|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 11:01 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 9:19 pm
- bussen till skolan går om 40 min. - uppgifterna jag var stressad över att de skulle in till torsdag skulle i själva verkat in på onsdag. gonk -jag behöver tio timmar extra per dygn fram till fredag morgon. gonk - jag vill slippa åka buss. teleportering är bättre. - jag vet redan nu att jag kommer vara begravd i arbete mellan dec-mars. - helgen är slut. - mötesprotokoll ska renskrivas snarast.
+ jag glompade folk irl i helgen. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 12:11 am
+ Fick ta bussen till skolan. + Glad över att se en Devil Tail på min avatar. whee heart
- Går JÄTTESEGT med företaget. Vi kommer inte ens hinna göra montern. - Josef gnäller på mig och Madde. rolleyes stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 1:07 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 2:24 am
+ Tja.. Saker... *nynnar på en Crüxshadow/Jonh Fogerty (om jag inte minns fel) låt*
- Startropics, svårare än jag minns det.. Pinsamt att behöva ladda ner hjälp för att klara spelet.. stare - Blir antagligen kvar i fotolabbet sent. - Mina gruppmedlämmar blir antagligen inte alls nöjda med det jag skrev om tibet.... - Jag är inte nöjd med det jag skrev xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 2:41 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 5:02 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 5:05 am
- Mår dåligt över hur jag var igår.. Valgarv, förlåt.. - Kallt ute, och inne.. ._.` - Vill åka till J-cult, men vet inte om jag borde..
+ Kul på Msn igår.. ninja heart + Slutade tidigare än vanligt idag + Fått låna dom två sista volymerna av Neon Genesis Evangelion + Har kvar choklad från i lördags.. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 5:39 am
- Min klassföreståndare har fixat läkartid till mig för att jag är trött. Som hon sa "Du är inte samma Anna som förra terminen."
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 6:12 am
+ Är jätte glad + Det är en dag mindre kvar till jag fyller år + ligger inte efter så mycket med stegen i svenska, ma och So längre + Fick sluta skolan tidigare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 6:12 am
- Arg och ledsen, vems fel? .. Gissa.. - .. Saknar - Var inte i skolan idag, så jag fick ingen chans att snacka med pojkvännen sad
+ Knäpp dröm, men morsan väckte mig innan den blev ännu knäppare whee My hero xd + Ska få medicin snart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 6:52 am