|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 9:05 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 9:06 am
~Rufus-kun~ Linka Spirit ~Rufus-kun~ Linka Spirit ~Rufus-kun~ Linka Spirit Dibadidodibarara.. *nynna på tecknade robin hood låten* 3nodding hej hej linka ^^ Hur är det question Haloo... <.> .. Jo det går.. Själv? 3nodding Jo det går här med ^^ har du gjort nå kul ida då question eller planerat att göra nå skoj question Så bra. 3nodding
Det enda "roliga" jag gjort är att jag gjort massa olika frisyrer på mig själv när mamma inte var hemma.. <.< .. Och snart ska jag till grönan igen. whee .. Själv? Ska du göra nåt kul eller har du det? 3nodding Njae vi sitter här o leker med lego <.< Ja har inte gjort något speciellt ._. ska dra o käka snart med... hmm vill att det ska vara Måndag så ja kan vara hemma vid datorn... nu skulle vi tydligen dra o äta ._. aj men vi ses allihoppa * kramar allihoppa* vi ses ^^ Okej.. Lego är väll kul? blaugh Okej.. Älska maat!!! xp .. Är du inte hemma? o.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 9:08 am
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth En människo pojke antagligen. :S Men då kan ju inte jag vara en den! Jo. Vad är det för diskriminering? gonk Någon slags. Usch va elakt. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 9:09 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth En människo pojke antagligen. :S Men då kan ju inte jag vara en den! Jo. Vad är det för diskriminering? gonk Någon slags. Usch va elakt. gonk Okej.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 9:12 am
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth En människo pojke antagligen. :S Men då kan ju inte jag vara en den! Jo. Vad är det för diskriminering? gonk Någon slags. Usch va elakt. gonk Okej. Meh.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 9:14 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth En människo pojke antagligen. :S Men då kan ju inte jag vara en den! Jo. Vad är det för diskriminering? gonk Någon slags. Usch va elakt. gonk Okej. Meh. Japp.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 9:16 am
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth En människo pojke antagligen. :S Men då kan ju inte jag vara en den! Jo. Vad är det för diskriminering? gonk Någon slags. Usch va elakt. gonk Okej. Meh. Japp. Yosh.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 9:18 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 9:19 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth En människo pojke antagligen. :S Men då kan ju inte jag vara en den! Jo. Vad är det för diskriminering? gonk Någon slags. Usch va elakt. gonk Okej. Meh. Japp. Yosh. Bajs.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 9:20 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 9:22 am
Vill stanna kvar och prata med alla här, men jag har massa signaturer att göra. sweatdrop Kommer in hit senare, ses så länge. *vinkar och går ut*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 9:22 am
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth En människo pojke antagligen. :S Men då kan ju inte jag vara en den! Jo. Vad är det för diskriminering? gonk Någon slags. Usch va elakt. gonk Okej. Meh. Japp. Yosh. Bajs. <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 9:24 am
Miradjii Vill stanna kvar och prata med alla här, men jag har massa signaturer att göra. sweatdrop Kommer in hit senare, ses så länge. *vinkar och går ut* Nuhuhu. gonk Bye bye!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 9:27 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth En människo pojke antagligen. :S Men då kan ju inte jag vara en den! Jo. Vad är det för diskriminering? gonk Någon slags. Usch va elakt. gonk Okej. Meh. Japp. Yosh. Bajs. <.< >.>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|