|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 9:57 am
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan stare jag hatar internet crying Varför då? :0för dt gör inte som jag vill! >.<;; *dunkar huvudet i väggen så att blodet sprutar* Umm... det där är inte så smart.*lipar* men dä funkar jöhntäää! crying Ta det lugnt. O_o Jag kan nog ge den lite stryk så lyder den nog mig... jag menar dig! eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 9:58 am
Jetzudan Rebirth Ta det lugnt. O_o Jag kan nog ge den lite stryk så lyder den nog mig... jag menar dig! eek *snyft, snörvel* men...men *pekar grinande på photobucket* den muppar sig
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 10:01 am
*Lägger sig på golvet och ritar* Hmm. :\ *Sjunger för sig själv*
Silverhåret skar han av det öppna hjärtat blev en grav plågar först och tröstar sen det han kallar kärleken
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 10:02 am
oni-chan Jetzudan Rebirth Ta det lugnt. O_o Jag kan nog ge den lite stryk så lyder den nog mig... jag menar dig! eek *snyft, snörvel* men...men *pekar grinande på photobucket* den muppar sig Jag kan ladda upp åt dig?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 10:04 am
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth Ta det lugnt. O_o Jag kan nog ge den lite stryk så lyder den nog mig... jag menar dig! eek *snyft, snörvel* men...men *pekar grinande på photobucket* den muppar sig Jag kan ladda upp åt dig?hm...jao *nickar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 10:05 am
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth Ta det lugnt. O_o Jag kan nog ge den lite stryk så lyder den nog mig... jag menar dig! eek *snyft, snörvel* men...men *pekar grinande på photobucket* den muppar sig Jag kan ladda upp åt dig?hm...jao *nickar* Men... jag har ju inte bilden. :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 10:06 am
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth Ta det lugnt. O_o Jag kan nog ge den lite stryk så lyder den nog mig... jag menar dig! eek *snyft, snörvel* men...men *pekar grinande på photobucket* den muppar sig Jag kan ladda upp åt dig?hm...jao *nickar* Men... jag har ju inte bilden. :S dt förståss...vad ska vi göra åt dt då ? *kliar huvudet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 10:07 am
*Kluddrar på papperet* Gosh vad jag hatar dig. *Surar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 10:09 am
Chibi Strawberry *Kluddrar på papperet* Gosh vad jag hatar dig. *Surar* *kikar ner på papper* oooh o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 10:10 am
oni-chan *kikar ner på papper* oooh o.o Hmm? o_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 10:11 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 10:12 am
Är arg och försöker avreagera mig. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 10:12 am
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth Ta det lugnt. O_o Jag kan nog ge den lite stryk så lyder den nog mig... jag menar dig! eek *snyft, snörvel* men...men *pekar grinande på photobucket* den muppar sig Jag kan ladda upp åt dig?hm...jao *nickar* Men... jag har ju inte bilden. :S dt förståss...vad ska vi göra åt dt då ? *kliar huvudet* skicka på MSN? razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 10:13 am