|
|
|
|
Posted: Mon Feb 09, 2009 7:25 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 10, 2009 2:17 am
Pak Bier ... Hier!
((C whut I did thar? :O ))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 10, 2009 10:48 am
ik heb een pooootje met vet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 11, 2009 1:17 pm
•♥• *knabbelt aan koekie* whee •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 12, 2009 12:05 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 12, 2009 12:10 pm
is er ook chocolaaa...? o-o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 13, 2009 10:38 am
ik heb een potje potje cho-co-laaaaa al op de tafel gezet
gesmolten chocolade mensen; chocolate fondue for all!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 19, 2009 1:45 am
Welke sashes hebben jullie gekregen?
Ik heb een 2004 sash XP en mijn mules een 2007 en 2006 =D
Ze zijn soul bounded ofzo, dus je kan ze niet traden... voordeel of nadeel?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 19, 2009 11:17 am
*valt door plafond heen* wow ik ben dr ook weer smile examens examens examens
ik heb nog helemaal nada gehad... crying maar ja ach smile sashes gaan toch onder al me shirts
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 19, 2009 11:22 am
Zeissothafar *valt door plafond heen* wow ik ben dr ook weer smile examens examens examens
ik heb nog helemaal nada gehad... crying maar ja ach smile sashes gaan toch onder al me shirts ik heb ook niks gehad.. x3 blijkbaar zijn wij niet aardig genoeg xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 19, 2009 11:36 am
Lorraaa Zeissothafar *valt door plafond heen* wow ik ben dr ook weer smile examens examens examens
ik heb nog helemaal nada gehad... crying maar ja ach smile sashes gaan toch onder al me shirts ik heb ook niks gehad.. x3 blijkbaar zijn wij niet aardig genoeg xD wie weet eek Maar we hebben toch nooit iets verkeerd gedaan... ?! of wel..... (worlddomination xp )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 19, 2009 12:50 pm
Zeissothafar Lorraaa Zeissothafar *valt door plafond heen* wow ik ben dr ook weer smile examens examens examens
ik heb nog helemaal nada gehad... crying maar ja ach smile sashes gaan toch onder al me shirts ik heb ook niks gehad.. x3 blijkbaar zijn wij niet aardig genoeg xD wie weet eek Maar we hebben toch nooit iets verkeerd gedaan... ?! of wel..... (worlddomination xp )lol xD (nee hea.. ze hebben ons plan om de wereld te overnemen door)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 19, 2009 5:16 pm
•♥• Je moet een linkje klikken.
Ik heb een 2005 sash. Het is wel beter dat ze soulbound zijn alleen wel jammer voor de mensen die van accounts gewisseld hebben enzo. Wel leuk al had ik liever een ander kleurtje gehad, maar mijn mule heeft tenminste een 2007 sash en groen is haar thema. whee •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 21, 2009 4:00 am
Ook weer een goede middag.
Ik heb een sash van 2006, de lelijkste dus, helemaal zwart. En dan is het best wel vervelend dat ze soulbounded zijn. Ik houd niet van (event/sponsor)-items in mijn inventory die ik niet gebruik (zelfs niet in de storage locker). Ik weet dat het een rare tik is.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 21, 2009 5:45 am
het oordeel van soulbound is dat noobs zich niet beter kunnen voordoen dan ze zijn XD maar goed, de kleuren zijn niet allemaal even fijn XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|