|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 18, 2009 2:41 pm
•♥• Ik zie Kitty al in de zonnewagen rondrijden... •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 19, 2009 6:55 am
kittyocean Zeissothafar kittyocean Lorraaa ..gisteren heb ik grieks echt verprutst.. O_O ik hoop dat het wel meevalt.... Heeft iemand het stoffer en blik gezien?> Dan kan ik Zeis bij elkaar vegen XP (pfff hoe ging die ook al weer..... is het uberhaupt grieks?!) ehh.... veni, vidi, vomui!! of het goed schreven is, vraag het niet aan mij, maar er staat basically: ik kwam, ik dronk en ik gaf over smile
And kitty, let my ashes get blown away..... I will conquer the world twisted Is dat niet latijn? Afgeleid van Vedi Vidi Vici? Ik kwam ik zag ik overwon? Zeg, we moeten maar eens gaan bespreken hoe we dit gaan doen; beiden willen de wereld overnemen en het heeft weinig zin elkaar te bevechten... en een gehele planeet in je eentje is lastig... Misschien ala Hades en Persephone? In de Zomer (en lente) beheers ik het noordelijk halfrond en in de Winter (en herfst) het Zuidelijk halfrond. En jij andersom. Heb je 's winters de alpen etc en zomer's ......... iets anders XD? Nou ja, in het zuiden heb je nog hoge bergen dan XD x'D het klinkt inderdaad als latijn.. grieks heeft trouwens andere letters.. x3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 19, 2009 7:40 am
Lorraaa kittyocean Zeissothafar kittyocean Lorraaa ..gisteren heb ik grieks echt verprutst.. O_O ik hoop dat het wel meevalt.... Heeft iemand het stoffer en blik gezien?> Dan kan ik Zeis bij elkaar vegen XP (pfff hoe ging die ook al weer..... is het uberhaupt grieks?!) ehh.... veni, vidi, vomui!! of het goed schreven is, vraag het niet aan mij, maar er staat basically: ik kwam, ik dronk en ik gaf over smile
And kitty, let my ashes get blown away..... I will conquer the world twisted Is dat niet latijn? Afgeleid van Vedi Vidi Vici? Ik kwam ik zag ik overwon? Zeg, we moeten maar eens gaan bespreken hoe we dit gaan doen; beiden willen de wereld overnemen en het heeft weinig zin elkaar te bevechten... en een gehele planeet in je eentje is lastig... Misschien ala Hades en Persephone? In de Zomer (en lente) beheers ik het noordelijk halfrond en in de Winter (en herfst) het Zuidelijk halfrond. En jij andersom. Heb je 's winters de alpen etc en zomer's ......... iets anders XD? Nou ja, in het zuiden heb je nog hoge bergen dan XD x'D het klinkt inderdaad als latijn.. grieks heeft trouwens andere letters.. x3 je hebt helemaal gelijk smile net zoals die Russen, die hebben ook een paar andere tekens.... Duitsers hebben een ß.... En wat hebben wij??? nada!! nopes!!
(owwww, had ik een heel mooi verhaaltje gemaakt van 200 pagina's lang, over hoe ik de wereld ging veroveren (uche), viel IE uit xp ) maar ik wil wel de winter en de lente dan he, anders moeten we te vaak afwisselen...!! Ik speel hades wel twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 19, 2009 9:27 am
Zeissothafar Lorraaa kittyocean Zeissothafar kittyocean Lorraaa ..gisteren heb ik grieks echt verprutst.. O_O ik hoop dat het wel meevalt.... Heeft iemand het stoffer en blik gezien?> Dan kan ik Zeis bij elkaar vegen XP (pfff hoe ging die ook al weer..... is het uberhaupt grieks?!) ehh.... veni, vidi, vomui!! of het goed schreven is, vraag het niet aan mij, maar er staat basically: ik kwam, ik dronk en ik gaf over smile
And kitty, let my ashes get blown away..... I will conquer the world twisted Is dat niet latijn? Afgeleid van Vedi Vidi Vici? Ik kwam ik zag ik overwon? Zeg, we moeten maar eens gaan bespreken hoe we dit gaan doen; beiden willen de wereld overnemen en het heeft weinig zin elkaar te bevechten... en een gehele planeet in je eentje is lastig... Misschien ala Hades en Persephone? In de Zomer (en lente) beheers ik het noordelijk halfrond en in de Winter (en herfst) het Zuidelijk halfrond. En jij andersom. Heb je 's winters de alpen etc en zomer's ......... iets anders XD? Nou ja, in het zuiden heb je nog hoge bergen dan XD x'D het klinkt inderdaad als latijn.. grieks heeft trouwens andere letters.. x3 je hebt helemaal gelijk smile net zoals die Russen, die hebben ook een paar andere tekens.... Duitsers hebben een ß.... En wat hebben wij??? nada!! nopes!!
(owwww, had ik een heel mooi verhaaltje gemaakt van 200 pagina's lang, over hoe ik de wereld ging veroveren (uche), viel IE uit xp ) maar ik wil wel de winter en de lente dan he, anders moeten we te vaak afwisselen...!! Ik speel hades wel twisted ok.. jij Hades.. xD hm.. wie ben ik..xP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 19, 2009 10:58 am
Hey, je weet dat Hades en Persephone trouwden, toch? dus weet niet of ik sephy will zijn Xp (bijnaam voor persephone)
Mou, ik wil ook de lente... misschien lente en herfst gebruiken voor plannen en bespreken?
En Darlaa mag het ook een Maanwagen zijn?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 20, 2009 10:58 am
xp wie wil met mij trouwen??
*tadaaa, we have a new president!! smile en dat ben ik!! twisted *
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 20, 2009 12:22 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 20, 2009 12:45 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 21, 2009 1:05 am
Wie heb ik aan de lijn, hallo HALLO!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 21, 2009 6:45 am
ze willen mijn 2e boek uitgeven!!! =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 21, 2009 11:20 am
kittyocean ze willen mijn 2e boek uitgeven!!! =D leuk! =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 22, 2009 1:56 am
Lorraaa kittyocean ze willen mijn 2e boek uitgeven!!! =D leuk! =D ik ben hieperdepieperheppie!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 22, 2009 4:33 am
kittyocean Lorraaa kittyocean ze willen mijn 2e boek uitgeven!!! =D leuk! =D ik ben hieperdepieperheppie! xD is het in het nederlands of in het engels..? =P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 22, 2009 12:21 pm
Lorraaa kittyocean Lorraaa kittyocean ze willen mijn 2e boek uitgeven!!! =D leuk! =D ik ben hieperdepieperheppie! xD is het in het nederlands of in het engels..? =P gefeliciteerd!! smile hopelijk in beide, dan kan ik opscheppen: haha, die ken ik, jij lekker niet blaugh Nou ok, niet persoonlijk, maar het komt in de buurt twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|