|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:33 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:44 am
- Ont
+ Kan sitta ner igen. smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 7:59 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 1:41 pm
- Ont i huvudet.. - Träningsvärk.. - Måste städa.. - F?岠inte vad jag gjort eftersom du hatar mig s堭ycket, och varför ber䴴ar du ju inte heller xd - Deppig, men vägrar visa det.. ... ..Sa aldrig det där..
+/- Längesen man var här, men eftersom man inte syns så gör det väl inte så mycket?.. +/- .. Klippte lugg igår, vet inte om jag blev så nöjd med det, men Asura verkade gilla det.. sweatdrop +/- Match, oavgjort, domaren .. Ja, han var den dåligaste hittills..
+ Nightmare Asura var här idag.. domokun heart + Fick en "god och glad, kexchoklad" av pappa.. + .. och han var inte otrevlig idag.. <.< + Slapp stå på matchen.. + Kommer sova gott i natt tack vare Asura.. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 3:23 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 3:54 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 5:16 pm
+Jag lever!! xd
-Hmm.. svenska l両 engelska l両 och s堤r jag sp䮤 p堭ina resultat fr宠mitt SO prov sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 5:31 pm
+ 2 Pinklinks på 3 timmar med GAIA whee
-Inge för tillfället biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:23 am
- Måste greja i mitt rum. - Josse väckte mig halv nio och sa att mitt favoritprogram var på TV. Det visade sig vara Sören. Jag hatar Sören. stare - Skola imorgon.
+ Xristos Dantis på Ouzo FM. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:34 am
+ Vilo dag + Systern ligger fortfarande och sover
- Pappa ligger och sover i soffan bakom mig *snark* - Orkar inte rita
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 2:20 am
+ bara en vecka kvar till min födelsedag + mår bättre - fick inte sova näge länga idag
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 8:06 am
+ chibi_chan, Silence_P & Frodoloulou är här och leker med systern min 3nodding + Fått ner bra Harry Potter doujin från mIRC whee +/- Vill ha saft gonk heart - Allt är seegt - Har ont i fingrarna
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 9:03 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 9:09 am
- Ingen hälsar >o< *Lipa*
+ Naruto 4laugh heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 9:11 am
+ Jag är inte bakis efter 18-års festen igår.. Och alla fina presenter så klart, och att alla som kom hade roligt! heart
- Daniel åkte hem i dag och jag kommer inte kunna träffa honom förrens i December. uhu
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|