|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 8:58 am
Carmen LaVihta Hoo,eras 22-vuotias luokkatoverini paatti heittaa oikein kunnon jymy-yllatyksen luokallemme.Han ei tullut tanaan kouluun,mutta oli ilmoittanut opettajalle,etta han on SYNNYTYSLAITOKSELLA VAIMONSA KANSSA!! eek xp Poika tuli. Siis kellaan ei ollut pienintakaan aavistusta,etta luokkatoverimme edes seurusteli,saati oli aviossa ja etta oli saamassa perheenlisaysta. Ma en vielakaan voi uskoa sita... gonk o.O;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 9:19 am
gonk Han ei edes nayta silta,etta sopisi isahahmoksi viela pitkaan aikaan! Mutta miten han onnistuikin pimittamaan meilta moisen asian?!? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 9:22 am
Ihmisesta ei koskaan tieda tarpeeksi, tosin joskus voi tietaa ihan liikaa...
deem, olipa syvallista!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 10:50 am
Gash. @_@ Ma tapatan itseni lauantaina. Katuteatteria. Mina. Muumimammana. Ostamassa laukkua Nahka Albertilla. Pitikin lupautua... Ei, en ma edes luvannut. Ne vaan paatti etta ma saan kunnian olla Muumimamma. >.< Suurimpana muumifanina. Mulla mikaan pokka pida...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 10:58 am
[Thoughtless] Gash. @_@ Ma tapatan itseni lauantaina. Katuteatteria. Mina. Muumimammana. Ostamassa laukkua Nahka Albertilla. Pitikin lupautua... Ei, en ma edes luvannut. Ne vaan paatti etta ma saan kunnian olla Muumimamma. >.< Suurimpana muumifanina. Mulla mikaan pokka pida... Voit sit tulla sinakin Muumimaailmaan kesatoihin,kun tyokokemustakin sit loytyy. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 11:15 am
Carmen LaVihta [Thoughtless] Gash. @_@ Ma tapatan itseni lauantaina. Katuteatteria. Mina. Muumimammana. Ostamassa laukkua Nahka Albertilla. Pitikin lupautua... Ei, en ma edes luvannut. Ne vaan paatti etta ma saan kunnian olla Muumimamma. >.< Suurimpana muumifanina. Mulla mikaan pokka pida... Voit sit tulla sinakin Muumimaailmaan kesatoihin,kun tyokokemustakin sit loytyy. whee Oi. Olisihan se ihanaa. Katotaan nyt jos selvian edes lauantaista hengissa. @_@
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 11:48 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 9:52 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 9:56 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 03, 2005 12:38 am
moips.mitas tanne pitkasta aikaa?min oon ollu laiska. koulussa en oo pahemmin kaynny ja sen huomaa kyl kun opettajat tekee nimen huudon.. murisevat miulle kun en ole ollu paikan paalla >___<
tanaan oli ruotsin koe joka meni pain honkia.. ehka hyvalla onnella paasen lapi, jos en, niin sitten valmistun vasta ensi syksyna.. q.q
mutta nyt jatkuu ohjelmointi.. ei jaksais kyl, mut pakko.. @.@
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 03, 2005 6:34 am
Mulla alkoi kesaloma. biggrin Saimme lasilliset kuohuvaa paivan paatteeksi,ja hyvaa oli.Mutta en sitten voinut menna verenluovutukseen Stocmannille...siel kun on jokin kampanja.Ehka he sit on viel huomenna siella vertaimuttamassa ja sit voisin mennakin. Yhyy,en tule nakemaan Suomi-Ruotsi-ottelua...kun kukaan TV:n omistavista kavereista ei tule olemaan huomenna kaupungissa.PItaako mun menna jonnekin yleiseen juottolaan katsomaan laajakankaalta miten Suomi jaa Ruotsin jalkoihin?! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 03, 2005 7:23 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 03, 2005 7:25 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 03, 2005 8:10 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 03, 2005 8:18 am
Hmph, meidan nettiyhteys on temppuillu jo kaks kertaa lyhyen ajan sisalla. Kummallaki kerralla tein kaikkeni yhteyden palauttamiseksi, mutta loppujen lopuksi kuitenki joutu turvautumaan johonki toiseen. Eka kerralla se oli joku tyokseen-onnettomia-tietokonetorppoja auttava, joka korjas yhteyden n. 10 minuutissa. Viimeseksi se oli naapuri, joka korjas sen 5 minuutissa. Aaargh!...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|