftar med stålhättan*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 1:15 pm
oni-chan precis ^^...den är inte nådig den *vifftar med stålhättan* Mwahaha. twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*hoppar upp på en hylla o tar fram sin el gitarr ur sin Emo bag* Lala... <.< *börja spela på nån låt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon Filthy jiminijon Filthy Hmm. Svart halvlångt hår, finnig, stor näsa, smal, väldigt lång. Du känner igen mig. Trust me. domokun annars behöver jag bara se din bror tror jag domokun Nja, samma beskrivning. Förutom att han har kort gult hår. Fast vi är inte lika varandra. xp okey xp *jag ska ha en råby tröja"går i råby innebandy"där det står rydèn på bak sidan 3nodding * *så folk vet vem jag är xd domokun *Haha okej. xp Just ja, Kanske kommer jag ha en Nitemare scarf & en OMG hat på mig. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 1:16 pm
Linka Spirit *hoppar upp på en hylla o tar fram sin el gitarr ur sin Emo bag* Lala... <.< *börja spela på nån låt* *lyssna*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|