|
|
|
|
Posted: Wed Mar 01, 2006 2:59 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 05, 2006 2:08 am
Först skulle jag nog bara garva ett tag. Sen skulle ja ta dem alla i mina armar och tillsammans skulle vi bilda en armé.
Vad skulle du göra om en av dina värsta mardrömmar blev verklighet?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 05, 2006 10:26 am
Antagligen ta mitt liv... tyvärr
Vad skulle du göra om en sekt försökte offra dig?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 06, 2006 1:24 am
antagligen försöka rymma, men det beror på vilken sekt och hur jag skulle offras. om det var en dålig sekt med riktigt usel offerceremoni skulle jag kämpa hårdare för att fly.
vad skulle du göra om du fick som uppgift att designa kläder till darins nästa video?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 06, 2006 7:08 am
Skratta långt och länge, sedan inse att det knappast kan bli värre.
vad skulle DU göra om du var tvingad att medverka i Darins video? Bit på den karamellen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 06, 2006 9:56 am
Jalkazar Skratta långt och länge, sedan inse att det knappast kan bli värre.vad skulle DU göra om du var tvingad att medverka i Darins video? Bit på den karamellen. Jag skulle njuta av pengarna och vara skitlycklig. Haha.
Vad skulle du göra om du hamnade mitt i ett barslagsmål?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 06, 2006 11:26 am
Ta så många jag kan innan jag blir K.O : P
Vad skulle du göra om du var tvungen att välja mellan att höra Raffi låtar mixade med tetris' melodi eller spela ut HELA Doshin the giant, vilket skulle du ha valt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 06, 2006 12:23 pm
Jag skulle funderat lite tomt vad båda altenative innebar, sedan skulle jag antargligen, om jag vart tvungen, att välja låtarna.
Vad skulle du göra om du kom in i badrummet för att kissa, men ser att Barbamamma sitter där och läser Moore?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 12, 2006 12:53 pm
Flämta till och gå ut igen o.o
Vad skulle du göra om en lärare började gråta under en lektion?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 12, 2006 10:26 pm
Det har hänt rolleyes , Ja du.. jag körde på as usual really. Gick på högland så sweatdrop
Vad skulle du göra om GB slutade göra twister?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 13, 2006 6:18 am
Fortsätta äta Daimstrutar.
Vad skulle du göra om du råkade damsuga upp din kompis ökenråtta?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 13, 2006 11:45 am
Börja asgarva, sen kolla igenom dammsugaren ifall den fortfarande lever. Om den inte gör det byter jag ändra ut den mot en påse sand med svans ihopp om att hon inte ser nån skillnad, eller så lägger jag den i buren ihopp om att hon tror att den dött av naturliga skäl. Eller så gråter jag och berättar vad som hänt.
Om den överlever dock så låtsas jag som ingenting. :3
Vad skulle du göra om du kom hem en dag efter skolan/jobbet och ser din pappa sitta och titta på bögporr på teven?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 14, 2006 12:31 pm
Utnyttja det som satan. Mer money for me!
Vad skulle du göra om du dog?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 15, 2006 7:22 am
Spöka för alla jag känner.
Vad skulle du göra om din mamma förbjöd dig från att gå på toaletten resten av ditt liv, och låste varenda toalett i världen och alla hade en nyckel utom du?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 15, 2006 10:34 am
Kissa i hennes skor.
Vad skulle du göra om Tiger Woods frågade om du ville köpa hans autograf för tre av dina trosor/kalsonger?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|