|
|
|
|
Posted: Wed Jan 28, 2009 2:59 pm
waarom ben ik nu nog online XD?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 28, 2009 4:18 pm
Omdat ik het ook nog ben =D!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 29, 2009 1:11 am
kan ik wat langer dan normaal slapen... gaat de telefoon... 2x!! en 2x niet voor mij!! waarom hebben we mobieltjes mensen?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 29, 2009 1:45 pm
help help help wie kan mij vertellen waar je Rollercoaster tycoon 3 wild kan kopen. ik wil deze uitbreidings set hebben want ik heb al Rollercoaster tycoon 3 Rollercoaster tycoon 3 splash en ik mis Rollercoaster tycoon 3 wild nog
we kan me helpen.
ik heb al op marktplaats gekeken maar daar zie ik hem niet
help help. pm me als je me kan helpen
heb ook een topic in de game forum.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 30, 2009 4:28 am
heb wel mania en beestenboel gevonden... maar geen wild; sorry. Op bol.com is alleen nog mania leverbaar en het was niet onder de niet leverbare titels te vinden. anders had ik je het ean kunnen geven... al is de cover van Wild gelijk aan beestenboel..... al heb je waarschijnlijk de engelse versie...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 30, 2009 4:45 pm
kittyocean heb wel mania en beestenboel gevonden... maar geen wild; sorry. Op bol.com is alleen nog mania leverbaar en het was niet onder de niet leverbare titels te vinden. anders had ik je het ean kunnen geven... al is de cover van Wild gelijk aan beestenboel..... al heb je waarschijnlijk de engelse versie... bol, eplaza dixons van leest intertoys overal al gekeken naar niet wat ik zoek zelfs marktplaats niet. en hij moet er zijn want hij kwam uit ergents in 2005.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 31, 2009 4:36 am
enkel bij amazon gevonden sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 31, 2009 5:38 am
•♥• Op ebay staat ie ook maar alleen locaties in Duitsland. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 31, 2009 4:55 pm
wheeeee na zo een 100 google pagina heb ik een site gevonden die R.C.T 3 ( wild ) Beesteboel nog heeft. wheee.
dus mijn topic in de game subform mag weg.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 01, 2009 11:55 am
ik heb koppijn........ en een andere mod mag hem weghalen XP fijn dat je hem hebt gevonden
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 02, 2009 6:45 am
•♥• Eh, het spijt me Kitty maar koppijn kan ik echt niet weghalen. sad •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 03, 2009 11:01 am
sorry XD bedoelde de topic maar heb het zelf al gedaan XP
kent iemand toevallig een link naar een youtube filmpje waarmee we het songfestival gaan vern.... ehm... gaan opleuken?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 07, 2009 9:50 am
•♥• Ik probeer dit al de halve week te goog.. youtuben maar val telkens in slaap. o.O
Gepost in de toppers topic. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 08, 2009 12:11 pm
is stil hier XP HALLOOOOO! Okay, Darlaa is er. Darlaa is cool XP Koekje? Iemand anders ook nog? Free Koekjes!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|