|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 21, 2005 4:00 am
Shin Asuka Cassidy92 niks rolleyes *hugs Shin* =___= hou...op stressed lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 21, 2005 4:04 am
Shin Asuka Cassidy92 niks rolleyes *hugs Shin* =___= hou...op stressed jammer kijk noy shin, je ziet er gewoon uit om te knuffelen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 21, 2005 4:08 am
.~Horsie~Anne~. Shin Asuka Cassidy92 niks rolleyes *hugs Shin* =___= hou...op stressed jammer kijk noy shin, ze ziet er gewoon uit om te knuffelen! eek ik zie erg uit om te knuffelen?!?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 21, 2005 4:18 am
Cassidy92 .~Horsie~Anne~. Shin Asuka Cassidy92 niks rolleyes *hugs Shin* =___= hou...op stressed jammer kijk noy shin, ze ziet er gewoon uit om te knuffelen! eek ik zie erg uit om te knuffelen?!?! neej ik bedoelde shin, typfoutje, kzal ff verbetere sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 21, 2005 4:23 am
.~Horsie~Anne~. Cassidy92 .~Horsie~Anne~. Shin Asuka Cassidy92 niks rolleyes *hugs Shin* =___= hou...op stressed jammer kijk noy shin, ze ziet er gewoon uit om te knuffelen! eek ik zie erg uit om te knuffelen?!?! neej ik bedoelde shin, typfoutje, kzal ff verbetere sweatdrop =___= nietus xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 21, 2005 4:40 am
Shin Asuka .~Horsie~Anne~. Cassidy92 .~Horsie~Anne~. Shin Asuka Cassidy92 niks rolleyes *hugs Shin* =___= hou...op stressed jammer kijk noy shin, ze ziet er gewoon uit om te knuffelen! eek ik zie erg uit om te knuffelen?!?! neej ik bedoelde shin, typfoutje, kzal ff verbetere sweatdrop =___= nietus xp neej je ziet er cool uit cool niet schattig...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 21, 2005 4:40 am
jawel je ziet er cute uit shin!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 21, 2005 4:43 am
Cassidy92 neej je ziet er cool uit cool niet schattig... COOL cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 21, 2005 4:47 am
.~Horsie~Anne~. jawel je ziet er cute uit shin! wat vind jij cute?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 21, 2005 4:54 am
Cassidy92 .~Horsie~Anne~. jawel je ziet er cute uit shin! wat vind jij cute? shin asuka
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 21, 2005 5:57 am
.~Horsie~Anne~. Cassidy92 .~Horsie~Anne~. jawel je ziet er cute uit shin! wat vind jij cute? shin asuka ik ben COOL niet cute xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 21, 2005 6:30 am
On My Mind: Moeeeee! Gisteravond om half 2 naar bed gegaan vanmorgen half 7 opgestaan half 8 op de fiets. 10 km gefietst heledag gelopen en gerend en toen weer 10 km terug gefietst. En dat alleen omdat ik bij de 4-daagse ging kijken blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 21, 2005 7:41 am
On my mind: ik ben gestoord eek wie droomt er nou over 2 kartonnen dozen op stelten die de wereld overnemen, terwijl moordende mini poesjes achter je aan zitten in de trein, terwijl je op weg bent naar rhenen om bij een pizzatent iets te eten, die aangeklaagt wordt door het WNF omdat ze hun pizzas verkeerd voorbereiden? ... ik dus
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 21, 2005 8:06 am
On my mind: Bijna 16 bijna 16 bijna 16
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 21, 2005 8:46 am
on my mind: EINDELIJK! MIJN MASTERWORK! MIJN! THIS AF! EINDELIJK!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |