Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 740 741 742 743 744 745 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Fri Feb 27, 2009 2:04 pm

whee Ik wacht wel tot ik hem zelf een keertje krijg, hij wordt vaak uitgedeelt. xD
PostPosted: Sun Mar 01, 2009 2:48 am

ik vraag me af hoeveel leden van deze guild eigenlijk nog actief met deze guild bezig zijn..

Lorraaa

Mogunetto

Barking Lunatic

PostPosted: Mon Mar 02, 2009 2:24 am

Neem u hand en begin te tellen!
PostPosted: Mon Mar 02, 2009 6:04 am

vink mij maar weer aan xd

de komen de tijd denk ik wel weer wat meer tijd hier te kunnen zijn.
heb op het moment stage .... in Kyrgyzstan
best een eind weg mrgreen maar goed dat houd wel in dat ik mijn druke leven in het bekende waterlandje voor de komende 3 maand ( tot 1 mei ) om heb geruild met hier xp

vraag maar weer raak voor een knaak ( naja laat die knaak maar zitten stressed )

hoe gaat het met de mensjes hier question

QYDrop

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Mar 02, 2009 7:15 am

Zo, daar ben ik weer! Nog last van den kaakjes, maar in ieder geval weer in staat langer dan een uur online te zijn XP. Voor mensen die het of mij gemist hebben: Verstandskiezen. Aus. Niet meer in das mondje. En voor iemand met een hoge pijngrens maar een zeer-zeer lage angstgrens was dat niet fijn.

En @ QY:... WTF??! Wat doe je daar nou?! Waar ligt het in vredesnaam??! Okay, je loopt er stage... WHY??!
PostPosted: Mon Mar 02, 2009 7:25 am

zoek het maar eens op....

( ik geef morge wel eve wat meer info m'n dag zit er op moed weg )

QYDrop

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Mar 02, 2009 7:31 am

opzoeken??! Ja maar, ja maar, ik ben van de LUI-generatie! Ik wil alles voorgekauwd hebben! Zonder dat voorkauwen heeft mijn leven geen bestaan meer!!....

okay, okay, copy paste landnaam in google XP
PostPosted: Mon Mar 02, 2009 7:43 am

*trommel geroffel*
en daar komt uit:

....

Zeissothafar

Hunter

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Mar 02, 2009 7:49 am

Kyrgyzstan..... ehm, ligt in het oosten, niet ver van rusland af? XP
PostPosted: Mon Mar 02, 2009 7:50 am

OOHH JA, DAAR!!! waar was dat?

Zeissothafar

Hunter

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Mar 02, 2009 8:00 am

zeg, ik moest het zelf uitzoeken XD Jij dan ook!!
PostPosted: Tue Mar 03, 2009 3:13 am

Kyrgyzstan licht onder kazagstan en tegen china aan 90% van het land licht boven de 1000 meter ... naar schatting 5 miljoen inwoners en is 6 keer zo groot als nederland.
5 uur tijds verschilll ( op het moment XD ) ze doen hier niet aan wintertijd.

genoeg voor gekouwede info ??? als je iets psecifiek wilt weten moed je het zegen.

voor mij is het al de 5 de keer dak hier ben ... ik zou eerst naar zuid Afrika maar das niet door gegaan wegens veiligheidsredenen. en toen heb ik het voor stel gedaan om hier heen te gaan.... donderdag vergadert en besloten te gaan ... 9 dagen later zak in het vliegtuig stressed .

ben op het moment ook bezig met het parlement om er de bezem goed door te laten hallen ... alle overbodige regelingen der uit te gooien. en te proberen de corruptie wat minder te maken ... hier kun je nog steeds je diploma gewoon kopen XD.

QYDrop

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Mar 03, 2009 10:29 am

Maar wat doe je er nou voor school XD? Want ik neem aan dat je daar niet bent om de regering omver te gooien.... XP
PostPosted: Tue Mar 03, 2009 12:18 pm

ja wat voor opleiding iets dan..? O-o
*wordt nu ook wel nieuwsgierig*

Lorraaa

QYDrop

PostPosted: Tue Mar 03, 2009 6:33 pm

... met school heft het eigenlijk niks te maken dat deel.
ik studeer multimedia vormgever xd ik zit hier voor een bedrijf om te kijken of er markt is en of de optie om een vestiging hier op te zetten een goed idee is.

voor de regering is het eigenlijk meer het voorkomen van een staats greep die al een 5 maand op de loer licht. de president hier heeft he complete parlement in zijn zak en daar door gebeurt alles zo als hij het wil. democratie noemen ze dat stressed . hij heeft net een wet ingevoerd waar door hij alleen maar nog meer macht krijgt .... en het parlement doet knikt braaf ja.
er is de afgelopen 10 maanden al een parlementslid verdwenen en een zoon van een van de parlementsleden. het leuke is dat ze echt verdwenen zijn ... niemand weet hoe of wat. dat houd in dat ik er voor moed zorgen dat er aan de juiste touwtjes word getrokken om een staats greep te voor komen.( we werken er met een team van meer dan 15 man aan, dus ben niet alleen )
maar zo als het er nu naar uit ziet is het beter om een staats greep te laten plaatsvinden ... ook voor ons beter xp dan is het volk rustig en met een schone lei beginnen is altijd makkelijker dan iets dat al 4 jaar draait willen te veranderen. stare

genoeg gezegd wat voor een bagger zooi het hier is met de politiek.
wink

het is wel geinig ... mijn telefoon rekening hier is gewoon 3 keer zo hoog als in nl ... terwijl het hier 4 keer zo goedkoop is om te bellen en smse xp

hoe staat het er in Nederland voor dan ? nog iets gebeurt ... afgezien van het vliegtuig dat vorige week de baan niet kon vinden whee !!
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 740 741 742 743 744 745 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games