|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 10:15 am
oni-chan det är något som jag kan göra 3nodding Har du min e-mail?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 10:15 am
Aye, det kan man ju tycka. *River sönder papperet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 10:16 am
Jetzudan Rebirth oni-chan det är något som jag kan göra 3nodding Har du min e-mail? nix *skakar på huvudet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 10:17 am
Chibi Strawberry Aye, det kan man ju tycka. *River sönder papperet* tja...det beror ju på hur man ser det hela...är ju bättre att du avreagerar dig på pappret än på nåt annat 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 10:18 am
oni-chan tja...det beror ju på hur man ser det hela...är ju bättre att du avreagerar dig på pappret än på nåt annat 3nodding Mjo. Fast jag har en väldig lust att säga till en person att jag hatar honom just nu. Men... Nje. Inge smart. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 10:20 am
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan det är något som jag kan göra 3nodding Har du min e-mail? nix *skakar på huvudet* Ok. Här är den: Jetzudan@hotmail.com
Svår va? razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 10:21 am
Jetzudan, kan jag få fråga dig en sak? >.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 10:21 am
Chibi Strawberry Mjo. Fast jag har en väldig lust att säga till en person att jag hatar honom just nu. Men... Nje. Inge smart. :\ speciellt inte om man säger det och sen inte menar dt *skakar på huvudet* kan bli lite komplicerat att göra det hela ogjort sen confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 10:22 am
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan det är något som jag kan göra 3nodding Har du min e-mail? nix *skakar på huvudet* Ok. Här är den: Jetzudan@hotmail.com
Svår va? razz haha jätte svår *flinar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
oni-chan speciellt inte om man säger det och sen inte menar dt *skakar på huvudet* kan bli lite komplicerat att göra det hela ogjort sen confused Mjo. Gjort det misstaget förut. :\ Har ingen lust att göra det igen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Jetzudan, kan jag få fråga dig en sak? >.o Shoot.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 10:23 am
Hur tusan kom du på namnet Jetzudan? o.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 10:23 am
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan det är något som jag kan göra 3nodding Har du min e-mail? nix *skakar på huvudet* Ok. Här är den: Jetzudan@hotmail.com
Svår va? razz haha jätte svår *flinar* Japp. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|