|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 11:23 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 11:24 am
Jetzudan Rebirth oni-chan gack! >.<;; *hoppar omkring på ett ben med den andra foten i händerna* ja sträckte foten satana jävlar!!! crying Owe, det var inte bra. :< *gnisslar tänder och skakar våldsamt på huvudet* DET GÖR OOOOOOOOOOOOOONT!!!! scream sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 11:26 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 11:27 am
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan gack! >.<;; *hoppar omkring på ett ben med den andra foten i händerna* ja sträckte foten satana jävlar!!! crying Owe, det var inte bra. :< *gnisslar tänder och skakar våldsamt på huvudet* DET GÖR OOOOOOOOOOOOOONT!!!! scream sweatdrop Aaw, vad kan jag göra åt det då? Är ju ingen doktor precis.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 11:28 am
Jag? Förvirra dig? Hur kunde jag göra det? :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 11:29 am
Chibi Strawberry Jag? Förvirra dig? Hur kunde jag göra det? :\ Uuuh... med dina ultimata kraftmokajonka krafter?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 11:29 am
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan gack! >.<;; *hoppar omkring på ett ben med den andra foten i händerna* ja sträckte foten satana jävlar!!! crying Owe, det var inte bra. :< *gnisslar tänder och skakar våldsamt på huvudet* DET GÖR OOOOOOOOOOOOOONT!!!! scream sweatdrop Aaw, vad kan jag göra åt det då? Är ju ingen doktor precis.*skakar på huvudet och sätter sig ner* jag ska bara...sträcka ut dt lite >.O;; *rätar ut benet* itteeeeeeeeeeeh! crying gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 11:30 am
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan gack! >.<;; *hoppar omkring på ett ben med den andra foten i händerna* ja sträckte foten satana jävlar!!! crying Owe, det var inte bra. :< *gnisslar tänder och skakar våldsamt på huvudet* DET GÖR OOOOOOOOOOOOOONT!!!! scream sweatdrop Aaw, vad kan jag göra åt det då? Är ju ingen doktor precis.*skakar på huvudet och sätter sig ner* jag ska bara...sträcka ut dt lite >.O;; *rätar ut benet* itteeeeeeeeeeeh! crying gonk :/ Tror du bandage hjälper?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 11:32 am
Jetzudan Rebirth Uuuh... med dina ultimata kraftmokajonka krafter? Mina vad? surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 11:32 am
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan gack! >.<;; *hoppar omkring på ett ben med den andra foten i händerna* ja sträckte foten satana jävlar!!! crying Owe, det var inte bra. :< *gnisslar tänder och skakar våldsamt på huvudet* DET GÖR OOOOOOOOOOOOOONT!!!! scream sweatdrop Aaw, vad kan jag göra åt det då? Är ju ingen doktor precis.*skakar på huvudet och sätter sig ner* jag ska bara...sträcka ut dt lite >.O;; *rätar ut benet* itteeeeeeeeeeeh! crying gonk :/ Tror du bandage hjälper?njea...skulle nog snarare förvärra saken sweatdrop problemet är att jag sitter i samma ställning med benet för länge...låser sig då xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 11:34 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Uuuh... med dina ultimata kraftmokajonka krafter? Mina vad? surprised Dina ultimata kraftmokajonka krafter.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 11:36 am
Jetzudan Rebirth Dina ultimata kraftmokajonka krafter. Har jag sådana krafter? eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 11:36 am
oni-chan njea...skulle nog snarare förvärra saken sweatdrop problemet är att jag sitter i samma ställning med benet för länge...låser sig då xp Hm. Okej. *hämtar en hammare* Den här då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 11:37 am
Jetzudan Rebirth oni-chan njea...skulle nog snarare förvärra saken sweatdrop problemet är att jag sitter i samma ställning med benet för länge...låser sig då xp Hm. Okej. *hämtar en hammare* Den här då? ehm... eek vad hade du tänk göra med den där ? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 11:38 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Dina ultimata kraftmokajonka krafter. Har jag sådana krafter? eek Ja det är klart. Alla har en sådan. Man måste bara få den att fungera.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|