|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 12:16 pm
oni-chan Jetzudan Rebirth Japp. MEn jag blev alltid väckt. av läraren lr ? O.o Läraren och elever. razz Ibland kasta dom saker på mig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 12:17 pm
Chibi Strawberry Och det skulle ju vara mycket trevligare. blaugh precis! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 12:18 pm
Heh. Min ava ser ju sjuuk ut xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 12:19 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 12:19 pm
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth Japp. MEn jag blev alltid väckt. av läraren lr ? O.o Läraren och elever. razz Ibland kasta dom saker på mig. eek aj! varrt juhnte snällt *mena*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 12:20 pm
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth Japp. MEn jag blev alltid väckt. av läraren lr ? O.o Läraren och elever. razz Ibland kasta dom saker på mig. eek aj! varrt juhnte snällt *mena* Man blir van efter ett tag. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 12:22 pm
hehehe min polare har frågat mig om ja vill teckna hans manga whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 12:23 pm
oni-chan hehehe min polare har frågat mig om ja vill teckna hans manga whee o_____O Då måste du verkligen vara duktig på att teckna.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 12:23 pm
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth Japp. MEn jag blev alltid väckt. av läraren lr ? O.o Läraren och elever. razz Ibland kasta dom saker på mig. eek aj! varrt juhnte snällt *mena* Man blir van efter ett tag. razz jo men ändå xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 12:25 pm
peace, dudes! *rättar till blomkransen* *upptäcker ett fel på min wishlist* WTF!?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 12:27 pm
Chibi Strawberry o_____O Då måste du verkligen vara duktig på att teckna. njea....just i dt här fallet gäller dt vargar man ska måla...ja är bättre på människor lr så sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 12:28 pm
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth Japp. MEn jag blev alltid väckt. av läraren lr ? O.o Läraren och elever. razz Ibland kasta dom saker på mig. eek aj! varrt juhnte snällt *mena* Man blir van efter ett tag. razz jo men ändå xp Japp.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 12:29 pm
oni-chan njea....just i dt här fallet gäller dt vargar man ska måla...ja är bättre på människor lr så sweatdrop Admit it.. Du ritar säkert superbra. o.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 12:29 pm
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth Japp. MEn jag blev alltid väckt. av läraren lr ? O.o Läraren och elever. razz Ibland kasta dom saker på mig. eek aj! varrt juhnte snällt *mena* Man blir van efter ett tag. razz jo men ändå xp Japp. hehehe ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 12:31 pm
Chibi Strawberry Admit it.. Du ritar säkert superbra. o.O *skakar på huvudet* är jätte dålig på rörelser och sånt...dessutom är jag urkass på djur om jaginte har referenser sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|