|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 24, 2009 12:27 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 24, 2009 12:46 pm
Zeissothafar Lorraaa kittyocean Lorraaa kittyocean ze willen mijn 2e boek uitgeven!!! =D leuk! =D ik ben hieperdepieperheppie! xD is het in het nederlands of in het engels..? =P gefeliciteerd!! smile hopelijk in beide, dan kan ik opscheppen: haha, die ken ik, jij lekker niet blaugh Nou ok, niet persoonlijk, maar het komt in de buurt twisted Engels... MAAAR, de Nederlandse versie van deel 1 staat ook voor dit jaar op de planning! @Darlaa: Het is een groot paleis XP Heel groot. En een 4x zo'n grote kledingkast als in de bier-reclame wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 25, 2009 2:16 am
whaa vrijdagavond ging ik samen met wat andere vrienden naar het huis van ene vriend.. het was echt gezellig.. xD Degene heeft ook een wii dus 2 gingen er ook drummen en gitaar spelen en ik ''zingen''.. xD Vaag genoeg kozen we alleen maar de schreeuw liedjes.. (hehe xp).. maar nu is het al zondag en m'n stem is nog steeds schor O-o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 25, 2009 4:31 am
ik heb een vriend en die vind wii spelletjes die hij niet snapt steevast niet leuk. Dan wil hij niet meer dat spelletje spelen. Maar als hij het snapt, vindt hij het opeens wel leuk en wil hij het maar blijven spelen en spelen en spelen en spelen... maar je moet hem eerst zo ver krijgen dat hij een spel de kans geeft!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 25, 2009 11:46 am
hehe, dat blijft voorlopig nog wel even lorra, geloof me, toen ik pas in de band zat was ik 24 uur per dag, zeven dagen in de week schor. Maar hey, it´s a small price to pay for a good time, isn´t it?? wink
misschien moet je hem eens trauma center laten proberen 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 26, 2009 9:42 am
ik heb niets zinnigs bij te dragen vandaag....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 26, 2009 11:34 am
Zeissothafar hehe, dat blijft voorlopig nog wel even lorra, geloof me, toen ik pas in de band zat was ik 24 uur per dag, zeven dagen in de week schor. Maar hey, it´s a small price to pay for a good time, isn´t it?? wink
misschien moet je hem eens trauma center laten proberen 3nodding klopt =P oh leuk, jij zit in een band..? =D wat voor muziek maken jullie..?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 27, 2009 6:58 am
1,5 jaar inactief geweest op gaia! Ö Ik moet me schamen xD
Naja, Terug^^
Veel mensen ken ik niet/ niet meer..,
Dus Haii! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 27, 2009 11:04 am
Heb je hier inderdaad niet echt eerder gezien. Maar goed, we hebben allemaal wel eens een pauze nodig wink .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 27, 2009 12:57 pm
kaysja 1,5 jaar inactief geweest op gaia! Ö Ik moet me schamen xD
Naja, Terug^^
Veel mensen ken ik niet/ niet meer..,
Dus Haii! whee Welkom terug! Wat wil je? Koffie? Thee? Cola? Een knuffel?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 28, 2009 2:06 am
Hehe Thee will do 3nodding Nu je het zegt...,mischien moet ik maar ff een kopje thee zetten... En de kachel aan doen stare Koud hier xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 28, 2009 2:26 am
Voor mij een koffie, ober! Ik ken uwen baas, dus er niet in spuwen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 28, 2009 2:37 am
Wat een Coell Koetje! xD
Echt ik ben zo lang niet geweest dat er echt teee veel nieuwe dingen zijn ><
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 28, 2009 7:14 am
Lorraaa Zeissothafar hehe, dat blijft voorlopig nog wel even lorra, geloof me, toen ik pas in de band zat was ik 24 uur per dag, zeven dagen in de week schor. Maar hey, it´s a small price to pay for a good time, isn´t it?? wink
misschien moet je hem eens trauma center laten proberen 3nodding klopt =P oh leuk, jij zit in een band..? =D wat voor muziek maken jullie..? vooral nu-metal en rapcore... en ik rap zekersss niet xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 28, 2009 12:07 pm
Zeissothafar Lorraaa Zeissothafar hehe, dat blijft voorlopig nog wel even lorra, geloof me, toen ik pas in de band zat was ik 24 uur per dag, zeven dagen in de week schor. Maar hey, it´s a small price to pay for a good time, isn´t it?? wink
misschien moet je hem eens trauma center laten proberen 3nodding klopt =P oh leuk, jij zit in een band..? =D wat voor muziek maken jullie..? vooral nu-metal en rapcore... en ik rap zekersss niet xp ah metal.. jij bent dat schor zijn dus inderdaad wel gewend razz de beetje goede bands zijn waar ik woon in iedergeval wel ver te zoeken.. er is op mijn school maar 1 dom bandje bestaande uit wat 4de klas sukkels die alleen Nickelback spelen xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|