|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 11:54 am
oni-chan han är avis bara för att jag är 18 å inte han *menar på* Det är nog så. Säkert. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
oni-chan hörru skitunge namnet är emma och inte barbro stare Saksamma. Dom är lika. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry oni-chan han är avis bara för att jag är 18 å inte han *menar på* Det är nog så. Säkert. xp för han har 3 är kvar i skolan xp om han struntar i gymnasiet hehe
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 11:55 am
oni-chan för han har 3 är kvar i skolan xp om han struntar i gymnasiet hehe Mjo. 3 år som han tvingas att gå iaf. :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 11:55 am
Jetzudan Rebirth oni-chan hörru skitunge namnet är emma och inte barbro stare Saksamma. Dom är lika. xd O.o är dom ju inte alls det...barbro är ju värsta tantnamnet *tjurar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 11:56 am
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan hörru skitunge namnet är emma och inte barbro stare Saksamma. Dom är lika. xd O.o är dom ju inte alls det...barbro är ju värsta tantnamnet *tjurar* Och vad är då inte du? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 11:57 am
Chibi Strawberry Mjo. 3 år som han tvingas att gå iaf. :S presajsly 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 11:57 am
Petsy *Kasta marshmallows på den som skriver efter mig* (Sorry.. Men jag vet inte exakt hur det stavas sweatdrop ) du stavade rätt 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 11:58 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 11:58 am
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan hörru skitunge namnet är emma och inte barbro stare Saksamma. Dom är lika. xd O.o är dom ju inte alls det...barbro är ju värsta tantnamnet *tjurar* Och vad är då inte du? xd små barn ska sova vid den här tiden xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 11:59 am
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan hörru skitunge namnet är emma och inte barbro stare Saksamma. Dom är lika. xd O.o är dom ju inte alls det...barbro är ju värsta tantnamnet *tjurar* Och vad är då inte du? xd små barn ska sova vid den här tiden xp Najfan heller. Jag sover vid 3.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 12:00 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 12:00 pm
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan hörru skitunge namnet är emma och inte barbro stare Saksamma. Dom är lika. xd O.o är dom ju inte alls det...barbro är ju värsta tantnamnet *tjurar* Och vad är då inte du? xd små barn ska sova vid den här tiden xp Najfan heller. Jag sover vid 3. haha jaså du...på söndagar med lr ? blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 12:01 pm
Jag fick glass på skollunchen igår. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 12:01 pm
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan hörru skitunge namnet är emma och inte barbro stare Saksamma. Dom är lika. xd O.o är dom ju inte alls det...barbro är ju värsta tantnamnet *tjurar* Och vad är då inte du? xd små barn ska sova vid den här tiden xp Najfan heller. Jag sover vid 3. haha jaså du...på söndagar med lr ? blaugh Jajo. Antar det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|