|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 12:02 pm
Chibi Strawberry Jag fick glass på skollunchen igår. blaugh eek det skulle vi aldrig få! *überavis*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 12:04 pm
om du orkar med skolan dagen efter så vill jag väldigt gärna veta ditt knep *flinar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 12:04 pm
oni-chan eek det skulle vi aldrig få! *überavis* Naww. gonk Det borde alla få. Iaf en gång om året. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 12:05 pm
Chibi Strawberry Naww. gonk Det borde alla få. Iaf en gång om året. xp heh...vi får typ påsk och julmust en gång om året sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 12:05 pm
oni-chan om du orkar med skolan dagen efter så vill jag väldigt gärna veta ditt knep *flinar* Jag har gjort det många gånger. o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 12:06 pm
Jetzudan Rebirth oni-chan om du orkar med skolan dagen efter så vill jag väldigt gärna veta ditt knep *flinar* Jag har gjort det många gånger. o.o O.o jag har gjort det en gång....jag dog efter lunch sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 12:07 pm
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan om du orkar med skolan dagen efter så vill jag väldigt gärna veta ditt knep *flinar* Jag har gjort det många gånger. o.o O.o jag har gjort det en gång....jag dog efter lunch sweatdrop Haha. Jag brukade somna under lektionerna.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 12:09 pm
oni-chan heh...vi får typ påsk och julmust en gång om året sweatdrop Det får vi aldrig däremot. surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 12:10 pm
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan om du orkar med skolan dagen efter så vill jag väldigt gärna veta ditt knep *flinar* Jag har gjort det många gånger. o.o O.o jag har gjort det en gång....jag dog efter lunch sweatdrop Haha. Jag brukade somna under lektionerna. vad smart *skrattar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 12:12 pm
Chibi Strawberry Det får vi aldrig däremot. surprised hm...då kanske dt är rättvist ändå *klurar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 12:13 pm
oni-chan hm...då kanske dt är rättvist ändå *klurar* Det är det kanske. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 12:14 pm
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan om du orkar med skolan dagen efter så vill jag väldigt gärna veta ditt knep *flinar* Jag har gjort det många gånger. o.o O.o jag har gjort det en gång....jag dog efter lunch sweatdrop Haha. Jag brukade somna under lektionerna. vad smart *skrattar* Japp. MEn jag blev alltid väckt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 12:15 pm
fast det rättvisaste vore ju om vi fick både glass och julmust *konstaterar* 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 12:16 pm
Jetzudan Rebirth Japp. MEn jag blev alltid väckt. av läraren lr ? O.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 12:16 pm
oni-chan fast det rättvisaste vore ju om vi fick både glass och julmust *konstaterar* 3nodding Och det skulle ju vara mycket trevligare. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|