|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 3:56 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 3:56 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:00 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:02 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:18 pm
Mushi Drevlin Mushi Drevlin F?r som saknar att f堳k夡 nya serier kan jag gladeligen meddela att vi under n䳴a visning ska b? visa er tv堮ya serier. N䭬igen den mys b?a Gravitation och jazzigt coola Cowboy Bebop! Yaoi... yeay... Någonting bra, wow. smile Ödsla tid...måste... på om jag har råd. Dock har man ju redan sett den ca 2-3 gånger... =harkel= gonk Men den är bra... 3nodding Sa ju det till dig tidigare. wink Sj䬶 䲠jag glad att jag f岠se Gravitation. Velat se den ett bra tag nu. ninja Sen tycker jag du kan f?ka ge Cowboy Bebop en chans. Den blir b䴴re ju l䮧re in man ser den. Men eftersom jag 䬳kade den redan efter f?a avsnittet kom jag att avguda den i slutet. whee Jag vet att du sa det tidigare. Jag har faktiskt LITE minne kvar... inte mycke dock. ninja Men satt det r䣫er till viktiga saker. Medans jag h?p堡tt somna p堤ig och kudden efter halva f?a avsnittet... neutral Som sagt, serien blir bättre. Men sen kan nog inte alla gilla serien. Men jag anser själv att den är bra animerad, bra röster, bra intressant karaktärer, grym jazz musik samt sjysst story. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:30 pm
Drevlin Som sagt, serien blir bättre. Men sen kan nog inte alla gilla serien. Men jag anser själv att den är bra animerad, bra röster, bra intressant karaktärer, grym jazz musik samt sjysst story. 3nodding Kan som sagt inget säga, vet bara att jag var jätte uttråkad... gonk Var säkert bara en trött och dålig dag jag hade.... Kan ju kolla lite om jag ens kommer. sweatdrop Som sagt tidigare, pengar... Lite brist vara här. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 4:38 pm
Mushi Drevlin Som sagt, serien blir bättre. Men sen kan nog inte alla gilla serien. Men jag anser själv att den är bra animerad, bra röster, bra intressant karaktärer, grym jazz musik samt sjysst story. 3nodding Kan som sagt inget säga, vet bara att jag var jätte uttråkad... gonk Var säkert bara en trött och dålig dag jag hade.... Kan ju kolla lite om jag ens kommer. sweatdrop Som sagt tidigare, pengar... Lite brist vara här. gonk Mjo...tro mig. Jag uppskattar att jag är med i en av grupperna och deltar i arbete så jag får gå in för halva priset. Pengar är alltid en bristvara för oss tonåringar. sweatdrop Har tvingats avstå ifrån att åka på visningar i Stockholm p.g.a kostanderna. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 5:13 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 5:18 pm
Mushi Pengar, det 䲠䣫ligt de.... domokun Gratis är gott! 3nodding Allra bäst vore visningar som var gratis. Men då skulle vi inte kunna hyra Culturen och därför inte ha någonstans att vara. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 6:03 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 11:17 am
borde inte nån av arrangörerna starta en ny tråd i anime.se med datum på nästa visning? just nu står det väl bara i tråden om den förra visningen. några andra forum? sprid info nu när ett datum finns så tidigt.
ja och så blir det sapparikai i stockholm/Hagsätra 18 december. Jag planerar att vara där. Det är rätt nära där jag bor. Endags animevisning för 50:-. Det blir ju inte så stort, men vore skoj om det kom några på besök. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 12:12 pm
Jag kanske ska dit... Vet inte riktigt..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|