|
|
|
|
Posted: Mon Dec 15, 2008 2:46 am
rolleyes ik heb tussenuur *yawn* ....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 15, 2008 2:54 am
•♥• Is het wat licht voor. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 15, 2008 5:00 am
Darlaa •♥• Is het wat licht voor. •♥• gebruik dan de schakelaar hé
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 15, 2008 9:51 am
nieuwe werkplek = megacool nadeel: het is er kooooud XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 15, 2008 10:04 am
kittyocean nieuwe werkplek = megacool nadeel: het is er kooooud XD Steek een kaars aan, zet u gat er tegen, laat een scheet en PRESTO, instant hitte
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 15, 2008 10:07 am
en de arme planten op de werkvloer dan? gonk We hebben eindelijk eens frisse lucht en ruimte!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 15, 2008 10:15 am
kittyocean en de arme planten op de werkvloer dan? gonk We hebben eindelijk eens frisse lucht en ruimte!! Oooooooooooooh nu moet ik men eigen inhouden. Ik heb daar zo een schitterend, walgelijk antwoord op maar ik ga me inhouden!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 15, 2008 10:42 am
Tigerlily224 Darlaa •♥• Is het wat licht voor. •♥• gebruik dan de schakelaar hé •♥• *klik, klik* hij doet het niet! gonk
...eh planten houden daar juist van toch? •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 15, 2008 12:15 pm
Juist, kunnen ze beter groeien biggrin en hey, alle gassen die je tijdens het scheetje uitstoot nemen die planten tcoh gelijk op. kunnen ze best wel hebben xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 16, 2008 9:18 am
Tigerlily224 kittyocean en de arme planten op de werkvloer dan? gonk We hebben eindelijk eens frisse lucht en ruimte!! Oooooooooooooh nu moet ik men eigen inhouden. Ik heb daar zo een schitterend, walgelijk antwoord op maar ik ga me inhouden! Misschien wel zeer verstandig XD Wow, het was warm op mijn werk.. more or less... en een zeer kuchend stel collegae.... voelde me steeds beroerder worden...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 17, 2008 2:20 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 17, 2008 10:11 am
jeej ze hebben je kledingaantrekding van gaia gerepareerd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 17, 2008 12:31 pm
XDmaster4 jeej ze hebben je kledingaantrekding van gaia gerepareerd de wat wat wat XD? dress up ofzo XD?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 17, 2008 9:31 pm
kittyocean XDmaster4 jeej ze hebben je kledingaantrekding van gaia gerepareerd de wat wat wat XD? dress up ofzo XD? jup ze hebben die irritante cijfertjes onderaan weggehaald, tenminste toen ik gister bezig was wel
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 18, 2008 4:21 am
Het is officieel, het enige dat ik op Gaia doe is op deze guild zijn! Want voor de rest zijn het allemaal randdebielen, moderators inclusief.
Ik heb een thread gemaakt over een FILM. Dus dat moet logischerwijs in het ENTERTAINMENT forum. Maar het werd verplaatst naar de Chatterbox. Waarom, ik weet het niet. Ze gaven alleen een flauw excuus over het feit dat het niet tot een discussie kon leiden. Fracking bullshit. Het is niet omdat de moderators complete randdebielen zijn, dat de rest niet tot een discussie kan komen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|